Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה235 כבר די יקרה לעומת הR, אבל ה135 באמת לא רחוקה.

 

ה135 אמנם מגיעה בלי חיישנים ועם ג'אנט 18, אבל כן מגיעה עם דברים אחרים, למשל מתלים אדפטיביים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

הנה שתי סיבות:

 

QUOTE=ilyakud24;4940115]קודם כל אהלן!) חדש כאן.

יש לי שאלה שמטריפה אותי כבר כמה ימים ולילות; מדוע גולף אר שטרם הזמנתי, אך נעול עליה במלוא העצמה, מגיעה בעיצוב בסיסי? (נשמע הזוי לרמה זו!) ללא גג פנוראמי, בעלת ריפודי בד ולא עור, ג'אנטים 18 ולא 19, ללא חיישנים ועוד, ע"פ עלון המפרט שנלקח מאולם התצוגה. זה עדכני בכלל? תקף גם למודל שנת 2016?

 

 

חשבתי וממשיך לעשות זאת. בוא נגיד האחייניות מ135איי ואס3 לפי הגרמנים עצמם לא עוקפות את האר בכל הביצועים במיוחד בסטריט רייס כאשר לדור השביעי הוסיפו מערכת הנעה מלאה אולי לא ה"קואטרו" המפורסם אבל המתפקדת כראוי בפעולה.

יתר על כך, הבמוו עולה הרבה יותר, האאודי קצת פחות נוחה לי אישית בגלל הספורטיביות וההרגשה הכמעט מלאה שאתה נוהג ברכב ספורט נטו, לעומת הפולקס, שאפשר להגיד שזהו רכב בעל לב של סיינוג'ן (למי שמבין בסמארטפונים) שבאמת נוחה ברמה הקלאסית של הגולף לשימוש יומיומי אך יכולה גם לתת בראש כשאני גולש לשעות הפנאי שלי. תקנו אותי אם אני טועה אבל אולי אין מצב שאגיד משפט אירופאי/אמריקאי worth every penny\cent אבל בהשוואה לאחרים ברמה הנ"ל מעדיף את האר ולא רק בגלל המחיר. בכל מקרה חבל מאד שלא מוסיפים עזבו סאנרוף.. גלגלים 19! לסטנדרט קיט.. חיישנים.. נו באמת!

(לא שזה יעצור אותי, כן...)

 

אתה חושב שזה מפריע לך. אבל זו כנראה הצקה קטנה שלא באמת תפנה אותך לרכב אחר.

 

אני אישית מעדיף את השיטה הזו אם החלופה היא להציע כסטנדרט את כל האיבזורים והתוספות במחיר גבוה יותר.

 

אין מתנות חינם וכך זה נותן גמישות.

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם
ענית לעצמך :mm_yeah:

 

:)

כי זאת דרך שהם יכולים לעשות עוד כסף, אין בזה יותר מדי היגיון מבחינת המוצר. וכמו הבחור שציטטתי - זה לא עצר אותך והתשובה באמת כבר אצלך.

פורסם

הזמנה פתוחה. בסוף לקחתי את התוספות. שלושה חודשים של עינויים מחכים לי...

 

גם אם הקופרה יותר שווה מבחינת המחיר, אבל אחד כמוני שהתחיל את דרכו "על ארבע" עם פולקסווגן שהציל את חייו במובן הישיר בתאונת טוטאלוס - ישאר איתו.

בחרתי פולקסווגן לא בגלל השם. זה משהו אישי.

Speed up! (when you're alone in the car and on the road) Maximum it'll be a suicide...

May your horses be with you, always! :evil:

×
×
  • תוכן חדש...