Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - DS3


פבל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה RK, כתיבה טובה.

לגבי התמונות, צלם צלם.

אני תמיד מצלם עם הסלולארי ויוצא מצויין.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני תמיד מצלם עם הסלולארי ויוצא מצויין.

 

והקורולה של אושריקו - מטוס...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תודה RK, כתיבה טובה.

לגבי התמונות, צלם צלם.

אני תמיד מצלם עם הסלולארי ויוצא מצויין.

 

תודה!

 

עם הסלולארי זו תמונת הפנים שצירפתי. היתר - תמונות של גרישה עם מצלמה נורמאלית, חילופי עדשות, משחקי הגדרות, התקנת חצובות ואני על תקן תאילנדי מתזז באוטו מכאן לשם. הבדל פעוט :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש סיבה שדגמי ה DS לא מופיעים באתר של סיטרואן? או שיש אתר נפרד ומכירים אותו רק יודעי דבר?

מאוד מעניין אותי התמחור של הגרסה הידנית החזקה יותר..

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

מביך משהו למחלקת השיווק של סיטרואן...

139,900 זה מחיר מאוד מעניין בהנחה שזה מחיר רשמי.

ה 208 GTI באופן לא רשמי נמכרת במחיר הזה אבל מצד שני יש פה הרבה יותר "שיק" מעניין..

 

במה שונים המנועים שלהן בעצם? רק כיול או מעבר?

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

לא בטוח שמביך, הרצון שלהם הוא בידול מותגי. עם זאת, הייתי טורח לעשות קישור בין האתרים. לגבי המנועים אין לי מושג, ההבדל בהספק לא קטן, יכול להיות שזה לא רק תוכנה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בו נבדוק את זה מבחינה שיווקית.

כי זה מה שה-DS מוכרת, עיצוב משווק אחרת.

 

יש לנו את Audi. גם כן VAG מעוצבות ומגומרות טוב יותר, במחיר-מחיר.

אבל... ללא ספק איכות חומרים טובה יותר וגם עיצוב שונה.

בנוסף, Audi כבר היתה מותג מבוסס, לפני שהפכו אותה (לפחות ברמות התחתונות) למחלקה המעוצבת של VAG.

אם VAG היו צריכים להמציא מותג פרימיום חדש, היה להם קשה יותר.

 

Mini, המתחרה של ה-DS, לה אין בעיות כאלו. פרימיום מהתחלה. אין לה אחיות תאומות, לבושות פחות יפה ובלי איפור.

 

DS, לא קיימת בתור מותג. עם כל הכבוד להיסטוריה, היא כל כך רחוקה, שאף אחד לא זוכר.

לכן מה שנשאר זה רכב יפה חיצונית, עם תיבה אוטומטית, אבל שנופל מהמתחרות בנקודה הכי חשובה - המותג.

הוא פשוט לא קיים.

אז מי שייקנה את ה-DS, ייקנה אותה כי היא הרבה יותר יפה, ל ד ע ת ו, מהמתחרות.

 

כי מבחינת יוקרה, אין לה מה למכור.

מבחינת מחיר, עולה אותו הדבר.

ומבחינת איך נוסעת, לא משהו מיוחד.

 

נו.

איך תימכר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אפשר תמונה לרפרנס?

עכשיו ,כשהסתקלתי בתמונת פנים רלוונטית, הבנתי למה בדגם הנבחן באמת אין.

מקום של מחזיק כוסות תפוס על ידי משענת יד בין המושבים שמבטלת מחזיק כוסות ומקום אחסון בקונסולה מרכזית. קטעים.

פורסם

אחלה מבחן. תמיד יש מקום לרכבים יותר מעוצבים שמרגישים (ובדרך כלל גם נראים) פרימיום. אין בזה משהו רע וכל אחד וההעדפות שלו. להזכיר לכם את הלנציה אפסילון שנמכרה במחיר של משפחתית יקרה? ובפנים לא היתה הרגשה של פרימיום (קצת עור על הדשבורד זה לא מספיק), אבל היא מיוחדת מבחוץ.

