Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

מחיר מצויין, אני צריך לקנות חדש גם ככה תודה :)

 

איך סיימת כל כך מהר?

אייקון של פרצוף מופתע ממש.

זה יוצא יותר זול בכמה שקלים וזה מבריטניה (תמיד מגיע תוך מס' ימים אליי): http://www.ebay.com/itm/Autoglym-Super-Resin-Polish-500-mL-Latest-Model-/231730039950?hash=item35f42fcc8e:g:G1kAAOSwI-BWKvjp&vxp=mtr

יש חסרון במוצר שמופיע בקישור או שזה מה שדיברתם עליו?

פורסם
מחיר מצויין, אני צריך לקנות חדש גם ככה תודה :)

 

 

תוכל באמת לפרט איך הלך לך בקבוק שלם? אני יודע שאתה משתמש בפוסו בדרך כלל? (ועוד אוטם צבע נוסף לפי עונות) אתה לא מיישם פוסו לבד?

פורסם

יותר נכון איך פוסו יקבל srp מתחתיו.

 

ה-srp, הוא אחד החומרים היותר ידידותיים שיש, אוהב את כולם, חומר שמאלני שכזה.

פוסו אוהב לשבת על פח נקי.

בגדול את הפוסו הייתי מיישם לבד, יש לו יכולות מיסוך משלו, אמנם לא טובים כמו של הגלייז, אבל עדיין הייתי מעדיף עוד הגנה מאשר עוד מיסוך.

לא אומר שאי אפשר לשלב בינהם, מאמין שאפשר ובקלות, אך בהקרבה מיותרת.

"יאללה בירי".

פורסם
לאחר נסיון קטן - עדיף פוסו לבד, או SRP ומעליו מנזרנה

 

פוסו לבד אני יודע.

רק לא הבנתי איך הצלחת לסיים בקבוק של חצי ליטר srp שאתה מיישם

רוב הזמן פוסו.

 

התבלבל עם המיונז.

מזה פוסו?

פורסם
איך סיימת כל כך מהר?

אייקון של פרצוף מופתע ממש.

 

לא שמתי לב להודעות על זה :p

 

הבקבוק לא היה מלא היה 3/4 בערך כשהחלפתי אותו, אבל הוא "התקלקל" ונהיה מימי מדי הבנתי שזו תופעה בגלל טמפרטורה או שנכנס אליו נוזל / מים (ייתכן כי בשימוש אחד היה פתוח בזמן ששטפתי את הרכב וייתכן שכמה טיפות עפו פנימה)

אולי פעם פעמיים שנסעתי ברכב חם גרמו לזה להתקלקל בתא מטען מי יודע, לצערי.

 

החומר ממש חסכוני בעקרון, השתמשתי בו על הרכב של אבא (מאליבו), ועל שלי פעמיים לפחות ועדיין יש חצי מהכמות, או במקרה הזה חצי בקבוק נוזל מימי כלשהו.

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

ליאב אולי תרכוש בקבוק ונתחלק חצי חצי? כי אין לי צורך בחצי ליטר

במיוחד שהם לא שורדים הרבה זמן.

 

אגב זה מזכיר לי שעשיתי יום אחד סדר במחסן ואני מוצא שם מוצרים של אוטו גלים מלפני

15 שנה שהייתי משתמש בהם בעבר. מיותר לציין שהכול היה גמור.

עריכה אחרונה על ידי yogev20

×
×
  • תוכן חדש...