Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קניתי לפני שבוע מאזדה 3 - 2015 ( 6 חודשים על הכביש) בצבע שחור

 

ורציתי לדעת כמה דברים לגבי שמירת הרכב בטיפול פוליש ווקס-

1) כל כמה פעמים בשנה צריך לעשות טיפול פוליש ווקס?

2) צריך בכלל לעשות טיפול פוליש ווקס לרכב חדש יחסית?

3) איזה עוד אופציות עדיפות על פוליש ווקס ( ציפוי ננו ? )

 

חדש בתחום האסתטיקה לרכב, לכן אודה לכל עזרה !

פורסם

שטיפה ידנית בסבון טוב לרכב

פוליש אתה לא צריך זה נועד לרכבים עם סירוולים (שריטות ) .

ולעשות אוטם צבע כל 3 חודשים והרכב ישמר ממזיקי הסביבה (תנאי מזג אוויר ) .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אם הרכב שלו עבר שטיפה עם מטאטא או מכונה,כניראה שהוא צריך במיוחד על צבע שחור לעשות פוליש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מכיר אותם,אבל סווירלים ניתן לראות בשמש,אם יש צריך פוליש אם אין אז הרווחת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

lishaina - תודה על העצה חבר!

yulianx
- בדקתי עם יש לי סווירלים על האוטו, אין לי - הצבע והברק של הרכב נראים ממש טוב, כאילו הרכב יצא מהחברה.

 

אני רוצה לשמור על המצב הקיים הזה, מה אני עושה בדיוק? ציפוי ננו? אוטם צבע?

 

פורסם

ציפוי נגד שריטות קלות עולה כמה אלפים.

אם זה יקר מידי אפשר לבצע פעם בריבעון אוטם צבע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמה עולה כל אחד מהם?

ועל מה אתה ממליץ yulianx

 

ולאיזה בעל מקצוע אתה ממליץ לי ללכת לכל אחד מהאפשרויות ?

 

תודה!

פורסם

אוטם צבע זה מאוד פשוט לכן אפשר לבצע לבד,תסתכל ביוטיוב,בגדול על רכב נקי אתה מרוח אותו עם אפליקטור שזה ספוג מיוחד לזה,מחכה לפי הוראות על הבקבוק זמן מסוים למשל חצי שעה,ומנגב עם מטלית מיקרו פייבר יבשה וזהו. קל מאוד.

כיוון שאתה רק נכנס לזה מציע לך לקנות ווקס זול למשל של חברת קרפלן שאותו ניתן למצוא בחנות autostore,כנס לאתר שלהם.

הווקס עולה בערך 35 שקל.

הסיבה אני לא חושב שכדאי לקחת משהו יקר היא במידה ולא תתחבר לזה חבל על הכסף,הקרפךן נותן ברק טוב מאוד לרכב שחור וזה מנסיון אישי,הוא רק לא מחזיק הרבה זמן,כמו כן אסור למרוח אותו על פלסטיק לא צבוע,למשל פס הגנה שחור על הפגוש,גומיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אשמח ללינק לרכישת אוטם צבע של מגוייר. מהארץ או מחו"ל

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

במחיר הזה אפשר לקנות PL של מנזרנזה. אפשר גם פוסו אם רוצים לחסוך קצת, שניהם מחזיקים להמון זמן.

פורסם

שחור זה צבע בעייתי לתחזוקה,אני הייתי עושה לו שלב אחד של פוליש,בהתאם למצב הצבע,ואז משתמש בציפוי איכותי לשלב אחרון,קח בחשבון שההגנה של החומרים האלה משריטות היא קיימת,אבל לא "רצינית".

אם אתה חושב שתיישם לבד,ולדעתי זאת טעות,כי צריך לבצע חיתוך,והכנת הצבע לציפוי,מה שלדעתי אין לך לא את הידע,ןלא את החומרים,אז המחיר של ציפוי איכותי מאד עם עמידות של שנתיים-שלוש זה סביב ה350ש"ח,יש יותר יקרים ויותר עמידים.

×
×
  • תוכן חדש...