Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני בחיפוש אחר מונו ל(PRIMO 10(300WRMS שכרגע מחובר בBRIDGE ל MASSIVE BX4 מאמין שמוציא גג 140W

 

דרך AMAZON מצאתי את Alpine MRV-M500 ואת Rockford Fosgate R500X1D במחיר כ 200 דולר כולל משלוח ומיסים לישראל

עם ה R50X1D מגיע REMOTE LEVEL בערכה השאלה על מה הוא שולט על הורדת הGAIN או על ה BASS BOOST

עם ה MRV השליטה נמכרת בנפרד והיא שוטת על הGAIN לפי מה שהבנתי (adjusts gain from 0 to -12 dB)

 

ובכלל האם הוספת מונו יתן עוצמה יותר חזקה?

Sensitiity (2.83V/1M) 90DB

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם (נערך)

האם אתה מתעניין במגבר יד שניה? אני מוכר מגבר של p1.600 Soundstream

ב 4 אום נותן 240 RMS, והוא מרים כרגע סאב בדיוק כמו שאתה צריך - מורל פרימו 10' זה בטוח יוזיל לך עלויות.

יש לו אחריות עד 05.2016.

המחיר הוא 500 שקל אם מתאים לך תתקשר 0503737643

 

אני מצטער שככה אני מציע למכירה במקום לייעץ, הכוונה שלי שתחסוך כסף ביבוא מגבר ועלויות נוספות.

 

ועכשיו לגבי יעוץ - מגבר מונו עדיף בהרבה מאשר מגבר שעשית לו גישור.

 

תקרא את התגובה מספר 8, של truejoker - דאמפינג פקטור

עריכה אחרונה על ידי itzikthejo

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

תודה

לפחות כרגע לא מעוניין ביד 2 (אם כבר יד 2 אז משהו הרבה יותר חזק כגיבוי לעתיד)

Damping Factor של הROCKFORD הוא >200dB

וה ALPINE Damping FactorRef: 10W into 4Ω at 100Hz

>750

אבל לדעתי זה בדיקות בתדרים שונים ולך תדע מה יהיה באמת

פורסם

לפי דעתי הדמפינג פקטור אכן בתדרים שונים.

תבדוק בתת פורום מכירה של אודיו יש כל מיני מגברי מונו בלוק חזקים במחירים שפויים, במחיר שאתה תביא חדש אתה יכול להביא מגבר הרבה יותר חזק ואיכותי מיד שניה.

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...