Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

מתג בחלון ליד הנהג לא תקין (פעם מרים חלון פעם לא) מדובר על מתק בודד

היום הרכבתי מערכת נחמדה (אחרי הרבה שנים שלא) שאלתי את המתקין אם אפשר לעשות משהו?

תמורת 100 ש"ח אני אתקן את זה. כמה זמן זה לוקח שאלתי? 10 דקות זו התשובה.

כמובן שבסכום כזה עדיף לרכוש מפירוקיות או חליפיים ברשת.

 

עכשיו אני סקרן לדעת מה עושים שם בדיוק בשביל סכום כזה? אולי אפשר לתקן לבד?

נראה לי הלחמות מחדש של החוטים? (יש לי את הציוד הרצוי לא בעיה) אולי משהו אחר?

למי שיש הבנה בנושא -אשמח שישתף.

 

חייב לציין שזה בה ממקום של ידע וסיפוק, לא כסף.

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

לפי דעתי יש לבעלי מקצוע סכום מינימום לתיקוני 10 דקות שבעצם הלקוח משלם על הידע והכלים של בעל המקצוע, לא על הזמן.

זאת אומרת שרוב הסיכויים שאם יש לך הבנה בסיסית ואת הכלים לפתוח ולסגור את האזור הזה בלי לשבור שום דבר כדאי לך לעשות את זה.

אני שברתי מעט ולמדתי הרבה.

פורסם (נערך)

אין לי שום השגות לגבי המחיר. בוודאי שזה זמן וידע שלהם.(הם גם צריכים להתפרנס איך שהוא)

השאלה שלי באה מסקרנות כדי להבין את תהליך התיקון. (לא יותר ולא פחות)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

נשמע כמו הלחמה מחדש כמו שכתבת, ואולי בעיה במחבר בין פנל הכפתורים לבין הצמה

צריך לפתוח את האזור כדי לדעת, ולהצטייד במד מתח, מלחם וידע בסיסי בחשמל

פורסם

אולי יהיה לי חשק לשחק את המתג. אבל רק אחרי שהיה לי אחד מפירוקיות. (במידה וישבר)

אם הייתי יודע בדיוק איזה פעולה לעשות? היה לי יותר קל כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...