Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי אמאזון de, אני בדרכ פונה אליהם במייל. הם חוזרים אלי תוך כמה דקות או במייל או בטלפון. מעולם לא הייתה בעיה עם אנגלית.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם
ילד היברדי איזה כרטיס מסך יש לחבר?

מולטי טול

Stanley 84-519K

Leatherman - Rev

Gerber Dime בארץ עולה 200 שח.

Gerber MP600 יש שוני בין ראשי הפלאייר בכל מקרה בארץ מעל 450 שח.200 שח מאמזון עד הבית.

 

כרגע יש לו נייד עם 960M שהוא לוקח אותו לעבודה וללימודים.

הוא רוצה לקנות מסך לבית כדי שיהיה לו יותר נוח לתכנת.

 

בהתחלה הדלקתי אותו בטעות על מסך 34" 3440X1440, אבל אמרתי לו שזאת רזולוציה ממש גבוהה בשביל כרטיס מסך כזה ושהוא ממש יתבאס לשחק איתו.

עכשיו הוא חושב על לקנות נייח כדי שיחזיק לו גם משחקים.

They are trying to ban me...

פורסם
הכפתור של הצ'אט אפור אצלי.

אפשר קישור לצ'אט פעיל.

תוכל ללחוץ עליו רק בשעות הפעילות של הנציגים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
ילד היברדי איזה כרטיס מסך יש לחבר?

מולטי טול

Stanley 84-519K

Leatherman - Rev

Gerber Dime בארץ עולה 200 שח.

Gerber MP600 יש שוני בין ראשי הפלאייר בכל מקרה בארץ מעל 450 שח.200 שח מאמזון עד הבית.

מראה לי שגיאה בלחיצה על כל אחד מהקישורים

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לגבי אמאזון de, אני בדרכ פונה אליהם במייל. הם חוזרים אלי תוך כמה דקות או במייל או בטלפון. מעולם לא הייתה בעיה עם אנגלית.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

זה בגלל שאתה לא פונה דרך הצאט, בצאט הם בפירוש מציינים שההתכתבות בגרמנית בלבד ואם אתה רוצה לתקשר באנגלית יש להשתמש במייל.

 

הם חיים לא רע עם התרגום של גוגל טרנסלייט בצאט, העיקר שהם מבינים אותי ואני אותם 8)

פורסם
חברים נצלו את שער הפאונד הנמוך ,יופי של מתנה לראש השנה לחותנת.

מסחטת מיצים של פיליפס ב 66% הנחה מה שמביא אותו למחיר של 300 שח עד הבית .

http://tinyurl.com/gurhey2

אז רכשתי את המסחטה, שימוש ראשוני פצצה של דבר.

אחלה מיץ גזר בארבעה שקלים לקילו.

אממה, שימוש שני(!) מכניס בפנים שני תפוחים וחצי לימון שומע רעש חזק, ומסתבר שנשברת חתיכת פלסטיק מהטיוב הזנה המרכזי (חתיכה שתפקידה לשמור על הפירות שלא יסתובבו ללא שליטה בצינור, מצורפות תמונות)

כרגיל מייל לאמאזון שלקחו אחריות והציעו לי החזר כספי או החלפה על חשבונם.

החשש שלי הוא שהמוצר שוב לא יחזיק מעמד בשימוש סביר.

האם נראה לכם הגיוני לבקש לשדרג את המוצר לדגם החזק יותר (וכמובן לשלם את ההפרש)

אבל להשתמש באותה הנחה שהייתה על המוצר בזמן הרכישה?

הייתה הנחה של 60 אחוז, ועכשיו יש בקושי 20 אחוז, מדובר על הפרש של בערך 500 שקל.

או שאני יוצא ישראלי מידי...

29c7719af021a5f176d289d4c5820c08.jpg

9d8acc7b4f47efb865dcd35ddabad940.jpg

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

תבקש החלפה , ייתכן מאוד שיבקשו ממך להשאיר את המוצר התקול אצלך.

אגב, המוצר עדיין בהנחה יפה , 56%

בדוק אם ניתן לשדרג לדגם HR1867 .

פורסם (נערך)

hr1867 זה המוצר שיש לי כרגע בבית (אותו מוצר רק בגימור נירוסטה)

אני דווקא מעוניין להחליף לHR1875/71

הבעיה היא שלפני שבועיים המחיר שלו אחרי הנחה היה 79 פאונד, ועכשיו הוא 120 פלוס.

תוסיף מיסים וכו' במקום 300 שקל תוספת אצטרך לשלם 600 פלוס.

אגב, ביקשו להחזיר תוך 30 יום על חשבונם.

עריכה אחרונה על ידי almog22
פורסם

מעניין מה שקרה אצלך , קיבלתי אותה לפני כמה ימים והשתמשתי כבר כמה פעמים עד כה ללא בעיות.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
פורסם

https://www.amazon.com/gp/product/B01FJFN872?th=1

 

enovo Ideapad 700 - 15.6" FHD Gaming Laptop (Intel Core i5 6300HQ, 12 GB RAM, 256 GB SSD, NVIDIA GeForce GTX950M, Windows 10) 80RU00FEUS

 

מחשב נייד מעולה בערך ב2900 שקל(כולל משולח ומיסים), חיסרון היחיד זה מקלדת בעברית למי שצריך, מחיר בארץ - 4200 וצפונה.

המבצע הזה הגיע לי בול כי היום מישהו מהמשפחה בדיוק התייעץ איתי על מחשב נייד חדש.

×
×
  • תוכן חדש...