Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמאל'ה


flake
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי(?) הרוכבים שלום



אני בקרוב גם אני אהיה חלק מהמועדון הנהדר הזה (שיעור שלישי עד חמשאות)0

:smile::smile::smile:

 

ולעניינו

בהיותי צעיר פעור צ'ונג ומורעל רצח

כל דבר שמורים לי לעשות עם הכלי (גם כן כלי JAWA350)

אני שמח ומאושר כאילו קיבלתי קטום סופרמוטו דנדש

אבל היום בנסיעה ראשונה לבד בעיר פחד אחז בי ובייציי שיקשקו .

הם רוצים להרוג אותנו!!!

יש לי רישיון על רכב (פחית)

והאוטו גדול אפילו גדול מאוד אני לא רגיל לזה שחותכים אותי ומתייחסים אלי כחרק

כאילו הם לא רואים כאילו אני כלום

קראתי על זה הודעות בפורומים השונים אבל לא ידעתי כמה זה נכון

שלא נדבר על זה שאני מרגיש על הכלי כעלה נידף

היום החלטתי סופית שמקומי בשטח

 

מצטער שבזבזבתי את זמנכם עם תגליותי

אבל גם יש לי שאלות

א)האם מעיל עור כביש יתאים גם לשטח (לא הארד אנדורו מן הסתם שבילים למתחילים)

או בעצם האם מיגון כביש מתאים למיגון שטח ולהפך?

בנוסף למה אף אחד לא ממליץ להתחיל עם KTM?ב)

ג) מחר אני מתעד ללכת למשרד הרישוי כדי להוציא פטור מתיאוריה

מה אני צריך להביא?

 

תודה מראש

הפתית (?)

 

 

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

פורסם

מגין כביש לא מומלץ לשטח, מסיבות של אוורור. חלק מהלבוש גם לא יתאים בגלל גזרות שונות.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

גזרות? איזה גזרות שונות? :shock:

אממ בטוח לרכב עם צביצב (או כל מיגון שטח לצורך העניין)נסיעה מנהלתית ?

זוהי השאלה העקרונית

את הכיף אני רוצה לשמור לשטח

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

פורסם

"אבל היום בנסיעה ראשונה לבד בעיר פחד אחז בי ובייציי שיקשקו"

 

היה יותר מתאים ליכתוב אשכיי...לפי דעתי...

 

וכן הם באמת מנסים להרוג אותנו ...אבל הכי נחמד זה שיש משקף מושחר ומספר מקופל למחצה ולתת בעיטה חביבה על דלת הנהג הרוצח ( בעמידה ברמזור למשל...לא מומלץ בנסיעה ) ...זה ילמד אותו לקח...

או שעוד רעיון חביב ( גם כן צריך משקף מושחר ) שלא מכניס אותך "לצרות" זה פשוט לעמוד ברמזור צמוד צמוד צמוד לנהג הפחית הרוצח...להיסתכל לו בפנים ולתת גז ככה חזק ליד האוזן של הבן זו** ( סליחה ) ...זה קצת מלחיץ...

 

 

ודבר אחרון...אתה שואל על גיזרות...בדרך כלל מעילי עור לדוגמא לכביש הם צמודים ממש ..כי בכביש גם לא צריך חופש תזוזה כזה גדול ( לא יודע..סתם חושב רוכבי הכביש פה יגידו דעתם )...ולשטח צריך ביגוד יותר רחב ונוח כי יש המון תזוזות בשטח ( לעמוד , עץ בא צריך לירכון ראש , להשען לצד בפנייה עם זריקת טוסיק :) ..ועוד... ) לכן צריך בגד יותר מאוורר וגדול לשטח כדי שיהיה את החופש תנועה הזה...

פורסם

אבל היום בנסיעה ראשונה לבד בעיר פחד אחז בי ובייציי שיקשקו"

 

היה יותר מתאים ליכתוב אשכיי...לפי דעתי...

צודק. שכחתי את המילה ה"יפה" לביצים מההלם

 

אם כך אתה (או כל אחד אחר) יכול לתת לי דוגמאות למעילי שטח?

אני מתנצל על הטירחה אבל למרות החרישה האינטסיבית של הרשת

לא מצאתי מעלי שטח (או כאלה שאומרים עליהם שהם מעילי שטח)

 

ובכלל סקירת ציוד מגן לשטח יהיה :mm_yeah:

(לרקורד ביצעתי חיפוש לא מצאתי הצעות ספציפיות)

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...