Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמנם עוד לא ניסיתי אותו, אבל למה כולם מזהירים מפני היישום שלו? שכבה דקה, מחכים 10 דק וייבוש, למה זה כזה מסובך? מבלי לזלזל חלילה...

 

ד"א עכשיו אני עם מנזרנזה, הפוסו יכול להחזיק חורף שלם? הוא נראה לי עדיף על מנזרנה בחורף בגלל התנהגות המים שלו מסרטונים שראיתי.

 

ד"א האם אפליקטור סיני צהוב מתאים ליישום שלו ?

 

ועוד שאלה ברשותכם, האם IPA 'מספיק' כדי להסיר הגנות ישנות? אני רואה המון Cleanserים ומתלבט אם זה מוצר ששווה את ההשקעה.

פורסם

בעקרון עושים אותו הרבה עם ה V07 ספריי דיטיילר/אוטם - הבעיה שהאוטם שלו מחזיק אולי שבוע אז אני מערבב אותו עם BSD.

עדיין אני תמיד רואה לנכון לנסות FUSSO יחד עם BSD פעם בשבועיים שלושה, עכשיו החורף הגיע אז בכלל.

בקיץ הייתי עושה כל שבוע.

 

ונכון, כמות הכסף שלבנתיים שפחתי (ושופך) מרקיעה שחקים על מוצרי דיטיילינג :p

 

CHUNDRIK - בכיף בשביל זה אנחנו כאן, גם אנחנו (בעיקר אני) שאלתי ים של שאלות תם

Opel Adam S 2017

פורסם

רוצה לשמוע סוד?

ערבבתי אחד לאחד סונקס, V07, אינסטנט דיטיילר + לאסט טאץ' על שכבת ווקס של דודו אורנג' קראש.

בשטיפה להכנה של הפח - 60 מ"ל סיטרוס על 6 ליטר מים לא הורידו את הווקס ועדיין היה בידינג מטורף.

לא ידעתי מה לעשות, אז הוספתי סבון כלים וגם זה לא עזר :shock:

פשוט עשיתי פלסטלינה וישמתי פוסו מעל בלי השיקוי פלאים שרקחתי וזה עדיין יושב חזק חודש +.

Opel Adam S 2017

פורסם

אתה מערבב חומרים כמו רוקח מדופלם. תמשיך ככה - נראה לי שבסןף תעלה על

נוסחה שתעזור לנו לשמר את הרכב בפחות מאמץ. (ומי לא רוצה את זה)

 

אני מקבל אינסטנט דיטיילד השבוע -אבדוק אותו לבד מול סונקס

ויותר מאוחר אנסה לרקוח אותו ביחד עם תכשירים נוספים. מזמן אני רוצה לעשות קוקטייל

עם bsd +v7 + אולטימט ווש של מגס' שנמצא אצלי בכמות קטנה ללא שימוש.

פורסם
אמנם עוד לא ניסיתי אותו, אבל למה כולם מזהירים מפני היישום שלו? שכבה דקה, מחכים 10 דק וייבוש, למה זה כזה מסובך? מבלי לזלזל חלילה...

 

ועוד שאלה ברשותכם, האם IPA 'מספיק' כדי להסיר הגנות ישנות? אני רואה המון Cleanserים ומתלבט אם זה מוצר ששווה את ההשקעה.

 

1. זה לא סיפור גדול להסיר פוסו. עניין של טכניקה. ( נכון מעט קשה אבל שווה את המאמץ)

2. כן אפשר להסיר משקעים/אוטמים/ווקסים עם IPA - אני מעדיף לשלב גם פלסטלינה.

פורסם

אני מקבל אינסטנט דיטיילד השבוע -אבדוק אותו לבד מול סונקס

תעדכן בבקשה רשמים של ID נגד הסונקס.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

אין מה להשוות, האינסטנט דיטיילר לא משאיר בידינג אחריו רק גורם לצבע להיות ולהראות מעט יותר חלקלק ונוצץ, אני אוהב יותר את המראה של האינסטנט לעומת ה BSD שנותן יותר ברק ומראה אבל משאיר גם שכבת הגנה.