ה DS3 נראית טוב וכן ניכר שהשקיעו באופן כללי, גם לפני מתיחת הפנים אגב.

פורסם
רומן תודה רבה!

 

מאוד נהנתי - כבר הרבה זמן שלא קראתי מבחן מתחילתו ועד סופו.

 

המסקנה שלי שסיטרואן תשאר סיטרואן. עם השגעונות שלה בפנים הרכב והעיצוב המיוחד.

 

לדעתי יימכרו יותר DSים השנה, אבל הם לא יצליחו להגיע לאודי ומיני. אף פעם.

 

תודה!

 

אני לא יודע לנבא סיכויי מכירה, אבל זה בדיוק המאבק של הרכב - עיצוב מיוחד (ולטעמי גם יפהפה) מול הנדסת אנוש צרפתית. היתר - מנוע, גיר, מתלים, אבזור - בהחלט ראוי, גם אם לא פורץ דרך או יוצא דופן. השאלה עד כמה העיצוב ימשוך ויצליח להתגבר על השם, הסטיגמות והמוזרויות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

במה שונים המנועים שלהן בעצם? רק כיול או מעבר?

כיול מתלים וניהול מנוע.

אבל ההבדל הגדול הוא בטורבו. בDS3 זה K03 אילו ב208 K04.

ישנה גרסת קיצון של DS3 שנקראת פרפורמנס. היא בעלת מנוע זהה ל208GTI אבל בעלת דיפרנציאל קדמי מכני.

ל208GTI רגילות אין דיפרנציאל קדמי, שקיים רק בגרסאות BPS.

פורסם (נערך)

מבחן מעולה, רומן. כרגיל כתוב קולח וקליל אבל גם אינפורמטיבי ומקצועי.

באשר למכונית - אי אפשר להכחיש שיש לה קטע. נכון, הוא בעיקר עיצובי, אבל כרגע זה מה יש. בסופו של דבר יהיה גם הקטע השני של שאר מותגי הפרימיום - ייחוס.

מנועים, תיבות הילוכים, אבזור, כל זה הרבה פחות מעניין את הרוכש הפוטנציאלי. אם זה היה מעניין היה קונה איביזה/סנדרו/208ג'יטיאיי.

הקונה הפוטנציאלי רוצה להיות שונה מהעדר, שונה מ-1000 המאזדה2ים ברמזור ורוצה שיסתכלו עליו, בשבילו ה-208 היא בכלל לא אופציה, כי היא לא "בליגה" מבחינת "פרימיום". גם אם הפרימיום הזה הוא רק בראש שלו. מה שבאופן קצת אירוני מחזיר אותה לשרשורי ה"מה זה בכלל פרימיום" באדיבות פלוקסטר.

 

אני יכול להגיד שאחרי שנהגתי עליה, על המיני המקבילה (שאפילו יקרה ממנה באיזה 15 אלף שקל) ועל האאודי A1, אני יכול לגמרי לראות אנשים שיעדיפו את ה-DS. היא נראית הרבה יותר ייחודית (לא יותר טוב, זה כל אחד ישפוט לעצמו), פשוט כי אין הרבה כאלה. והיא מסובבת אחריה ראשים לא פחות מהמיני או האאודי. את המיני יעדיפו לקנות בגלל ההתנהגות, או בגלל תא הנוסעים ה(הרבה הרבה) יותר מגניב, את האאודי יעדיפו בעיקר (מה בעיקר? רק) בגלל הייחוס והסמל, ואת ה-DS יעדיפו כל המוזרים האלה שרוצים להיות שונים. הקטע הוא שדווקא עכשיו, כשמחלת ההיפסטריות מתפשטת, יש מצב לא רע שה-DS תצליח יפה כי "הם קנו אותה לפני שהיא הייתה מיינסטרים".

