Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - DS3


פבל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהרכב הזה נחמד מאוד. עיצוב ייחודי, די נאה בעיניי. למי שיש את היתרונות של הDS3 בראש סדר העדיפויות יקנה אותה בצדק..

 

אילו יתרונות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היתרונות שלה כמכונית, לא בהשוואה למתחרות.

כלומר למי שמחפש עיצוב, אבזור ונוחות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אתה תמיד בוחר בהשוואה למתחרות.

מעטות המכוניות שהן גרועות עד כדי כך שעדיף תחבורה ציבורית...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

השלימו עקרונית, אבל כנראה למען שלום בית החליטו לחיות בנפרד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אילו יתרונות?

אמ.... תראה, היא יותר מרווחת ממיני ומ-A1, והרבה יותר מאובזרת מהן שקל מול שקל. אלה שני יתרונות שלא הייתי ממהר לפטור כ"זניחים" (טוב נו, חוץ מעניין המרווח, שמעניין את החלאואו למי שקונה מכונית סופר מיני במחיר של משפחתית+קצת).

תכלס היתרון שלה הוא אבזור נדיב מאוד ביחס לסופר מיני, איכות חומרים גבוהה ומנוע טוב (לא יוצא דופן, אבל עדיין טוב) ומחיר לא כבד מדי (בהשוואה ל-A1 שמתחילה ב-128 או מיני שמתחילה ב-144)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

 

מנוע של 3 צילינדרים עבורי, זה חסכו עלי, וזה לא רק לגבי המנוע כאן אלא לגבי הטרנד בכלל.

 

כאן אתה נותן לדעות קדומות להחליף את העובדות - וחבל.

 

יש לי המנוע הזה בקקטוס, והוא מאוד מתאים לרכב משפחתי באופיו. במשפט אחד - מרגיש כמו דיזל.

מומנט טוב בטורים נמוכים (20 קג"מ כבר ב-1.5K), ולא נושם בטורים גבוהים (ואין סיבה להגיע לשם. שיא הספק ב-3750). זה נותן אחלה זריזות.

להוציא טורים נמוכים, שם הוא קצת מטרטר, הוא גם שקט ופעולתו די עגולה.

ככה שם אתה לא עסוק בלספור את הצילינדרים לפי סדר הצתה תוך כדי נהיגה, זה לא אמור לעניין אותך כמה צילנדרים יש במנוע...

 

נ.ב. אותו המנוע "יודע" להוציא גם 130 כ"ס, בדגמים אחרים.

 

ראה את המואדם אצלך

 

את החסרונות מנית, מה היתרונות בהורדת צילינדר אחד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למה הורדת צילינדר 1? למה לא, למשל, הורדת 3 צילינדרים? לי היה V6 והוא היה ממש חלק ונהדר (חוץ מהדלק). זה לא מנוע 4 צילינדר מינוס צילינדר. זה מנוע 3 צילינדר שתוכנן ככזה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם לא הייתי מכיר אותך הייתי חושב שאתה עו"ד :shock:

 

מה היתרונות בהורדת צילינדר אחד.



 

נשאל אחרת

 

מה היתרונות במנוע בעל 3 בוכנות בכלל וכאן בפרט.

 

אני התחלתי את הקריירה בפורד V8

 

אולי צילינדר עושה לך אסואציות אחרות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

היתרונות הם הפחתת חלקים נעים ומכאן שיפור בצריכת דלק ופליטת מזהמים, ומומנט שיגיע בסל"ד נמוך יותר בנפח נתון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אמ.... תראה, היא יותר מרווחת ממיני ומ-A1, והרבה יותר מאובזרת מהן שקל מול שקל. אלה שני יתרונות שלא הייתי ממהר לפטור כ"זניחים" (טוב נו, חוץ מעניין המרווח, שמעניין את החלאואו למי שקונה מכונית סופר מיני במחיר של משפחתית+קצת).

 

מה יתרון האבזור שלה?

כי זה חשוב בסוג כזה של מכונית.

