Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - DS3


פבל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פאלו, כל הכבוד, הצלחת לעשות ניתוח טכני ולהראות שתמונה שהובאה כדוגמא לתמונה לא טובה טכנית היא, ובכן... לא טובה טכנית...

הכוונה מאחורי התמונה (הלא טובה, אני יודע, זה בדיוק הקטע) היא להראות שגם תמונה לא טובה טכנית (שוב, כן, אני יודע, זה בדיוק הקטע) נותנת יותר מידע שרלוונטי למי שקורא את הכתבה מאשר תמונת יצרן כי הוא מסתכל על האוטו שנדון בכתבה ולא על תמונה שהוא יכול למצוא בגוגל.

 

סורי, אני אוהב אותך והכל, אבל יצאת נאד שאין דברים כאלה...

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כי צילום של משהו טכני הוא עניין לטכנאים.

נאד או לא... אמרת שלא צריך יידע.

אז צריך.

 

לכל אחד יש מצלמה, זה לא הופך אותו לצלם, וצילום שרובו לא בפוקוס, הוא... צילום לא בפוקוס. כלומר, לא טוב.

וצילום, צריך שיהיה בפוקוס, כדי שייראו מה שיש בצילום.

 

דרך אגב, רואים את העריכה שהתמונה עברה.

גם את זה צריך לדעת לעשות.

למשל, שרוף את האמ-אמא של הרקע בחלון, כי הפירוט שם לא מעניין.

לעומת זאת, תכהה את איזור הדוושות, כי כנ"ל.

 

אני מבין את הבעיה שקרמבו ציין, לגבי תמונות פנים לא רלוונטיות, אבל עדיין קיימת הבעייה השנייה, שקשה לצלם פנים של רכב, והתוצאות לא טובות.

 

נ.ב. דרך אגב, גם אני לא יודע לצלם פנים של רכב. גם מבחוץ אני לא משהו בכלל. אני מצלם, כי מבקשים, ועושה מקסימום (במסגרת הסבלנות שאין לי לצילומים טכנים). אבל אני יודע שזה לא משהו...

 

נ.ב.נ. אלו ניסיונתי הטובים ביותר. גם לא משו

 

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2259/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%90%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-TT---%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%9C%D7%90-%D7%90%D7%AA-%D7%96%D7%94-%D7%90%D7%A0%D7%99

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אבל למה אתה קשה....?

האם בתמונה לעיל אתה רואה שההגה מצופה בעור שחור ולא לבן שנהב כמו בתמונות היצרן? האם אתה רואה שמסך המולטימדיה קטן יותר, ושעל הדשבורד אין אינסטרים מעץ דובדבן? האם אתה רואה שלוח השעונים הוא לא הוירטואל קוקפיט המפורסם שמופיע בכל תמונה ותמונה של היצרן אלא סתם שני שעונים עם חץ מפלסטיק?

 

זה שרואים את מה שמחוץ לחלון זה כדי שלא תהיה חצי תמונה לבנה, וזה שאיזור הדוושות בהיר זה כדי שהחצי השני לא יהיה שחור. זה שזה לא מעניין - אולי אותך, לי נעים לראות תמונה שהפריים מלא בדברים שהם לא שחור/לבן.

 

ואני אחזור על זה שוב, התמונה הזאת היא מקרה קיצון שהובא בכוונה, לתמונה לא טובה טכנית (ונשבע שאני אבוא ואביא לך סטירה אם תעלה את זה שוב) שלמרות היותה לא טובה היא מספיק ממחישה את האוטו במבחן. יש מבין?

 

נ.ב לגבי הנ.ב.נ שלך: נכון, גם התמונות האלה "לא משהו", אבל הן מספיקות כדי לקבל תמונה מספקת על תא הנוסעים. והתמונה של הדשבורד שם, שצרה מדי הזכירה לי שהודות לעובדה שאפשר להכניס הרבה תמונות לכתבה, לא חייבים עדשה רחבה, אפשר לעשות כמה תמונות של הדש.

וחוץ מזה, במשך לנושא התמונות, לא יזיקו גם תמונות של עוד נקודות בסלון - מושבים קדמיים/אחוריים, תא מטען, ועוד כל מיני פיצ'רים מגניבים באוטו (כמו למשל מטהר האוויר המובנה של ה-DS או תצוגת המזגן של האאודי).

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תודה על השיתוף, נהננתי לקרוא !

כתוב היטב, מעניין וקולח.

מסכים עם FALOU לגבי צילומי הפנים; הזדמן לי לבחון כמה מכוניות בעת האחרונה, וגם אני נתקלתי באותה בעייה.

מצלמות אוטו פוקוס לרוב נוטות להתמקד באובייקט הקרוב ביותר, ועל פי רוב זהו גלגל ההגה, ושאר התמונה אינה נראית טוב, בלשון המעטה.

אצרף כמה דוגמאות, והן צולמו במצלמה לא רעה, שבטח עדיפה על זו בטלפונים סלולאריים.

P1010079.jpgP1010077.jpgP1010094.jpg

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
(כמו למשל מטהר האוויר המובנה של ה-DS או תצוגת המזגן של האאודי).

