Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - DS3


פבל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

סיטרואן מנתקת את מותג היוקרה שלה מחברת האם, אבל עושה את זה עם שימוש בשם מפואר מההיסטוריה של אותה חברה - ה-DS.

בתוך המותג הזה, ל-DS3 יש את התפקיד החשוב ביותר - להכניס לקוחות צעירים לתוך העולם של מותג פרימיום יש-מאין כדי שיגדלו לתוכו.

רומן קוגן לקח את המכונית שאמורה להתחרות באודי A1 ובמיני כדי לבדוק מה עומד מאחורי הסמל, אופנה חלולה או מכונית מעולה.

 

את המבחן תוכלו לקרוא כאן

 

DS3_240416-1 (2).jpg

עריכה אחרונה על ידי מערכת CarsForum

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלה, למה תמיד במבחנים שלכם אתם עושים תמונות חוץ אבל משתמשים בתמונת פנים של היצרן?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
שאלה, למה תמיד במבחנים שלכם אתם עושים תמונות חוץ אבל משתמשים בתמונת פנים של היצרן?

 

צילום תמונות פנים מצריך הבנה בתאורה, עדשה רחבה דיה ועוד קשיים טכניים.

 

נ.ב. אני מצרף תמונה של צלם, עוזר לצלם פנים של אקספלורר

 

P4091292.jpg

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אל תגזים, אפשר לצלם גם בלי ציוד רציני ולקבל משהו סביר+ (בדיוק אתמול עשיתי את זה) - ממש כמו שהתמונות חוץ של הרכב לא ברמה של צלם מקצועי אבל בתכלס מספיק טובות בשביל רוב אנשי הפורום.

 

מצטרף לשאלה של בקטוס הנ"ל.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
שאלה, למה תמיד במבחנים שלכם אתם עושים תמונות חוץ אבל משתמשים בתמונת פנים של היצרן?

 

"תמיד"? לא בדיוק

 

כמו שהסבירו, צילום תא נוסעים בצורה מקצועית הוא סיפור לא פשוט במיוחד,

במידה וזה מתאפשר הוא מצולם.

IMG_20160418_174936 (Custom).jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)
שאלה, למה תמיד במבחנים שלכם אתם עושים תמונות חוץ אבל משתמשים בתמונת פנים של היצרן?

 

מה שהוא אמר:

 

צילום תמונות פנים מצריך הבנה בתאורה, עדשה רחבה דיה ועוד קשיים טכניים.

 

אגב, כל התמונות שבכתבה צולמו בלילה.

 

תודה רבה על הסקירה.

למה אין שום אזכור לגבי המנוע (נפח, הספק, מומנט) ותיבת ההילוכים?

 

תודה!

 

תקלה מקומית, לרוב יש קישור לדף נתונים שאין הרבה טעם לחזור עליו. מכל מקום המנוע הוא 3 ציל', 1.2 ל' טורבו, 110 כ"ס/3750 סל"ד, 20.9 קג"מ/1500 סל"ד. תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית 6 הילוכים, מבית אייסין.

עריכה אחרונה על ידי RK

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אל תגזים, אפשר לצלם גם בלי ציוד רציני ולקבל משהו סביר+ (בדיוק אתמול עשיתי את זה) - ממש כמו שהתמונות חוץ של הרכב לא ברמה של צלם מקצועי אבל בתכלס מספיק טובות בשביל רוב אנשי הפורום.

 

לא דברתי על הציוד. דיברתי על הזווית.

 

גם צילומי יצרן מספיק טובים. אפילו יותר טובים.

הרצון של אנשים לראות צילומים סוג ט', אף פעם לא היה ברור לי (אבל אני מצלם גם, כי העורך דורש...).

בצילומי חוץ אולי עוד יש ערך מוסף של אותנטיות, אבל בפנים... מה זה משנה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא עניין של צילומים סוג ת', אבל אני מעדיף תמונה אמיתית שאתה צילמת גם היא מהפלאפון (אבל בזווית סבירה מהמושב האחורי) לעומת תמונה מהונדסת שהוציא היצרן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני דווקא משתדל לצלם תמונת פנים של מכונית המבחן וגם מבקש כאלו מהכותבים מכיוון שהרבה פעמים תמונות היצרן הן של הגרסאות הבכירות ביותר, המאובזרות ביותר או כאלו שכל קשר בינן לבין המכונית שנבחנת הוא הסמל על ההגה.

מסכים לגמרי שתמונת פנים גרועה לא מספרת הרבה, אבל דווקא בצילום פנים, הגם שאינו מאוד מקצועי אפשר לקבל מושג לגבי איך העסק נראה בפנים.

קשה לדבר על גימור רכב המבחן שהיה ברמת אבזור בינונית כאשר בתמונה רואים קיה פיקנטו עם ריפודי נאפה, דיפוני מהגוני, תיפור מעויינים, ידית הילוכים מגולפת משיש איטלקי ומנופי העברת הילוכים מאלומיניום מוברש מאחורי ההגה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
אבל אני מעדיף תמונה אמיתית שאתה צילמת גם היא מהפלאפון

 

Voila:

 

2016-04-25 08.40.09.jpg

 

לא היה לי אומץ לשלוח את זה לעורך, אבל אם אתה מבקש...

 

מכל מקום, כל השיח סביב תמונות הפנים ואין כמעט דיבור לגופו של הרכב. מדאיג משהו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

חדי העין ישימו לב שידית ההילוכים מנסה להתאבד בתליה לאחר שהבינה שהיא הולכת להעביר כמה שעות במחיצת רומן.

 

לא מאשים אותה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

^כן. עוד נקודה. צילומי פנים חייבים להיות מבוצעים ע"י מישהו עם תשומת לב לפרטים הכי קטנים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
Voila:

 

מכל מקום, כל השיח סביב תמונות הפנים ואין כמעט דיבור לגופו של הרכב. מדאיג משהו.

 

כל הקטע של לשפר דיPונים ולגזור מחיר-מחיר, תמיד היה מוזר בעיני.

כלומר, מי מוכן לשלם על זה כל כך הרבה כסף?

ובמקרה הזה, עוד לקבל רכב פחות פרקטי מקקטוס טורבו.

וגם בסוף לקבל צמיגי ספורט עם ג'אנטים בחתך נמוך, במכונית לא ספורטיבית, שסתם פוגמים בנוחות הנסיעה.

 

אומנם לא נהגתי במיני, אבל לפחות היא לא פושטית בדראג.

 

נ.ב. מבחן טוב מאוד. בלי קשר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה על המבחן רומן.

שאלה קטנה, בדגמים הישנים יותר הייתה גירסאת "ספורט" עם מנוע THP,

הגירסה החדשה מגיעה רק עם מנוע ה-3 צילינדרים?

 

כמו כן, אשמח להלוות לצורך צילומים (פנים, חוץ) את הציוד שלי (מצלמת FF, עדשה רחבה ועוד שלל עדשות).

הנהלת האתר/הבוחנים מוזמנים לפנות אליי חופשי.


×
×
  • תוכן חדש...