בגלל זה אני מערבב עם השניים.

 

נ.ב זה כבר בקבוק שלישי שלי של החומר הנ"ל, מאוד אוהב אותו ובעיקר מרסס לאחר שטיפות (כמו שאמרתי מעורבב עם BSD וחבריו).

Opel Adam S 2017

פורסם

נראה לי שמרוב שאתה מערבב (שואף?) חומרים הם השפיעו על הכתיבה שלך...

והשארת אותי מעט מבולבל.

 

לא הבנתי מה משאיר יותר ברק/חלקות ונוצץ מבחינתך?

bsd נותן בידינג טוב, אני יודע. מראה והגנה גם יש לו,כמובן. אז מה פספסתי?

פורסם
אין מה להשוות, האינסטנט דיטיילר לא משאיר בידינג אחריו רק גורם לצבע להיות ולהראות מעט יותר חלקלק ונוצץ, אני אוהב יותר את המראה של האינסטנט לעומת ה BSD שנותן יותר ברק ומראה אבל משאיר גם שכבת הגנה.

בגלל זה אני מערבב עם השניים.

זה פחות או יותר מה שנקרא השוואה :-)

אתה משתמש ברגיל שבא מדולל או קונה את המרוכז ומדלל ?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם
נראה לי שמרוב שאתה מערבב (שואף?) חומרים הם השפיעו על הכתיבה שלך...

והשארת אותי מעט מבולבל.

 

לא הבנתי מה משאיר יותר ברק/חלקות ונוצץ מבחינתך?

bsd נותן בידינג טוב, אני יודע. מראה והגנה גם יש לו,כמובן. אז מה פספסתי?

 

הבעיה שהתכוונתי ליותר מראה (MIRROR) מאשר האינסטנט, ה BSD משאיר רכב מבריק לעומת האינסטנט שמשאיר קצת יותר עומק לצבע, לפחות אצלי האדום בלט יותר. ה BSD מזכיר לי את המראה של ה FUSSO כנראה בגלל זה שניהם משתלבים נהדר.

:)

האינסטנט בכלל לא משאיר בידינג, הוריד לי לגמרי את הבידינג מה FUSSO בפעם הקודמת

 

 

BIG BUG - קונה את הרגיל ב 500 מ"ל, לא יצא לי לרכוש את המרוכז האמת

Opel Adam S 2017

פורסם

אני לא מחפש עומק לצבע כי לא מדובר על רכב חדש. יותר בכוון של הגנה על הצבע דבר ראשון

ורק לאחר מכן מראה. את זה נותן יופי bsd בשילוב מנזרנה. עם פוסו אין לי עדיין

החלטה.

פורסם

עצה קטנה אל תקנה את המדולל יותר.

פעם הבאה שתרצה להזמין כנס לאמזון וקנה את הבקבוק של ה 32oz. יצא לך הרבה יותר זול.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם (נערך)
רוצה לשמוע סוד?

ערבבתי אחד לאחד סונקס, V07, אינסטנט דיטיילר + לאסט טאץ' על שכבת ווקס של דודו אורנג' קראש.

פשוט עשיתי פלסטלינה וישמתי פוסו מעל בלי השיקוי פלאים שרקחתי וזה עדיין יושב חזק חודש +.

 

בגללך הכנתי כמה חומרים שהולכים להיות מעורבבים ביחד להכנת שיקוי שאת תוצאותיו לא ניתן להעריך.

התוצאות הן על אחריותך בלבד. (לטוב או לרע)

 

 

הפכתי את הארון כדאי למצוא שם מוצרי פיניש של מגס' שיושבים בארון ללא שימוש הרבה זמן.

משתתפים:

1. Meguiar's Ultimate Quik Detailer

2. Meguiar's Ultimate Wash

3. SONAX Xtreme

4. Chemical Guys Hybrid V7

 

 

דבר אחד טוב בטוח יוצא מזה -להעיף כמה מוצרי דיטיילינג ללא שימוש. (ויש רבים)

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yogev20

×
×
  • תוכן חדש...