Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נעזרתי בפוסט מצוין מהפורום שהראה איך ללטש פנסים בעזרת ניירות שיוף 1200 2000, לקה לעץ יאכט וארניש וטרמפנטין:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?375998-פרוייקט-מצולם-חידוש-פנסים-עכורים-והברקתם-בציפוי-הגנה-מפני-קרני-UV-ובזול

השתמשתי רק בנייר 1200 מכיוון ש2000 לא מצאתי באף מקום.. גם לא הום סנטר ואייס,

אמנם רואים שיפור משמעותי אך לאחר הליטוש הפנס נראה נקי יותר אך לא צלול, אשמח לייעוץ מה אפשר לשפר.

 

לפני (את העבודה בצעתי בשעות הערב)

http://sizmedia.com/my.php?i=kgzwzn12jdni.jpg

 

אחרי

http://sizmedia.com/my.php?i=ndlljnzjvtkm.jpg

 

אשמח על הדרך לקישור מאיביי לנורות לבנות איכותיות שמתאימות ללאון 2002. תודה לעוזרים!

עריכה אחרונה על ידי IbizaRed94
פורסם

אתה חייב נייר 2000 .

תשייף עם מים כמובן ולאחר מכן תצפה בלכה יאכט ורנישט על בסיס שמן מדולל עם טרמפנטין ביחס של 1:1.

נייר 2000 תמצא בנקל בחנות טמבור למשל.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אוקיי אנסה להשיג נייר 2000, לשפשף את הפנסים בטרמפנטין ולנקות את השכבה הנוכחית ולעשות מהתחלה?

אשמח לעוד חוות דעה של מבין בנושא, וכמו כן לקישור למנורות לרכב הנ"ל.

פורסם

אומנם הסרת את העכירות הצהובה, אבל הפנס לא מבריק וזה לא תקין.

תתחיל את התהליך שוב פעם, שלב- שלב.

או שתקנה ערכת חידוש פנסים, כשבסוף אתה מיישם ציפוי לכה ולא ווקס שבא עם הערכה.

פורסם

השבוע עשיתי טיפול דומה למשטח פלסטיק שקוף , נייר 1200 ואחריו נייר 2000 , יש להקפיד על השלב הסופי , שלא ישארו שאריות מהליטושים של נייר ה 1200 .

לאחר מכן עשיתי פוליש ידני עם החומר של מגוויאר , מומלץ להשתמש עם הפד שלהם .

המשטח יצא מבריק ושקוף לחלוטין !

ממליץ לך אחרי הפעולה הזאת למרוח את הלכה כדי שתשמור על הפנס לאורך זמן .

פורסם
נעזרתי בפוסט מצוין מהפורום שהראה איך ללטש פנסים בעזרת ניירות שיוף 1200 2000, לקה לעץ יאכט וארניש וטרמפנטין:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?375998-פרוייקט-מצולם-חידוש-פנסים-עכורים-והברקתם-בציפוי-הגנה-מפני-קרני-UV-ובזול

השתמשתי רק בנייר 1200 מכיוון ש2000 לא מצאתי באף מקום.. גם לא הום סנטר ואייס,

אמנם רואים שיפור משמעותי אך לאחר הליטוש הפנס נראה נקי יותר אך לא צלול, אשמח לייעוץ מה אפשר לשפר.

 

לפני (את העבודה בצעתי בשעות הערב)

http://sizmedia.com/my.php?i=kgzwzn12jdni.jpg

 

אחרי

http://sizmedia.com/my.php?i=ndlljnzjvtkm.jpg

 

אשמח על הדרך לקישור מאיביי לנורות לבנות איכותיות שמתאימות ללאון 2002. תודה לעוזרים!

 

 

 

נייר 2000 גריט ו 2500 גריט אפשר לרכוש ב'טופ קולור' ברחוב יצחק שדה בת"א.

 

נייר 3000, 4000 ו-5000 גריט (כתחליף לפוליש) רכשתי באיביי. יצא כ- 7 שקלים לדף (רכשתי 3 דפים מכל גריט). יותר יקר מהארץ, אבל בארץ כמעט ולא מצוי לרכישה...

 

חפש באיביי Matador 3000 grit Waterproof sandpaper (תנסה לשנות קצת את מילות החיפוש או את הסדר שלהן, לפעמים תמצא מוכר יותר זול..)

פורסם
תודה על המידע, אבל אני מאשדוד ועלות הדלת לתל אביב בשביל נייר שיוף לא שווה את זה,

ויש צורך בניירות 2000 2500 ?

תנסה את "ל.ד אספקה טכנית" ברחוב העבודה, אני מאמין שיש להם מה שצריך.

או לחילופין גש למנשקו גם ברחוב העבודה איך שאתה נכנס, מול בית הפנס ימינה וימינה, הוא מחדש פנסים בגרושים עם אחריות.

×
×
  • תוכן חדש...