Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור מעצבן בשכירות רכב משלמה סיקסט


jbi
שימו לב! השרשור הזה בן 3078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב.

 

שכרתי לאחר חג הסוכות רכב מחברת שלמה סיקסט, בצ'ק אאוט שמתי לב שהנציג רושם דו''ח נזק לשוכר שהחזיר את הרכב לפני, מיד לאחר מכן הוא התפנה אלי ושאל אותי אם עשיתי ביטול השתתפות עצמית, אמרתי לו שלא. הוא ניסה לשכנע אותי לעשות, זה היה קצת מוזר לי שהנציג שבודק את המכוניות משכנע אותי, אולם שכרתי בעבר פעמים רבות ומעולם לא היו לי נזקים, ע''כ אמרתי שאינני מעונין.

 

באתי להחזיר לפני כמה ימים את הרכב, אותו נציג קיבל את פני, עוד לפני שהוא בדק את הרכב הוא הצביע על השמשה הקדמית ואמר לי שיש סדק בשמשה, הייתי בהלם, אני כבר נוהג ברכב שבוע ולא ראיתי מאומה, האוטו חונה בחניה מקורה כל הזמן, ולא ראיתי שעפה עלי אבן.

 

נקודה לציון, בשלמה סיקסט אין סימונים על דפים וכו' אלא הם מצלמים את הרכב במכשיר חכם כלשהוא שמעביר את התמונות למחשב, ביקשתי לראות את הצילומים הקודמים ואכן לא רואים סדק, טענתי לנציג שגם אם עכשיו הרכב יצולם לא יהיה אפשר לראות כלום עקב קטנות הסדק, מדובר בסדק שביקשתי מכמה אנשים לחפשו ולקח להם הרבה 2-3 דקות למצוא את הסדק הנ"ל והנה הנציג בשלמה סיקסט מצא אותו בשבריר שניה. תמוה למדי....

 

אינני רוצה להטיל דופי לחינם, אולם יש לי תחושה חזקה שהסדק הזה כבר היה לפני, וחיפשו על מי להפיל את הנזק, מצו''ב צילום של השמשה הסדוקה, אשמח לקבל את חוות דעתכם המלומדת.

20151014_113753.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו את הדמות בציור של ג'קי מצאתי ואת הסדק לא ;-)

תדרוש לראות את הדוח שהם מילאו והתמונות כשהם קיבלו את הרכב.

לפי מה שאתה מספר כאן בהחלט נשמע שהם מחפשים להפיל עלייך את התיק.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק את התמונות, אלא איך הן מקושרות לרכב הספציפי. הרי סביר שלחברה כזו יותר ממכונית אחת מאותו דגם וצבע, ואם אין דרךלקשר ישירות ביניהם יכולים להפיל עליך נזק של רכב אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מוזר לי שאנשים אחרים לקח להם 2 3 דקות ולנציג שרות בשבריר שניה . אלה אם הנציג שרות יודע על כשל שקיים בשמשות הרכב אולי הוא צריך ליידע את החברה הראשית שמייצרת . תדבר עם מישהו יותר גבוה משרות לקוחות ראשי .אני שאני לוקח מהחברה רכב אני מציין כל שריטה גם אם אני ימלא לו את כל הדף כי אני יודע שבהחזרה הם מחפשים בכוח נזקים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע אין לי כל כך מה לעשות מלבד להתריע בפני הגולשים, מנהל הסניף הסכים ברוב טובו להעלים עין ושאתקן בכוחות עצמי את השמשה הקדמית.

אין אפשרות אצלם לסמן על הדף, זה פשוט לא קיים, השיטה שלהם פשוט מזמינה כאלו דברים....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעמיים בחיי הייתי עם רכב שכור - פעם אחת כששכרתי בעצמי, ופעם אחת כרכב חילופי מהמוסך.

 

בשתי הפעמים צילמתי את הרכב מכל זווית אפשרית, כל הרכב קיבל בוק של בערך 20 תמונות. תודה לאל לא הייתי צריך את התמונות בסוף אבל לא רק שאלו "ראיות" שעומדות לטובתך במידה ומעלים כנגדך טענה כלשהיא, לדעתי זה גם מרתיע את המקום מניסיון ניצול שכן הם רואים שצילמת את הרכב ככה שיש סיכוי למנוע בכלל את ניסיון הניצול.

 

גם אני בדעה שמנסים להפיל עליך את התיק, אבל אתה לא כל כך יכול להוכיח את חפותך אלא אם תצליח לאתר את הסדק בתמונה שלהם ולטענתך אי אפשר אז אתה די תקוע.

