Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ,

כבר נמאס לי להוציא כל פעם גרניק , הוא מסורבל מדי וזה לא שווה את זה מכיוון שאני שוטף על בסיס שבועי.

שוטטות באתר של אוטוסטור הביאה למוצר הבא :

Carplan Demon

Car-Plan-Demon-Foam-Snow-foam-car-shampoo-spray-review-3147.jpg

האמת שקניתי את המוצר בשביל המקציף לאחר שהגלוריה שלי נסדק באורח פלא , אבל הסבון עושה עבודה לא רעה.

תמונה להמחשה על האוטו שלי-

569b490d60c86.jpg

המוצר באמת אחלה , שווה את ה80 שקלים שהוא עולה באוטוסטור.

מצורף סרטון להמחשה (הזרם באמת כמו בסרטון) -

 

קישור למוצר העמוד באוטוסטור

מקווה שעזרתי למישהו שמתלבט בין קניית מקציף / שימוש בגרניק .

פורסם

נראה טוב, השאלה אם אחרי שנגמר הסבון הזה, אפשר למלא בסבון אחר? לדוגמא סיטרוס בתוך המיכל הזה? והאם צריך לדלל לפני או שהזרם מדלל אותו?

 

תודה

פורסם

לא מדובר במקציף, סך הכול סבון מרוכז מעורבב עם מים.

 

קשה לי לחשוב על גרימת נזק למקציף גלוריה בשימוש נכון.

הפלסטיק שלו סופר קשיח ועמיד לכימקלים וכך גם חלקיו אטומים ואיכותיים, כנראה שעשית בו שימוש לא נכון.

פורסם (נערך)
נראה טוב, השאלה אם אחרי שנגמר הסבון הזה, אפשר למלא בסבון אחר? לדוגמא סיטרוס בתוך המיכל הזה? והאם צריך לדלל לפני או שהזרם מדלל אותו?

 

תודה

לדעתי אפשר למלא חדש , וכמובן שצריך לדלל.

זה לא קצת כבד?

לכמה שטיפות יכול להספיק המיכל הזה?

לא כבד בכלל , רשום על המיכל 20 שטיפות , אצלי לדעתי זה יספיק ל10 גג :lol:.

תמונה מהצד -

569b56492528a.jpg

 

לא מדובר במקציף, סך הכול סבון מרוכז מעורבב עם מים.

קשה לי לחשוב על גרימת נזק למקציף גלוריה בשימוש נכון.

הפלסטיק שלו סופר קשיח ועמיד לכימקלים וכך גם חלקיו אטומים ואיכותיים, כנראה שעשית בו שימוש לא נכון.

מה אתה רואה בתמונה על האוטו שלי ? סבון כמים או סבון כקצף?

בתוך הפיה המקציפה ממה שראיתי יש רשתות קטנות שיוצרות את הקצף.

עובדה שאצלי יש נזק (ולא משנה/ידוע לי איך הוא נגרם), המוצר הזה שאני ממליץ עליו כרגע יותר פרקטי.

עריכה אחרונה על ידי Asaf.Y

פורסם

בתוך הפיה אין שום דבר חוץ מכריות קטנות צהובות.

 

אתה צריך מכשיר לחץ גבוה בשביל לקבל snow foam.

צינור ביתי (לחץ נמוך) לא יכול לייצר snow foam.

פורסם

איך הסבון עצמו בשימוש בגרניק ומקציף ולא בשימוש בשטות הזו של ההקצפה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
בתוך הפיה אין שום דבר חוץ מכריות קטנות צהובות.

 

אתה צריך מכשיר לחץ גבוה בשביל לקבל snow foam.

צינור ביתי (לחץ נמוך) לא יכול לייצר snow foam.

מצורפת תמונה מהמקציף עצמו , אני רואה רשתות אחת על השניה .

f78b67c5-c1e9-440a-8020-ac3144a0916a.jpg

 

 

איך הסבון עצמו בשימוש בגרניק ומקציף ולא בשימוש בשטות הזו של ההקצפה?

לא יודע.

קניתי את המוצר על מנת לחסוך לי את הבלאגן שיוצר הגרניק.

פורסם

החלק שצולם הוא חלק מהמיכל המקציף החדש.

בנוגע לגלוריה - המקציף עצמו לא נפגע , המיכל כן(סדק שבקושי רואים , ישנה בריחת לחץ) .

פורסם

מקפיץ בקטנה בשביל עדכון.

עבר שבוע מאז ששטפתי , עובר זריז עם ONR על האוטו , APC על הג'אנטים והצמיגים , ומזרים מים על האוטו.

הניקיון היה זריז וקל. מצ"ב סרטון של הזרמת השמפו למי שהטיל ספק בעניין.

fij1Kb2Iq8A דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תוצאה סופית -

Untitled-1 copy1024.jpg

פורסם

האמת, נראה לא רע בכלל.

האפקטיביות נמדדת לא בכמות הקצף, אלא בכמה זמן הקצף מחזיק על הפח וגולש ממנו.

באיזה דילול השתמשת?

"יאללה בירי".

פורסם
נראה מבטיח, יעובד עם משאבת 12V לדעתכם?

שאלה טובה , אתה מוזמן לנסות ולהגיד מה היו התוצאות :wink:.

האמת, נראה לא רע בכלל.

האפקטיביות נמדדת לא בכמות הקצף, אלא בכמה זמן הקצף מחזיק על הפח וגולש ממנו.

באיזה דילול השתמשת?

ברור שאפקטיביות לא נמדדת בכמות הקצף, היא נמדדת בפירוק הלכלוך. הקצף נשאר על האוטו כדקה בערך - מספיק לי בהחלט.

לא עשיתי דילול , אני משתמש בשמפו שהגיע עם המיכל הקצפה.

אסיים אותו ואדלל את אחד השמפואים שיש לי פה.

פורסם

רציתי לשאול מה הטכניקה כאשר משתמשים במקציף כזה:

 

מקציפים ואז עוברים עם הכפפה או מקציפים, מחכים קצת ומורידים את הקצב עם זרם המיים ורק אז מתחילים לעבור עם הכפפה?

×
×
  • תוכן חדש...