Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה בפריוס דור 3 יש הוראת יצרן להחליף פילטר דלק כל 120 אלף ק"מ



מחיר הפילטר מופרז למדי 495 + מע"מ,

אבל אין ממש ברירה.

לגבי עלות עבודה במוסך מורשה 350 ש"ח לערך רק עבור החלפת הפילטר.

 

 

כלים:

מפתח רצאט 10 מ"מ לניתוק המצבר

כלי הרמה מפלסטיק

פטיש

מברג גדול לפתיחה.

 

חומרים:

 

מכלול פילטר דלק

פורסם

לפני תחילת עבודה,



ביצעתי ניתוק של המצבר, ופתיחה של מיכל הדלק לשחרור לחץ.

 

שלב ראשון פירוק מושב אחורי,

מתחת למושב יש כיסוי ברזל שיש לפתוח בעדינות אני השתמשתי בכלי של הרמה מפלסטיק.

 

 



20160325_134658.jpg

פורסם

שם ניתן לראות את ארבעה צינורות מחוברים ומחבר חשמלי.

את המחבר החשמלי יש לנתק בשני שלבים:

1. הרמה שת המכסה שנעול עם מן קליפסים.

2. לחיצה על הנועל ומשיכה של הקוננקוטר.



בשלב השני , שחררתי את כל הצינורות,



מהצינור עם הקליפס הצהוב יוצא המון דלק , ניקיתי בעזרת מטלית.

 

יש לנתק את הקליפס הצהוב לגמרי.

.

 

לאחר ניתוק הצינורות:

עברתי לפתיחה של המכלול, בעזרת פטיש ומברג,

אט אט המכלול יוצא החוצה.

 

המכלול של פריוס שמגיע מהחברה מגיע ללא הכוס התחתונה ויש לפרק את המכלול ולהעביר המישן לחדש.

 

 



20160325_140006.jpg

פורסם

יש לפרק את האזורים המסומנים בחץ, ולאחר מכן יש לפרק את משאבת הדלק.

לאחר ההוצאה יש לפרק את המשאבת דלק וקונקטורים של המצוף



פירוק די פשוט.

 

פירוק הכוס התחתונה מתבצע באמצעות לחיצה בצדדים של מסילה.

 

הערה חשובה בפירוק של המשאבת דלק יש ספייסר וגומייה הגומייה מורכבת לאחר הספיסר.

יש שסתום המורכב בתחתית הפילטר , פירקתי בעזרת מברג וחיברתי חזרה למכלול החדש.

20160325_144301.jpg

IMG-20160325-WA0014.jpg

פורסם

מרכיבים חזרה בסדר הפוך



 

בעת ההרכבה נעזרתי בחבר, יש לשים לב שהגומיה שנמצאת בראש המיכל יושבת טוב, כמו כן יש קפיץ שדוחף את המכלול כלפי מעלה .

 

אחד צריך להחזיק את המכלול במקום והשני סוגר סגירה ידנית וסוגר עם מברג ופטיש.

 

יש להיזהר לא יכנס לכלוך למיכל, המיכלים היו נקיים מאוד , הפילטרים פחות..

 

לאחר חיבור כל הצינורות פתחתי סוויץ לבנות לחץ מחדש ואז הנעתי-

הדלקה של הרכב ללא הנעה (שתי לחיצות על הפאור ללא לחיצה על הבלם)

 

לגבי עוצמת הסגירה סגרתי עד שראיתי שהמכלול מקובע כראוי ללא תזוזה.



 

פורסם

האופציה של ניתוק הפיוז של המשאבה ולתת סטארט קצר ימנע את שפיכת הדלק?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...