Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין בעיה ברגע שאזמין אעדכן אותך, זה לא שהם לא שורדים הרבה זמן זה פשוט צריך לשים אותם במקום סגור וקריר, כנראה כמה פעמים ברכב חם עשו את שלהם (או מים שנכנסו).

יש על זה שרשורים ברשת.

Opel Adam S 2017

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חום ושמש לא עושים טוב לשום תכשיר.

 

שכחתי פעם דגריזר חזק שלך CG ברכב - שגיליתי את זה היה כבר מאוחר.

כל הבגאז' היה מרוח בריח חריף וכתמים.

פורסם (נערך)

אגב ניתן למשל ליישם BLACK LIGHT ועליו FUSSO, או להפך ? (רכב כהה , יש לו מעט סווירלים לצערי)

עריכה אחרונה על ידי Jeka.E

2017 Type R

פורסם

ועדיף שלא לשים מתחת ל FUSSO שום דבר, נטו פח נקי מתחת.

כפי שכתבתי בעבר אם כבר גלייז אז SRP ומעליו מנזרנה / 845 מהנסיון שלי, החזיק סבבה

Opel Adam S 2017

פורסם

אבל בידיוק דף אחד קודם רשום לגבי גלייז ופוסו, כולל בדף הזה.

בכוח מחפש תשובה שתספק לך את הצורך להשתמש בשני מוצרים שכבר רכשת?

גם אם אחד יגרע מהשני?

הנח לבלאק לייט, השתמש רק בפוסו.

בלאק-לייט-חרא-של-מוצר.

"יאללה בירי".

פורסם
ואם שני החומרים הזמינים שיש הם FUSSO ו BLACKLIGHT , איך ניתן לשלב ביניהם שיתנו את התוצא הטובה ביותר ?

 

ההצעה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה להעביר את הבלאק לייט ללוחות. ככה עשיתי

לפני יותר משנה. אני לא אוהב לקטול מוצרים - אבל אני משער שאתה מבין למה.

פורסם

שיפופו , לא מבין למה אתה מתעצבן , השאלה שלי הייתה לגיטימית , איזה שילוב יניב את התוצא הכי טובה , או במקרה הזה לא לשלב בכלל.

בכל אופן תודה לכם :) אשאר רק עם ה פוסו.

2017 Type R

פורסם
שיפופו , לא מבין למה אתה מתעצבן , השאלה שלי הייתה לגיטימית , איזה שילוב יניב את התוצא הכי טובה , או במקרה הזה לא לשלב בכלל.

בכל אופן תודה לכם :) אשאר רק עם ה פוסו.

 

אנחנו לא כועסים רק משתגעים ממוצרים יקרים שלא עושים את העבודה שלהם ;)

Opel Adam S 2017

פורסם

ליאב , אני דווקא הייתי דיי מרוצה ממנו בפעמיים שישמתי אותו , בחסרון הכי גדול הוא שחארי שטיפה גג שניים כבר אין ממנו זכר , אבל שבוע ראשון הגלוס נראה מדהים לטעמי בכל אופן.

זה הומלץ לי באוטו סטור בתור אוטם צבע , קניתי בלי לברר ממש , ובדיעבד חבל...

בכל אופן , המון תודה לכם , שיפופו /יוגב/ליאב אתם עושים פה עבודת קודש , כל הכבוד לכם (ולסבלנות שלכם :)

2017 Type R

פורסם

שום דבר לא חבל. גם אני קניתי אותו אחרי כל הדחיפה שהוא קיבל כאן מוויקס

שפתחו אז חנות למוצרי CG. אתה יודע כמה דברים אני קניתי שלאחר זמן מסוים

לא מצאתי להם שימוש -הרבה.

 

"מי שלא מתנסה לא לומד"

 

ושוב בפעם המי יודע כמה. בלאק לייט לא אמור להיות לבד על פח הרכב -אין לו את הכוח

להתמודד עם מפגעי מזג אוויר לבד. הוא חייב שחקן חיזוק בדמות אוטם צבע.


×
×
  • תוכן חדש...