Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי סגרתי עם איזולירבנד ברגע שראיתי תהודעה שלכם , תודה.

שנית, יש לי בעיה, מגבר 50x4 rms, רמקולים קומפוננט דל רוקפורד 65rms וסאב שנשרף p1 punch 125rms.

 

הסאב נשרף ועכשו גם רמקול השמאלי של רוקפורד מוציא סאונד אחר מהימני, חלש יותר ומעוות יותר אך עובד. מה הבעיה? יש כיוון? מחר בערב אלך למתקין ואבדוק. דרך אגב רמקולים בני חודש וחצי..קניתי סאב של פיונר כבר 400rms ועדיין רמקולים לא בסדר.

פורסם

לא שאלתי איזה מגבר יש לך, כתבתי שכנראה שמקור הבעיה הוא במגבר אם הוא שרף סאב ועכשיו כנראה גם רמקול.

או שהוא לא תקין, או שהוא מכוון ממש רע.

אפשרות נוספת היא שניגנת קטע עם המון קליפינג ועיוותים ובווליום גבוהה.

פורסם
לא שאלתי איזה מגבר יש לך, כתבתי שכנראה שמקור הבעיה הוא במגבר אם הוא שרף סאב ועכשיו כנראה גם רמקול.

או שהוא לא תקין, או שהוא מכוון ממש רע.

אפשרות נוספת היא שניגנת קטע עם המון קליפינג ועיוותים ובווליום גבוהה.

הלכתי למתקין, הבעיה ברמקול שיש כבל כסוף שרפף כנראה מרוב שהגברתי.. לא הסליל בתוך הטוויטרים / וואפרים.

פורסם
אוקיי.

המשפט האחרון שלי בתוספת כיוון הגיין הם כנראה הגורמים אם כך לשריפת הסאב.

 

מה זה כיוון גיין? הסאב בכל מקרה היה בין אם לא יותר 3 וחצי שנים, 125rms אבל בעל נצילות גבוה מאוד, עשה את העבודה שלו.

×
×
  • תוכן חדש...