Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

 

אתמול ירדתי לרכב בחניון שצמוד לבניין המשרדים שלי ונתקלתי בגלעין של אפרסק, זרוק ליד המגב ברכב שלי. תיארתי לעצמי שאולי בהמשך אמצא משהו "מעניין"

ובכן, ממש לפני כמה דקות מצאתי שקע בגג שאדון מאוד נחמד וחביב זרק את גלעין האפרסק שלו על הרכב החדש שלי. כנראה הפריע לו מאוד העובדה שהרכב שמור ובסה"כ בן 4 חודשים .

 

מה עושים במצב כזה ? מדובר בשקע מאוד קטן, אבל הוא בגג בפינה הימנית קדמית (אחרי הסאן רוף)וזה מ-א-ו-ד מציק לי בעין.

 

שמעתי על שיטת PDR - האם זה יכול לעזור ?

 

אשמח לקבל תגובות.

תסלחו לי שאין לי תמונה כרגע, קשה מאוד לראות את הנזק בתמונה, אבל זה כמו לחיצה קטנה של דלת, דומה מאוד.

 

תודה לעונים,

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

בלי תמונה קשה לענות, אבל עם PDR פותרים בעיות שנשמעות חמורות הרבה יותר משלך. למשל - רכבים שחטפו מכת ברד וכל הגג מלא בשקעים.

החיסרון של השיטה - לא זולה, במיוחד באזור הגג שהוא בדרך כלל קשה יחסית לגישה. עדיין מדובר ביחס עלות\תועלת מעולה למי שאוהב איך הרכב שלו נראה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני מראשון לציון. פישפשתי קצת בפורום והמליצו פה על א.א.י , לשם אני הולך היום שיציצו מה ניתן לעשות.

תשמע, השקע לא כזה גדול, אבל זה מציק בעין, במיוחד לאור העובדה שזה רכב שאין עליו אפילו שריטה ואני עושה כל מה שאפשר כדי לשמור עליו.

אנשים פשוט קנאים,רעים,צרי עין וחסרי כבוד לרכוש של אחרים שעלה לא מעט כסף.

 

נהגתי בגרמניה ונהניתי מכל רגע, רק פה בארץ או שאני מקבל עצבים על כל מיני אידיוטים ש "הנה הוא כמעט נכנס בך" או על אידיוטים שמשחיתים רכוש לא שלהם. זה שהאוטו שלי מצולם לא עוזר לי למצוא את המנוול.

 

יש מצב שאפשר להוציא את זה עם הפומפה המיוחדת של הפחיים ? בכל זאת, מדובר בחור של אפרסק, אבל זה בולט בגלל המקום שבו הוא פגע. אנסה לצלם ולהעלות לפה

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

הייתי היום אצל א.א.י ונתנו לי מחיר שעל פניו נשמע סביר, לאור העובדה שצריך לפרק גג שלם. אני מצרף תמונה של הנזק שבן הבליעל גרם לרכב. הם גם סיפרו לי על בחור מהפורום עם מאזדה שנכנסו לו בדלת עם כידון שמגיע לתקן,יהיה נחמד לראות תוצאה סופית אצלו.uploadfromtaptalk1464100639199.jpguploadfromtaptalk1464100642855.jpguploadfromtaptalk1464100645346.jpguploadfromtaptalk1464100648361.jpguploadfromtaptalk1464100651020.jpg

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

מה ז"א? זורקים עליו בחזרה אבטיח.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

הם לא הכי זולים, אבל מה שאהבתי שם שמראש הם אומרים לך למה לצפות, ואם הם לא יכולים לסדר את זה בpdr לא משנה מה תגיד הם לא יקחו את העבודה, ברח לי השם של הבחור שמומחה שם לpdr באמת שהוא מומחה!, ממליץ עליו בחום.

פורסם
הם לא הכי זולים, אבל מה שאהבתי שם שמראש הם אומרים לך למה לצפות, ואם הם לא יכולים לסדר את זה בpdr לא משנה מה תגיד הם לא יקחו את העבודה, ברח לי השם של הבחור שמומחה שם לpdr באמת שהוא מומחה!, ממליץ עליו בחום.

ואדים.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
הייתי היום אצל א.א.י ונתנו לי מחיר שעל פניו נשמע סביר, לאור העובדה שצריך לפרק גג שלם. אני מצרף תמונה של הנזק שבן הבליעל גרם לרכב. הם גם סיפרו לי על בחור מהפורום עם מאזדה שנכנסו לו בדלת עם כידון שמגיע לתקן,יהיה נחמד לראות תוצאה סופית אצלו.[ATTACH]461196[/ATTACH][ATTACH]461197[/ATTACH][ATTACH]461198[/ATTACH][ATTACH]461199[/ATTACH][ATTACH]461200[/ATTACH]

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

אני הבחור עם הכידון של האופניים, חמישי בבוקר אני אמור לבצע את התיקון

אעלה תמונות של לפני ואחרי.

פורסם

ממש מבאס ברב חדש!

בטוח שזה מקור הנזק?

לא נראה לי שלגלעין אפרסק יש מספיק משקל גם אם נפל מקומה גבוהה לעשות כזה נזק לגג של רכב

פורסם
ממש מבאס ברב חדש!

בטוח שזה מקור הנזק?

לא נראה לי שלגלעין אפרסק יש מספיק משקל גם אם נפל מקומה גבוהה לעשות כזה נזק לגג של רכב

בוודאות!

היו ראיות: היה גלעין האפרסק ליד המגבים וכמובן, ליכלוך של אפרסק מרוח בדיוק איפה שהרכב נפגע. הבניין מאוד גבוה והשילוב של הגובה והמהירות שהגלעין צבר, יצרה נזק.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

×
×
  • תוכן חדש...