Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עצה קטנה אל תקנה את המדולל יותר.

פעם הבאה שתרצה להזמין כנס לאמזון וקנה את הבקבוק של ה 32oz. יצא לך הרבה יותר זול.

 

בתאכלס אתה צודק, אבל היה מבצע סבבה בהרקולס 2 בקבוקים ב 80 ש"ח משהו כזה אז קפצתי על המציאה :)

 

ויוגב אם לא אהבת אתה מוזמן לתרום לי את החומר ;)

כתבתי למעלה גם לאחר שטיפה עם הסיטרוס בדילול אכזרי של יותר מ 30 מ"ל לגלון הווקס / קוויקדיטייל הזה פשוט לא היה מוכן לרדת

Opel Adam S 2017

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה כבר אמור לדעת שתרומות זה לא משהו שמפחיד אותי... האמת שהכנתי כבר כמה

בקבוקי ספרי ריקים לעירוב חומרים. לא נראה לי שערבב 4 חומרים ביחד

אלא 2 מקסימום אולי 3 - ונראה לאן זה מוביל. פיצוץ לא יהיה, אני מקווה.

פורסם

רק אל תדליק סיגריה בזמן הריסוס :)

לדעתי הערבוב של החומרים השונים במיוחד עם ה BSD עושים איזשהו חיזוק, אחרת לא יכול להסביר איך חצי בקבוק סיטרוס לא הוריד את שכבת הווקס, עברתי 4 פעמים על הרכב עם כפפה וסבון, כלום נאדה.

Opel Adam S 2017

פורסם

ליאב קצת ביאס אותי שרשמת שהאינסטס הורס את הבידינג.. לסיכום כדאי לשלב אותו עם BSD מעל מנזרנה לחיזוק טוב של האוטם?

לדעתי כדאי שנפתח איזה שרשור ערבובים וכולנו נחכים מהניסיון שלכם.

פורסם

אני אוהב מאוד להשתמש באינסנט דיטיילר בקיץ או לערבב אותו עם BSD, זו הסיבה למה יש לי 3 וחצי בקבוקים כאלו.

אם זמינים לך 2 הבקבוקים הנ"ל אתה יכול לנסות בעצמך.

ה BSD לא יכול להיות רע על מנזרנה זה בטוח.

 

אני לא יודע עד כמה ה BSD או כל חומר אחר על ווקס "מחזק" אותו, לדעתי זה פשוט נותן את התוספת שלו על הווקס עד שהאחרון מתפוגג.

Opel Adam S 2017

פורסם

היום התחלתי בניסוי חומרים (צריך לפתוח שרשור ייעודי על עירוב חומרי דיטיילינג)

לאחר אינסנט דיטיילר לבד ובמבט ראשון הוא לא נותן את המראה של bsd

הבעיה שלפוסו יש ברק מצוין - כך שיהיה קשה להבחין עליו מה יושב ונותן הגנה טובה יותר?

ולא גורע ממנו. מודה שזה מייגע.

 

 

דווקא על מנזרנה זה היה יכול להיות ניסוי/בדיקה מדויקת ומעניינת יותר בגלל ההגנה המעולה שיש לו שבא על חשבון ברק. אין לי ספק שאיתו זה יכול להיות ניסוי מוצלח יותר.

אבל אני כמובן לא מתכוון להוריד את פוסו כרגע - שנראה לי מחליף די ראוי למנזרנה.

עדיף? אני לא יודע כרגע - ייקח עוד כמה חודשים להגיע להחלטה. (כמובן שאפשר להשתמש בשניהם לסירוגין)

 

מעבר לזה, כמו בכל תחום כמעט - לכל דבר יש יתרונות או חסרונות, ובסופו של דבר

זו בחירה סובייקטיבית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
רוצה לשמוע סוד?

ערבבתי אחד לאחד סונקס, V07, אינסטנט דיטיילר + לאסט טאץ' על שכבת ווקס של דודו אורנג' קראש.

בשטיפה להכנה של הפח - 60 מ"ל סיטרוס על 6 ליטר מים לא הורידו את הווקס ועדיין היה בידינג מטורף.

לא ידעתי מה לעשות, אז הוספתי סבון כלים וגם זה לא עזר :shock:

פשוט עשיתי פלסטלינה וישמתי פוסו מעל בלי השיקוי פלאים שרקחתי וזה עדיין יושב חזק חודש +.

 

המשכתי היום בניסוי עירבוב חומרי QD

ניסוי 1.

לאחר קוקטייל של V7 עם BSD במינון חצי חצי -מעל פוסו זה נתן יותר חוזק ומראה חלק ונוצץ

על מנזרנה ברכב אחר זה נתן תוצאה זהה.

 

ניסוי 2.

אינסטנט דיטיילנג של אופטימה לבד מעל פוסו. מראה אם מעט פחות ברק. נראה שהמיסוך עם פוסו

טוב אבל הצבע מעט "מט" לא לטעמי. יכול להיות שזה יישב טוב יותר עם צבעים כהים, כגון שחור או אדום.

ופחות על לבן. (רק הערכה)

 

בהמשך ערבוב של BSD עם אינסטנט -בלי V7 או שאולי הרכב של שלושתם.

נראה.


×
×
  • תוכן חדש...