Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - DS3


פבל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש הבנתי למה לקנות אותה...

בדרך כלל בכתבות מסוג זה אני מוצאת סיבות (טובות יותר או פחות) לשלם אקסטרה על הרכב.

מה היא עושה טוב יותר מה 208 בעלת מפרט דומה שנמכרת ב2/3 מחיר? או מה 208 GTI באותו מחיר??

הפאביה נמכרה.:-(

 

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחיר מוגזם על מנוע פשוט לא מבין למה להשקיע 130 אלף ש"ח, מיותר כמו פיאט 500 חדשה בתאכלס.

אבל הרכב יפה. :p

הייתי קונה רכב אחר.

Opel Adam S 2017

פורסם
חדי העין ישימו לב שידית ההילוכים מנסה להתאבד בתליה לאחר שהבינה שהיא הולכת להעביר כמה שעות במחיצת רומן.

 

לא מאשים אותה.

 

גם אני לא. מצד שני, מהר מאד מבינים שחוץ מסכמת הצביעה והצמיגים אין באמת שום דבר ספורטיבי ברכב ואין טעם לנהוג בה חזק.

 

^כן. עוד נקודה. צילומי פנים חייבים להיות מבוצעים ע"י מישהו עם תשומת לב לפרטים הכי קטנים...

 

ולכן רואים את הארנק שמחסל את משטח האחסון היחיד בתא ואת תאי הדלתות הקטנים שאותם שכחתי.

 

כל הקטע של לשפר דיPונים ולגזור מחיר-מחיר, תמיד היה מוזר בעיני.

כלומר, מי מוכן לשלם על זה כל כך הרבה כסף?

ובמקרה הזה, עוד לקבל רכב פחות פרקטי מקקטוס טורבו.

וגם בסוף לקבל צמיגי ספורט עם ג'אנטים בחתך נמוך, במכונית לא ספורטיבית, שסתם פוגמים בנוחות הנסיעה.

 

אומנם לא נהגתי במיני, אבל לפחות היא לא פושטית בדראג.

 

נ.ב. מבחן טוב מאוד. בלי קשר.

 

תודה!

 

יש הגיון רב בהפרדת מותג-פרימיום. השאלה היא האם זה יצליח כאן וחובת ההוכחה היא על PSA במקרה הזה.

 

תודה על המבחן רומן.

שאלה קטנה, בדגמים הישנים יותר הייתה גירסאת "ספורט" עם מנוע THP,

הגירסה החדשה מגיעה רק עם מנוע ה-3 צילינדרים?

 

יש גרסא ספורטיבית ידנית עם מנוע 1.6.

 

לא ממש הבנתי למה לקנות אותה...

בדרך כלל בכתבות מסוג זה אני מוצאת סיבות (טובות יותר או פחות) לשלם אקסטרה על הרכב.

מה היא עושה טוב יותר מה 208 בעלת מפרט דומה שנמכרת ב2/3 מחיר? או מה 208 GTI באותו מחיר??

 

יש בעיית תמורה לא פשוטה ל-DS3. הסיבות לקנות אותה הן בעיקר שיק, עיצוב וייחוד. ממש לא כולם רוצים או צריכים את זה. סיבות, מה שנקרא, "אובייקטיביות" - אין הרבה. אני מאד בעד רכישות אמוציונאליות ושיקולים לא לגמרי כלכליים וזה גם מתאים למוצר נישה כמו ה-DS3, השאלה עד כמה זה יהיה מוצדק כלכלית עבור היצרן.

 

אחלה ביקורת, כתובה טוב ואינפורמטיבית. :mm_yeah:

 

תודה!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

תודה על הביקורת רומן.

 

הבעיה שלי היא שסיטרואן החליטה לצבוע את הC3 בצבע "פרמיום" ולמכור אותה במחיר גבוה, מין דרגת אבזור SPORTLINE שנפוצה אצל יצרנים אחרים כגרסה משודרגת חיצונית אך לא באמת גרסת קצה. אנשים ישלמו על גרסת ביניים כזאת, אך לא ישלמו מחיר של גרסת קצה אמיתית, ופה הבעיה של סיטרואן לפי דעתי.

 

בשביל מותג פרופר "פרמיום" אמיתי, דרוש יותר ממייקאובר חיצוני.

עריכה אחרונה על ידי DJI

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

C4? היא מבוססת על C3.

 

מכל מקום, לא יודע למה אתה מתכוון ב"גרסת קצה". היא לא אמורה להיות ספורטיבית, וגם לא באמת מתיימרת. מה שכן, עניין הפרימיום באמת דורש השקעה טיפה יותר גדולה, החל מדברים בסיסיים ביותר - למשל המפתח שלה מאד פלסטיקי וקל. מרגיש זול. המפתח של הפיקנטו של אשתי, במיוחד בשילוב מחזיק המפתחות משולב העור שמקבלים במסירה, מרגיש הרבה יותר יוקרתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תודה. היא לא נבחנה, אין הרבה טעם להזכיר אותה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תקנתי את הטעות.

 

הכוונה שלי היא שמביקורות ותמונות שאני רואה על הרכב, לא נראה שיש שם יותר ממייקאובר חיצוני ושיפור קל באיכות החומרים, קפיצה באיכות שמקבילה לגרסת SPORTLINE במותגים אחרים. הקפיצה צריכה להיות גדולה יותר כדי להבדיל בין מותג עממי למותג פרמיום.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

בוא נגיד שהדרך של DS להפוך ללקסוס/אינפיניטי טרם הושלמה. מה שכן, לפחות בעיצוב, לדעתי, הם הצליחו בגדול.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הייתה נאה/מיוחדת בעיצובה ונשארה כזו, יחידת ההנעה טובה משמעותית, במיוחד תיבת ההילוכים, אך כל מה שהיה בינוני נשאר בינוני ויש הרבה ממנו. נדמה כי עבור אירופה לפחות, לחטיבת DS אין באמת מה להציע ומישהו שם לא חשב עד הסוף על המותג.

פורסם

מבחן מעניין. מסכים לגמרי שאין סיבה רציונלית לקנות אחת, אבל לפעמים עושים שטויות.

בתור בעלים של אחת במקביל עם לקסוס מקבילה אני חייב לציין שיש לצרפתים עוד כברת דרך ארוכה בגזרת הפרימיום וCT200 מרגישה לי זול לסטנדרטים שלי.

אבל הם מפצים על חוסר פרימיום בעיצוב שפשוט גורם לי לחייך כל בוקר.

נ.ב. מחזיק כוסות נמצא בסוף קונסולה מרכזית בין המושבים. כמו ברנו.

פורסם
נ.ב. מחזיק כוסות נמצא בסוף קונסולה מרכזית בין המושבים. כמו ברנו.

 

אפשר תמונה לרפרנס?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רומן תודה רבה!

 

מאוד נהנתי - כבר הרבה זמן שלא קראתי מבחן מתחילתו ועד סופו.

 

המסקנה שלי שסיטרואן תשאר סיטרואן. עם השגעונות שלה בפנים הרכב והעיצוב המיוחד.

 

לדעתי יימכרו יותר DSים השנה, אבל הם לא יצליחו להגיע לאודי ומיני. אף פעם.


×
×
  • תוכן חדש...