אולי זה מה שאני מפספס...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ראה את המואדם אצלך

 

לכל מנוע יש מאפיין רעש/התנהגות כזה או אחר.

אף רכב ברמה הזו הוא לא מכונית שרד חרישית.

 

כמו הקקטוס, זה מנוע שבוחר את הפשרות שלו באופן מאוד מובחן, ולטעמי, מאוד נכון לשימוש יומיומי (שזה ההפך ממה שאני אוהב בספורטיבית, לדוגמא). המנוע מתעדף האצות ביניים מטורים נמוכים, בהילוך נתון, על פני יכול לשמור את המנוע ברצועת היעילות שלו על פני מספר החלפות הילוכים. זה מתאים יותר להשתלבות בתנועה, שמורכבת מהאצות קצרות ללא החלפת הילוך לרב, מאשר שמירה על מהירות לאורך רצף של בלימות/פניות, שדורשת יכולת לשמור את המנוע באזור (המאוד) היעיל שלו, תוך כדי החלפת הילוכים.

זה גם אומר שאתה כמעט ולא נדרש כמעט לסחוט את הדוושה, וזינוקים מעמידה הם הדרגתיים ונעימים.

 

לסיכום, לא משנה כמה צילינדרים יש בו, הוא פשוט מנוע ממש מתאים למשפחתית.

 

 

נ.ב. כשאני אחבר את אפליקציית מד הסל"ד אני אנתח יותר טוב איך זה עובד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה מנוע שבוחר את הפשרות שלו באופן מאוד מובחן, ולטעמי, מאוד נכון לשימוש יומיומי (שזה ההפך ממה שאני אוהב בספורטיבית, לדוגמא). זה מתעדף האצות ביניים מטורים נמוכים, בהילוך נתון, על פני יכול לשמור את המנוע ברצועת היעילות שלו על פני מספר החלפות הילוכים. זה מתאים יותר להשתלבות בתנועה, שמורכבת מהאצות קצרות ללא החלפת הילוך לרב, מאשר שמירה על מהירות לאורך רצף של בלימות/פניות, שדורשת יכולת לשמור את המנוע באזור (המאוד) היעיל שלו, תוך כדי החלפת הילוכים.

זה גם אומר שאתה כמעט ולא נדרש כמעט לסחוט את הדוושה, וזינוקים מעמידה הם הדרגתיים ונעימים.

 

זאת בדיוק גדולתו של המנוע הזה, וזה בדיוק מה שכתבתי במבחן:

 

בסל"ד גבוה המנוע מאבד מאונו, אך בסל"ד נמוך המומנט עובד לטובתך ובסה"כ ניכר שהמנוע כויל לשימוש היומיומי ולזינוקים עירוניים תכופים – בחירה מצוינת לטעמי. שילוב המנוע עם תיבת ששת ההילוכים יעיל והם משלימים האחד את השני היטב, מה שמסייע, בין היתר, בעקיפות זריזות. גם יחסי ההעברה בסך הכל מחולקים יפה.

 

בתנאי היומיום התמהיל הזה פשוט עדיף וגורם להרבה פחות מאמץ בנהיגה.

 

לגבי המתחרות - גם למיני יש מנוע 3 ציל' וגם לאודי A1. למיטו הבסיסית בכלל יש 2, ואילו התלתן כבר מתחרה מול גרסת ה-THP. ה-DS3 לא חריגה במספר הצילינדרים שלה ממתחרותיה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רומן,

מבחן מצויין וכתוב היטב. תודה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אתה תמיד בוחר בהשוואה למתחרות.

מעטות המכוניות שהן גרועות עד כדי כך שעדיף תחבורה ציבורית...

כן ולא.

כן כי אתה צודק.

לא, כי אין באמת מתחרות ללוטם בת ה18 מרמת החייל שאמא קונה לה רכב לקריה כדי שלא תיסע באוטובוס.

אני לא חושב שהרבה אנשים קונים פיאט 500 כי הם עושים נסיעות מבחן עליהן ועל המתחרות.

אני חושב שהם רואים תמונה, רואים אבזור והולכים לשלם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...