Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חודש עם הרכב החדש הגיע הזמן להתחיל לשפץ את הדברים הקטנים שמפריעים:

1. מראה ימין קצת שבורה ומתנדנדת.

2. חדירת רוח מדלת הנהג.

3. ידית איתות ואורות מתפרקת.

4. תאורת מזגן חלשה\ לא עובדת.

5. תאורת מתג חלונות חשמל לא יציבה.

ויש עוד כמה דברים (ריפוד קצת יוצא מהמקום ושטויות כאלו...)

 

בעזרתו האדיבה של מדריך היינס לאוטו אני מתחיל היום במראה - החלפה למראה של פיאט בראבה מתאונה, וממשיך בסידור רעשי הרוח.

תמונות יגיעו בהמשך.

 

נ"ב

בעלי בראבו \ בראבה, אשמח לדעת מה אמור להיות מחירו של טיפול 120K כולל טיימינג ורפידות ברקס קידמיות.

יום טוב, אדם

...Spead is nothing without Control

פורסם

מאיזה אזור אתה? יש מוסך ברחובות שהכנסתי אליו את הבראבו שלי

 

נתן לי מחיר סביר ומעל הכול עבודה מצויינת ויחס טוב...

מגאן קופה 1.6

פורסם

לא זוכר אחי זה היה לפני חצי שנה בערך-מה שכן תעשה סיבוב בכמה מוסכים ותברר מחירים

וואי הידיות זה מחלה של האוטו

 

הבאתי מפירוק 2 ב250 שקל נקווה שיחזיקו מעמד

אגב המראות גם מתחילות לעשות בעיות-נראה לי בעתיד החלפה

מגאן קופה 1.6

פורסם

אוטו דיפוט התקשרתי היום הציעו 750 לטיפול, עוד משהו כמו 150+- לרפידות ועוד 350 לטיימינג יוצא משהו כמו 1250.

אני אברר בעוד כמה מוסכים...

מאותה בראבה שאני לוקח את המראה חשבתי לקחת את הידיות אבל צד אחד אכולות לגמרי, מה שמשאיר לי את הצד השני, הקדמית במצב טוב אבל האחורית ללא מקום לצילינדר. אני צריך לבדוק טוב יותר האם אני יכול להשתמש רק בידית ללא בית הצילינדר ואם אפשר להפוך צדדים, אם כן אני אשקול לקנות אותן ולהרכיב על שלי. כנ"ל לידית איתות ואורות.

...Spead is nothing without Control

פורסם

אל תשכח להוריד מהידית הנוכחית את המנעול ולשים אותו בחדשה

שמעתי על מקרים שאנשים החליפו ושכחו להחליף את המנעול:-)

בהצלחה

מגאן קופה 1.6

×
×
  • תוכן חדש...