 

ולגבי תמונות, לדעתי זה חלק אינטגרלי מהכתבה, וכתבה בלי תמונות לנצח תיתפס אצלי כפחות רצינית. גם חוץ וגם פנים. הם לא צריכות להיות יפות במיוחד (זה נייס טו האב, אבל לא קריטי), אבל הן כן צריכות להיות אינפורמטיביות. לא מעט פעמים, מקבלים בישראל גרסאות אחרות מאלו שמופיעות באתר היצרן ולכן אם רוצים להראות לקוראים את מה שהם יקבלו אם יקנו מכונית כזאת, תמונות הן חובה.

 

ולכל מי שאמר ש"צריך ציוד מיוחד וידע בתאורה" כדי להפיק תמונות פנים ראויות. זה שטויות. כל מה שצריך זה מצלמה נורמלית (כל מצלמת כיס תעשה את העבודה והיום גם לא מעט טלפונים) ולא להתעצל להזיז מושבים ולהידחס למושב האחורי. לא חייבים עדשה רחבה ובטח ובטח שלא ציוד או ידע בתאורה. זה אולי לא יהיה אופטימלי או סקסי, אבל זה מספיק לגמרי.

לדוגמא:

1.jpg

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
להזכיר לכם את הלנציה אפסילון שנמכרה...

 

"נמכרה..."

:roflmao:

 

מ

 

אני יכול להגיד שאחרי שנהגתי עליה, על המיני המקבילה (שאפילו יקרה ממנה באיזה 15 אלף שקל) ועל האאודי A1, אני יכול לגמרי לראות אנשים שיעדיפו את ה-DS. היא נראית הרבה יותר ייחודית

 

בקיצור, אנחנו לגמרי מסכימים.

ייקנו אותה מי שיירצו דווקא את העיצוב הזה.

הם יוכלו להוציא את כל חברי המועדון של הרכב לסופ"ש, בצימר זוגי.

 

 

Spire - טכנית, התמונה שהבאת גרועה למהדרין. אין פירוט בשיט. עומק השדה רדוד מדי (פוקוס על מרכז ההגה, כל השאר מטושטש). הרקע מהחלון גוזל תשומת לב. מגורענת. שטוחה מבחינת תחושת עומק. חתכת לא טוב משמאל. יש עוד.

זה עסק למקצוענים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מבחן מעולה, רומן. כרגיל כתוב קולח וקליל אבל גם אינפורמטיבי ומקצועי.

 

תודה רבה!

 

גם אם הפרימיום הזה הוא רק בראש שלו.

 

היא בהחלט יותר פרימיום מהגרסאות הרגילות, אבל אין מה לעשות - יש מחיר לפז"ם הצעיר שלה - כשקפצתי לסוכנות ב.מ.וו. עם ה-DS כדי לשבת במיני ONE פשוטה, היא הרגישה יותר טוב, גם אם לדעתי ה-DS יפה יותר הן מבחוץ והן מבפנים.

 

והיא מסובבת אחריה ראשים לא פחות מהמיני או האאודי.

 

הרבה יותר. אנשים אשכרה עיכבו את התנועה בנתיב הסמוך כדי להסתכל על ה-DS. היא ממש מגנט תשומת לב.

 

ולגבי תמונות, לדעתי זה חלק אינטגרלי מהכתבה, וכתבה בלי תמונות לנצח תיתפס אצלי כפחות רצינית. גם חוץ וגם פנים. הם לא צריכות להיות יפות במיוחד (זה נייס טו האב, אבל לא קריטי), אבל הן כן צריכות להיות אינפורמטיביות. לא מעט פעמים, מקבלים בישראל גרסאות אחרות מאלו שמופיעות באתר היצרן ולכן אם רוצים להראות לקוראים את מה שהם יקבלו אם יקנו מכונית כזאת, תמונות הן חובה.

 

נפיק לקחים.

 

"נמכרה..."

:roflmao:

 

 

הלו, יש אחת אפילו ברחוב שלי!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...