Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלק קטן משנוי גדול .

מקווה שרשמתי נכון

תמיד טוב לתעד כל מה שעושים ברכב סמל ההבעה ‏‎wink‎‏

טוב אז קניתי את הרכב לפני חודש ו3 שבועות ו4 ימים , קיבלתי את הרכב במצב מכני בסדר גמור (עבר בדיקה במוסך של חבר .) ,לאחר שבוע קניתי קפיצי הנמכה , שהנמיכו את הרכב ב40 ממ (ורוצה לרדת עוד בגובה

12373212_1228869090463004_877270049819952153_n.jpg

פורסם

טוב לא יודע למה זה לא נותן לי לרשום את כל מה שרציתי .....

חלק קטן משנוי גדול .

מקווה שרשמתי נכון

תמיד טוב לתעד כל מה שעושים ברכב סמל ההבעה ‏‎wink‎‏

טוב אז קניתי את הרכב לפני חודש ו3 שבועות ו4 ימים , קיבלתי את הרכב במצב מכני בסדר גמור (עבר בדיקה במוסך של חבר .) ,לאחר שבוע קניתי קפיצי הנמכה , שהנמיכו את הרכב ב40 ממ (ורוצה לרדת עוד בגובה ) ,בנוסף קיבלתי את הרכב עם גאנטים מידה 16 .

אבל מבחוץ הרכב נראה קצת פחות טוב ... קיבלתי את הרכב עם כמה מכות ואני יפרט את כולם :...

1. טמבון קדמי מלא מכות ועם סדק .

2. טמבון אחורי צובע בצבע אחר - וכיאלו שעברו עליו בסיד ועשו טובה שסדרו בכלל

3. כנף ימין עם מכה .

4. כנף מכה שמואל

5. חצאית שבורה ( ממש סדק )

6. מסכה מנוע עם מכות

7 גג עם שריטות ( נראה לי שחתול עבר לגור על הגג )

לאחר כשבועיים שהרכב בבעלותי הכנסתי אותו לפחחות וצבע כללי במוסך בילל

כל החלקים החלפו בחלקים חדשים ומקורים (כגון : זוג כנפים , טמבון קדמי ואחרי וכ'ו...)

לאחר בערך כשבוע וחצי קניתי את הגאנטים (מצורף בתמונה בקטן גאנט שחור בגודל 17 (שלאחר יומים נצבע לכחול בצביעה בתנור )

בנוסף נקנו צמיגים חדשים .

לאחר הפחחות - חבר התחיל לעבוד על המדבקות , כעבור שבוע +- אתם יכולים לראות את התוצאה בתמונה .

שאיפות לעתיד :

1. לרדת עוד בגובה

2. לעלות בגודל בגאנטים .

3. עדין לא הגעתי להחלטה עם להמשיך במשולשים לאורך כל הרכב .

4. בעתיד לשים איזה שבלול חמוד כזה שרק יעזור לכוח

הרכב נקנה מהתחלה בשביל פרוייקט סטאנס ולא בשביל כוח סמל ההבעה ‏‎wink‎‏

תודה גדולה לאריאל קרוגלקוב הצלם שאין עליו למרות שהוא גינגי התגברנו על זה ועבדנו ביחד

תודה רבה ולילה טוב .סמל ההבעה ‏‎smile‎‏

נ.ב סליחה על החפירה חח

פורסם

שאפו על התעוזה.

התמונות לא ברורות קח שקשה לחוות דעה.

 

אגב, קופה זה רכב בעל 2 דלתות במרכב סדאן, האצ'בק 3 דלתות לא נחשבת קופה.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

×
×
  • תוכן חדש...