Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיברתי סורק היום לרכב והופיע קוד תקלה P0170 בפיג'ו 206CC נפח 2000. מה זה יכול להיות?

 

מה גם, שהחלונות האחוריים(המשולשים) מקרקשים במהלך נסיעה. מה אפשר לעשות?

 

תודה.

פורסם

שום תופעה מורגשת. לפעמים יש דפיקות מהמנוע אחרי שעוזבים גז, אבל זאת כנראה תושבת מנוע.

 

אבל גם אחרי איפוסים הנורה חוזרת לדלוק.

פורסם
שום תופעה מורגשת. לפעמים יש דפיקות מהמנוע אחרי שעוזבים גז, אבל זאת כנראה תושבת מנוע.

 

אבל גם אחרי איפוסים הנורה חוזרת לדלוק.

אשמח לעזרה. האנגלית הטכנית שלי לא וואו, ואת האמת גם האנגלית בכללי.

 

אשמח במיוחד עזרה לחלון המקרקש.

פורסם

הנורה חוזרת ונדלקת לכן יש בעיה.

הבעיה קשורה לכך שהמחשב מזהה שיחס דלק/אויר לא תקין.

בקישור יש מספר גורמים שיכולים לגרום לכך:

חיישן MAF

זליגת אויר מסעפת יניקה

חיישן חמצן קדמי

בעיית הצתה

בעיית באינגקטורים

בריחת גזים ממערכת פליטה

בעיית לחץ דלק

בעייה עם שסתום PCV

וגם -נגמר הדלק -בטח היית שם לב

 

 

תעבור על הסעיפים ותנסה לראות מה אתה יכול לאתר/לפסול

 

הייתי מתחיל עם ניקוי חיישן MAF. - תקרא על זה ואיך מנקים אותו.

 

בהצלחה.

פורסם (נערך)

206cc 2.0liter

2002

 

תא המנוע בקישור לא דומה לשלי.

עריכה אחרונה על ידי SG159
×
×
  • תוכן חדש...