Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המכוערת האולטימטיבית: סאנגיונג רודיוס!

 

 

ללא צל של ספק... ועוד בהתחשב שזה דגם שיוצר בשנת 2005. אך.... לאן הגענו?!

 

ודבר כזה ראיתם?

gta8cj.jpg

פורסם

סיטרואן דה שבו.

 

פיאט מולטיפלה.

 

האוטו ה"מסחרי" הזה של סובארו, כזה צר וגבוהה, אחת המכוניות (אם אפשר לקרוא לזה ככה) הכי מכוערות ביקום.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תגידו כל בחורה לא משהו שאתם רואים ברחוב היא מכוערת טילים?

לדעתי הרכב המכוער ביותר לא יכול להיות משהו שכשאנחנו רואים אותו ברחוב אנחנו נשארים אדישים .

זה חייב להיות משהו מכוער ברמות ,משהו שקשה לראות אותו ,משהו דוחה ,לא סתם עיצוב כושל.

לדעתי המעומדות בנתיים הן המולטיפלעעעע האמי 6 והבט"שית ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

קבלו אותה

 

E12, LIBERO איך שבא לכם, זה האוטו הכי חזק שיש....

 

אם לוחצים חזק על הדוושה של הגז הפגוש נופל...

אם לוחצים חזק על הדוושה של הבלמים האוטו מתהפך...

על הקלטש אין טעם ללחוץ חזק...

 

סיטרואן C-15 גם יכולה להצטרף לרשימה, כמו גם הברלינגו החדשה (פזו' פרטנר), שברולט ויונט ועוד רבות ומכוערות אחרות

e12.jpg

e_12.jpg

פורסם

המכונית הכי מכוערת שיש היא ללא ספק התחת של ה-A6 החדשה.

ובכלל כל קונצרן פולקסווגן יש להם מכוניות מרובעות מגעילות שממש באסה לנסוע אחריהם (חוץ מסיאט).

 

אין לכם מושג כמה התבאסתי אחרי שנסעתי אחרי אחת כזאת במשך חצי שעה.

audi-a6-283s.jpg

 

אגב, את הפונטיאק אזטק ראיתי בכריתים (של בחור עם קביים ללא רגל:? ), והמכונית נראית הרבה יותר טוב במציאות והיא ממש מרשימה.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

ה-A6 החדשה בעלת טוסיק מכוער ? :shock:

 

שמע, על טעם וריח לא נתווכח, אבל לראשונה כשראיתי אותה בכלל לא חשבתי במושגים של יפה או מכוער, פשוט נראה לי הרמוני ומרשים (ואת זה אני יכול לומר גם על כמה מכוניות ממש מכוערות).

ולדעתי - כן, זה יפה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
קבלו אותה

 

E12, LIBERO איך שבא לכם, זה האוטו הכי חזק שיש....

 

אם לוחצים חזק על הדוושה של הגז הפגוש נופל...

אם לוחצים חזק על הדוושה של הבלמים האוטו מתהפך...

על הקלטש אין טעם ללחוץ חזק...

:shock:הוא לא נופל על הצד כל הזמן???

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
המכונית הכי מכוערת שיש היא ללא ספק התחת של ה-A6 החדשה.

ובכלל כל קונצרן פולקסווגן יש להם מכוניות מרובעות מגעילות שממש באסה לנסוע אחריהם (חוץ מסיאט).

 

אין לכם מושג כמה התבאסתי אחרי שנסעתי אחרי אחת כזאת במשך חצי שעה.

audi-a6-283s.jpg

 

אגב, את הפונטיאק אזטק ראיתי בכריתים (של בחור עם קביים ללא רגל:? ), והמכונית נראית הרבה יותר טוב במציאות והיא ממש מרשימה.

סליחה אבל אתה גם אומר שה A4 מכוערת ושהאזטק מרשימה?.

 

יש לך טעם... אממ... מעניין...:roll:

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

קבלו אותה: "המכונית העממית". הנסיון של אילין לייצר מכונית בשתחילת שנות הששים. למזלנו היא לא נכנסה לייצור.

עכשיו נראה אתכם באים עם יפייפיות (לעומתה) כמו ליאנה...

amamit.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני לא בטוח שרכב שלא יוצר נחשב ,אבל אם כן הרכב הזה מנצח אפילו את הבט"שית .

אם רכב שלא יוצר לא נחשב אני חושב שהבט"שית מנצחת ....במיוחד עם הצבע הצה"לי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...