 

אם הם מצלמים כל רכב בעת מסירתו, אז אולי אפשר להסתכל על תמונות של הרכב הזה מתאריכים קודמים? יכול להיות שבאחת התמונות הישנות יותר הסדק יופיע.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

בדקתי את התמונות מתאריכים קודמים, לא רואים סדק בתמונות, אולם זה לא ראיה כי גם כעת בתמונה שצירפתי לא ניתן לראות סדק, לא מדובר על סדק אורכי או רוחבי, זה סדק עגול שנראה שנגרם כתוצאה מאבן או משהוא דומה.

אגב, לא פחות חוצפה מצידם לדרוש 3000 שקל על שמשה חדשה, מה שעלה לי 750 לפני מע''מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא ביצעת חיפוש בפורום, או בכלל באינטרנט, לפני.

יכולת לעשות REPAIR [תיקון מקומי על ידי הזרקת זכוכית נוזלית בלחץ], אצל כמה זגגים.

היית יוצא בנזק של 450 ש"ח,כולל מע"ם. עם לופה ענקית אם היו מחפשים, לא היו מוציאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או פשוט לשלם את ביטול ההשתתפות בכל פעם ששוכרים רכב *בישראל*, בכדי להמנע משיטות מצליח למיניהן. נזק של כמה עשרות שקלים במקרה הכי גרוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהסדק נוצר כשהאוטו עמד בחניה ומישהו זרק אבן או שאבן עפה ממשאית חולפת.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי היה מקרה פחות מעצבן- לא בשלמה אלא באלדן- אבל אותו עקרון. שכרתי רכב, וכאשר נכנסתי עם הנציג לרכב לפני שקיבלתי הבחנתי שמד הדלק אינו מלא עד הסוף, אלא קצת פחות. הנציג אמר לי ברוב בטחון: זו בעייה במכונית הספיציפית הזאת, ולכן כאשר תחזיר אותה עם דלק מלא יופיע המד על קצת פחות. אכן, כאשר החזרתי את הרכב לחברה מילאתי עד הסוף בתחנת דלק הסמוכה למשרד אלדן והמד לא הגיע עד הסוף. אני מחזיר את הרכב, אותו נציג ממש עובר סביב הרכב, נכנס פנימה, ואז אומר לי: לא מילאת דלק עד הסוף! הייתי המום שאותו נציג שכן ידע שברכב ספיציפי זה יש בעיה, רק כעבור יומיים שכירות אומר בבטחון שאין בעיה. "הזכרתי לו" את אשר אמר, וכאשר הוא לפתע סבל מבעייה קשה בזכרון הצעתי לו שניגש ביחד לתחנת הדלק הסמוכה (20 מטר) ונראה. הוא הפך להיות עסוק לפתע ואמר "שיסלחו" לי הפעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלדן הם רעים בעניינים האלה, אני חוויתי הרבה מאד סאגות עם אלדן כמחזיק רכב ליסינג שלהם דרך חברה קטנה, שדי הפקירה אותי לגחמות שלהם.

מעשה שהיה:

רכב ששירת אותי כ3 שנים, שאני מכיר הייטב כל פגם ושריטה בו.

כחודשיים לפני תום תקופה השירות של הרכב מישהו פגע בי מאחור, והרכב נכנס לתיקון. כשהוחזר הרכב, ראיתי במעמד הקבלה שחסר המכסה בטמבון הקדמי שמכסה את הוו גרירה. הפניתי את תשומת לב הנציג, שטען שזה שטויות, ולא מתיחסים לזה, זה לא היה מקובל עלי, והתקשרתי למנהל סניף אלדן (בשיחה מוקלטת) ושאלתי איך יתכן שמשלימים חוסרים על חשבון הרכב שלי, כי הרי הפגיעה מאחור, ואין סיכוי שנאלצו להסיר את זה במסגרת התיקון. הוא הבטיח שזה שולי ולא משהו שמתיחסים אליו בכלל.

 

כעבור חודשיים, הרכב סיים שירותו אצלי וניגשתי להחזירו, הנוהל הוא כזה, עוברים עם נציג על הרכב, שמסמן פגיעות, ואחרי כן, יכול להופיע חיוב בשל סימונים שלו.

עברתי עם נציג שסימון כל סיווריל קל, כשאמרתי שזה אפילו לא שריטה , הוא אמר שהוא חייב לציין, אבל הם לא מחייבים על זה, כך בקפדנות הוא עבר על כל הרכב וסימון כל לכלוך שהיה עליו.

לאחר שמילא את הטופס, אני רציתי אישור שאין על חיוב על הפגמים הללו, שלא אופתע (כמו שאחרים במשרד הופתעו). אז אמרו לי שמי שמחליט זאת זה אחראי סניף, וצריך להמתין, ניגשנו למשרדו, הנציג אמר לו שאני רוצה אישור במקום על כך שאין חיוב, והוא ביקש ממני להמתין שיסיים עיסוקיו מחוץ למשרדו, המתנתי כחצי שעה.

