Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רגע....

בחור שאל שאלה:האם אפשרי להישמש בפיסטולט לציפוי במקום מריחה???

על כך עניתי בפריטים יותר מידוייקים ש

כן....ואכן אפשר.

לא היה שאלה של עלות או של חברה כלשהיא!!!

 

השאלה התייחסה לציפוי ננו, לא לכל ציפוי (לפעמים מתייחסים גם לאוטמים למיניהם בתור ציפוי). ציפוי ננו זה שם מקובל לציפויים העמידים כמו הג'יטכניק C1 ואופטיקוט

 

שיפופו, תודה, וואלה החכמתי. חפרתי את DW וAG לפני שעשיתי ציפוי אצלי ולא ראיתי התייחסויות לכזה שילוב. קראתי עשרות שרשורים על אופטיקוט, הכנה, יישום ושימור. יש מצב שפספסתי או סיננתי בתת מודע כי אין לי את התנאים לאייר בראש (יש אייר בראש. לא זוכר למה)

כמה דברים לגבי זה- את האופטיקוט 2.0 אסור לדלל (לפי הנציג שלהם באוטוגיק) ויש סיכון של בזבוז חומר גדול יותר. אופטיקוט פרו שאפשר לדלל ולהתיז לא זמין לקהל הרחב (אופטימום משווקים אותו רק לדיטיילרים מקצועיים).

אגב, עשיתי עכשו חיפוש ולא מצאתי שרשורים דומים על ציפויים אחרים :(

 

דיטיילינג גרופ זה אלה עם הציפוי ננו קראמי סופר 9H המסתורי שעולה 1000 ש"ח לשכבה ומומלץ 4 לפחות?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

זה הם כן.

יכול להיות שבמעבר לשימוש עם פיסטולט, מכיוון שמעט מאוד חומר מתבזבז (תיאורטית), גם המחירים ירדו (תיאורטית).

לגבי האופטי, כן, יש מגבלות לשימוש עם הפרו בלבד, לפי ידיעתי ההבדל היחיד בין הפרו לגרסה ה״ביתית״, הוא זמן איחוי

(אגב, היישום בריסוס תקף גם לגבי אופטיסיל).

בכל מקרה, היה יכול להיות ממש מגניב ליישם ציפוי בארבע דקות לכל צד של הרכב, ללא צורך בבאפינג וללא high spots.

חבל שלא מוכרים ערכה כזו :)

"יאללה בירי".

פורסם

שוב ומהתחלה: לI.G

עכשיו ברור לך שיש אופציה שימוש בפיסטולט

לציפוי נאנו.לא אוטם.

עכשיו דיברת על סוגי חברות ועלותם.

כגון:ג'יטכניק C1,אופטיקוט,מודסטה,נאנולקס,א'קוורץ או סי קוורץ או קארמיק פרו...יש עוד כNANOSKIN,GELEON ועוד...

כולם ציפוי נאנו ולא אוטם פשוט שיגדרתה...יש שיעוד שלהם לפח ויש לבד קבריו ולעור או לבד או לפסטיק אפילו.

אנו לא מדברים עכשיו על עלות של כל אחד בניפרד רק כיש אופציה ליסום אותם כרסוס בספריי או איירוברש או בפיסטולט

וכל אחד משמייסם אותו חומר בוחר מה מתאים לו אישית לפי שיקולים שלו אישיים,כגון דיטיילינג גרופ מישמש בקרמיק פרו

או אלטר בנאנולקס או PDR בס'יקוורץ.

נכון שיש מצב לביזבוז חומר ולא לכל אחד יש מקום וציוד מתאים ליסום בפיסטולט.

זה מה שרציתי להגיד ולא יכנס לעלות של כל חברה וחברה.

×
×
  • תוכן חדש...