 

לא היה קארטרידג'.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הקודן בוולוו נראה ממש רע.

מצטרף לשבחים על הכתבה, ומסכים שDS צריכים לבדל את עצמם בעיצוב ובאיכות, ולשים דגש על משהו מעבר לעיצוב.

פורסם

איזה יופי של מבחן דרך!

 

מסכים לחלוטין עם Spire.

 

חוג הלקוחות של ה-DS הינם בדיוק אותם אנשים שמחפשים את השיק, המקוריות והייחודיות שיש למותג סיטרואן ו-DS.

 

אלו לקוחות שרוצים מצד אחד לשדר יוקרה וסטייל ומצד שני לא רוצים להיות חלק מהעדר.

 

ד"א - אני חושב שההשוואה ל-A1 לא נכונה והרפרנס למימדים של ה-DS3 צריך להיות לקבוצת הסופר מיני פרמיום, כגון A3, וכאן אנחנו מדברים על רמות מחיר אחרות לגמרי שהופכות את ה-DS3 להרבה יותר אטרקטיבי.

פורסם

ה-A3 היא משפחתית, מקבילה לגולף ול-DS4 מנוחה עדן. ה-A1 מבוססת על הפולו, כמו שה-DS3 מבוססת על ה-C3, ככה שההשוואה דווקא כן מתאימה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אחלה כתיבה רומן,מקצועית מעניינת ואינפורמטיבית.

הייתי מוסיף כמה מילים יותר,היה לי מעניין אבל בקצרה מידי לטעמי.

חוץ מזה אתה מקצוען,יפה מאוד.

כרכב לבת הקטנה שלי ,כן הייתי קונה...חביב הרכב ומעוצב חמוד.

פורסם
איזה יופי של מבחן דרך!

 

מסכים לחלוטין עם Spire.

 

חוג הלקוחות של ה-DS הינם בדיוק אותם אנשים שמחפשים את השיק, המקוריות והייחודיות שיש למותג סיטרואן ו-DS.

 

רק שזה לא דומה למה שהוא כתב.

למותג סיטרואן אין שיק בארץ, ולמותג DS אין כלום.

Spire כתב שמי שייקנה, ייקנה בגלל העיצוב, לא בגלל המותג.

 

הדרך היחידה של ה-DS להצדיק את קיומה מול Audi ו-Mini, זה להיות משמעותית יותר זולה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה רומן , העברת במדוייק למה היא לא מועמדת לרכישה עבורי.:shock:

 

צילומים

 

אולי צלם מערכת עם ציוד מערכת ייפגש עם "הבוחנים" לשסן צילומי פנים כדי שלא יצאו על הפנים.

 

בתמונה הימנית של רבי חן קשה באמת לקבוע האם מדובר בעור של אנטילופה או של פנלופה.

 

בכל קהל יש את היוצאים מהכלל, אלה שרכשו DS פעם פעם לפני 60 שנה , כאלה שרכשו פריוס כאשר אנשים הכירו טריוס.

 

לכן יימצאו גם רוכשים ל DS3, סביר שלא יהיה לחץ באולם התצוגה.

 

מנוע של 3 צילינדרים עבורי, זה חסכו עלי, וזה לא רק לגבי המנוע כאן אלא לגבי הטרנד בכלל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

דווקא המנוע הוא לא מנקודות התורפה שלה. אם לא היית יודע ש"חסר" לך צילינדר, לא היית מרגיש את זה או עולה על זה בחיים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מנוע של 3 צילינדרים עבורי, זה חסכו עלי, וזה לא רק לגבי המנוע כאן אלא לגבי הטרנד בכלל.

 

כאן אתה נותן לדעות קדומות להחליף את העובדות - וחבל.

 

יש לי המנוע הזה בקקטוס, והוא מאוד מתאים לרכב משפחתי באופיו. במשפט אחד - מרגיש כמו דיזל.

מומנט טוב בטורים נמוכים (20 קג"מ כבר ב-1.5K), ולא נושם בטורים גבוהים (ואין סיבה להגיע לשם. שיא הספק ב-3750). זה נותן אחלה זריזות.

להוציא טורים נמוכים, שם הוא קצת מטרטר, הוא גם שקט ופעולתו די עגולה.

 

ככה שם אתה לא עסוק בלספור את הצילינדרים לפי סדר הצתה תוך כדי נהיגה, זה לא אמור לעניין אותך כמה צילנדרים יש במנוע...

 

נ.ב. אותו המנוע "יודע" להוציא גם 130 כ"ס, בדגמים אחרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רומן תודה.

כתוב נהדר, קולח ונעים לקריאה. שאפו!

אני חושב שהרכב הזה נחמד מאוד. עיצוב ייחודי, די נאה בעיניי. למי שיש את היתרונות של הDS3 בראש סדר העדיפויות יקנה אותה בצדק.

פשוט זו לא כמות גדולה של אנשים. אז מה, עדיין רכב שנחמד להיתקל בו.

 

בתור קורא הייתי שמח לראות במבחנים את כל תמונות הפנים שצירפתם בשרשור זה - גם אלו שאינן טובות טכנית - על פני תמונות פנים של היצרן.

גם ההיא החשוכה שחן צירף.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...