בזמן הזה הרכב בחניה שלהם.

לאחר כחצי שעה, הוא קם עם הרבה רוח, ואומר, "טוב, בוא נראה מה עם הרכב..", איך שיוצאים החוצה לכוון החניה, בשניה שהוא רואה את הרכב הוא יורה: "מכסה וו גרירה בטמבון חסר! ויש מכה על הגג!", כאן הייתי בשוק, אני מכיר את הרכב הזה הייטב, ורגע לפניכן עברנו עליו, מכה (שנראית חדשה לפי סימוני האבק) על הגג לא היה עליו. ואיך הוא במאית שניה ראה את מה שהנציג שלו שעה לפניכן בבדיקה קפדנית לא מצא. שלא לדבר על עניין המכסה וו גרירה שאותו הם גנבו לי.

מיד אמרתי לו שמבחינתי אין לו מה לבדוק את הרכב, שכן הרכב כבר נבדק על ידי נציג, והוא חתם על דף, והוא צריך להתיחס אך ורק לליקויים שנמצאו בדף, וכל מה שמעבר, מבחינתי נעשו כשהרכב כבר ברשותם, בחניה שלהם.

כמוכן, הסבתי את תשומת ליבו לכך שאת המכסה הם הורידו לי, ויש לי הוכחה לכך.

הוא מיד ירד מעניין המכסה, אך התעקש לחייב בעבור המכה בגג.

בנקודה זו הסברתי שלא אקבל זאת, מבחינתי המסמך שמילא הנציג שלו למעשה קובע שאין מכה כזו, וזהו הוכחה מחייבת מצידי, ואין לו שום זכות לחייב. הוא מנגד טען שמאחר ולא עזבתי את המקום, זכותו לעשות בדיקה נוספת, והמסמך לא סיכם את הפגיעות.

כאן נפרדנו, אני הגעתי למזכירות אצלינו בחברה (אז עוד לא היה ק.רכב) והסברתי את פני הדברים, ושאני לא מוכן שיחייבו אותי.

לאחר חודשיים חזרתי מטיול בחו"ל, ומצאתי שחייבו אותי, הפכתי כסאות (ורטואלים), נערתי את הכספים על כך שמורידים לי כסף בלי אישור שלי, כמובן שהכל הוחזר, עם התנצלות.

מאז אני מאד זהיר בעניין הזה, אף יותר משהייתי קודם לכן, אם הייתי צריך הוכחה לכך שזהו מקור הכנסה נוסף עבור החברות הללו, קיבלתי אותה, זה היה פשוט הזוי.

עריכה אחרונה על ידי OJetta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב.

שכרתי משלמה סיקסט בשנים האחרונות הרבה רכבים 1.6 ובעיקר 2.0, לא מעט.

בתהליך הלקיחה עברתי עם הנציג על כל פינה ברכב, בגג, בתא מטען ואפילו תמיד בדקתי את הלמטה לוודא שאין נזילות או משהו שבור שיאשימו אותי אחר כך ( אגב ממליץ לכל אחד לעשות).

בתהליך ההחזרה תמיד בדקו את הרכבים דיי בחפיף, לא התייחסו אף פעם לשירטות קטנות.

פעם יצא לי להחזיר מאזדה 6 חדשה שלמזלי עשיתי לה ביטוח כהחלטה של הרגע, המאזדה חזרה עם שריטה עמוקה בכל הצד הימני עקב פגישה עם גדר, לא אמרו מילה.

 

סה"כ חוץ מרכבים שבאים לרוב לא נקיים יותר מידי ולא מתוחזקים יותר מידי הם חברה זולה יחסית ואין לי פידבקים שליליים עליהם.

 

ייתכן מאוד והנציג חיפש על מי להלביש את הסדק, מצד שני ייתכן מאוד שהוא נגרם בעת שהרכב היה אצלך, הכל יכול להיות, כל עוד אינך יכול להיות בטוח שניסו להלביש עליך זאת, לדעתי המנהל שאמר לך תתקן איפה שתרצה לבד נתן פתרון הגיוני.

Honda Civic ex 95

Honda Prelude vti 99

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנהל יחסית היה בסדר גמור, תלונתי היתה על הנציג שבדק את הרכב.

שוב, נשמע לי מוזר שסדק כזה נמצא באמצע השמשה הקדמית ולא ראיתי אותו משך כל תקופת השכירות (שבוע+) ואילו הנציג ראה זאת בשבריר שניה.

לא מדובר על רכב חדש דנדש ומצוחצח, זה רכב שכבר עשה 60.000 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם היית עושה ביטוח והיו רואים את הסדק לא היו מתקנים. היו מחכים שאחד אחר שלא עשה ביטוח ישלם.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...