Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל כמה זמן אתם מיישמים Chemical Guys Black Light?


שימו לב! השרשור הזה בן 3304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל כמה זמן אתם מיישמים Chemical Guys Black Light?

עד כה הייתי שם כל חודש, לאחר השטיפה של הרכב, אבל כעת לאחר המבול שהיה שמתי לב שנשארו לי על הרכב מעיין סימנים לבנים כתוצאה מהחומר אז חשבתי אולי הצטבר יותר מדיי כבר כי אני מיישם בתדירות גבוהה וחשבתי על להפסיק עם זה קצת..

 

לכן, אשמח לדעת - כל כמה זמן אתם מיישמים מוצר זה על הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני יודע את תפקידו של אוטם הצבע. יש לי של מנזרה, אבל בגלל הסימנים שזה משאיר על הפלסטיקה החיצונית והעיסוק שיש אחרי זה לנקות את כל הסימנים בניקיון נוסף - גרם לי לוותר על זה.

 

אשמח לקבל תשובה לשאלתי ההתחלתית..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, אצלי אין שום סימנים בפלסטיק ממנזרנה וזה אחרי הרבה הרבה פעמים.

אולי זה תלוי בסוג הפלסטיק - מצופה לכה, או לא.

 

בכל אופן CG זה גלייז ואחריו חייב לבוא אוטם צבע בשביל לקבל אטימה מיטבית

ליישם אותו לבד? לא שווה הרבה. הייתי ממליץ לך לעבור לווקס איכותי כמו שאני עשיתי (פוסו למשל)

או בכל זאת להשתמש במנזרנה. מניסיוני CG בשילוב מנזרנה נתן לי תוצאה טובה - משיקולים שונים אני מעדיף מנזרנה לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ האם אחד השיקולים הוא פחות עמידות ? תוכל להגיד עמה בערך החזיק לך הגלייז+מנזרנה וכמה החזיק המנזרנה לבד ?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מה ששאלתי. ברור לי שעדיף לשים גם אוטם צבע.

אבל מה שאני שאלתי היה האם לא יכול להיות שהצטבר עודף מהגלייז על הפח של הרכב ולכן עכשיו עם הגשם אני רואה כל מני סימנים לבנים?

למישהו זה קרה גם?

ובכלל - באיזו תדירות אתם מיישמים את הגלייז הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע,

אף אחד לא מיישם את הגלייז הזה לבד, ובגדול? כמעט ואף אחד לא מיישם את הגלייז הזה נטו, יש אלטרנטיבות טובות מידי, אבל זה נושא אחר.

נכון, יש לגלייז הזה יכולת הגנה כזו או אחרת, אבל היא מועטה וקטנה מדי בשביל להסתמך עליה.

אישית, לא מבין מלכתכילה למה מיישם אותו, יש לך צורך בהחבאת סווירלים?

אם הייתי -חייב- ליישם את הגלייז הנ״ל לבד, תוך כדי התחשבות בשטיפה + שכלול אלמנטים וכו, אחת לשבועיים וחצי שלושה.

לגבי סימנים לבנים, איך אתה מיישם? כיצד אתה מנקה את הפח לפני? האם משתמש בIPA? מבצע מעברים עם פלסטלינה?

במקרה וכן, כנראה שיש בעיה עם הבאפינג שלך, הניגוב הסופי.

 

בכל מקרה, אם אתה חייב איכויות של גלייז, ובמיוחד מסיבות של מיסוך סווירלים, אל תלך רחוק יותר מ-srp.

הרץ חיפוש לגביו, מה שכן וכמו שנאמר קודם, כל גלייז ״נועלים״ עם הגנה.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ האם אחד השיקולים הוא פחות עמידות ? תוכל להגיד עמה בערך החזיק לך הגלייז+מנזרנה וכמה החזיק המנזרנה לבד ?

 

לא, אחד השיקולים שלי היה שאין לי צורך בגלייז שלהם - אלא מספיק לי מנזרנה לבד.

 

לא סגור על זה כי זה מבוסס על ניסיון של פעמיים ליישם CG מתחת למנזרנה.

אבל נדמה לי שהשילוב הנ"ל החזיק לי יותר טוב מאשר מנזרנה לבד למרות מעבר של 3 פעמים

יום לאחר יום. אבל לא מוציא בכלל אפשרות שבפעם הקודמת (גלייז+מנזרנה) הרכב עבר טיפול דיטיילינג מאוד יסודי מצדי. מעבר של 3 ידיים עם מגס' קומפאונד. אז יכול להיות שזה גם תרם לעמידות.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוגב,האם אתה מישם פוסו אחרי הגלייז? אם כן,האם אין בעיה בעמידות של הפוסו?

 

פוסו עדיף ליישם אותו על פח נקי. לא ניסיתי מעל גלייז.

את מנזרנה ניסיתי מעל גלייזים שונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגלייז הזה דיי בזבוז כסף, שום תוצאה לא קיבלתי ממנו אפילו לא עומק לצבע אדום כהה, ביאס אותי את האמת וזאת לאחר שבאתי לקנות בקבוק באוטוסטור והמליץ לי לנסות לפני הרכישה, לבסוף קניתי SRP שעדיף פי 10 מונים על ה"גלייז" וואנאבי בלאקלייט.

ה SRP יסתיר לך כמה רמות מעל את הסווירלים, ואם בא לך ווקס שהוא גם סוג של מסתיר סווירלים אז לך על FUSSO, עושה לי את העבודה פעם בשנה בחורף ובכל השאר מיישם SRP.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מה ששאלתי. ברור לי שעדיף לשים גם אוטם צבע.

אבל מה שאני שאלתי היה האם לא יכול להיות שהצטבר עודף מהגלייז על הפח של הרכב ולכן עכשיו עם הגשם אני רואה כל מני סימנים לבנים?

למישהו זה קרה גם?

ובכלל - באיזו תדירות אתם מיישמים את הגלייז הזה?

 

קיבלת את כל התשובות לשאלות שלך באופן ברור. שוב, גלייז לבד לא מיועד לעמוד ולא יכול להתמודד

עם מפגעי מזג האוויר -לכן חייב לבוא מעליו אוטם צבע. כשמו, זה מטרתו.

 

במקום להתעקש שזה המוצר היחידי שקיים-ולי שהספיקו פעמיים כדאי לדעת

שהוא לא בשבילי לא מבחינת מראה בטח שלא תוספת "אקסטרה" - לכן הוא נמכר.

 

תעבור לאוטמי צבע איכותיים מיושמים לבד. או ווקסים טובים ( ולא חסרים)

ותקבל גם מראה עדיף ללא מריחות - וגם הגנה מיטבית שתמנע ממך את כל הדילמות שבהם את נתון כרגע.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...