Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי יש לי הונדה סיוויק 2007, והתעניינתי במערכת דאבל דין של פיוניר דגם AVH-X3700BHS שאותו אני מזמין מחול (מארה"ב) מהאתר היצרן.

יש לי מספר שאלות.

האם המערכת הזאת תתאים בתדרים שלה לתדרים של הרדיו בישראל(כמה חברים אמרו לי שאולי הרדיו לא יעבוד). ובנוסף לכך הgps (שמאוד רצוי שיעבוד) והפונקציות השונות של המערכת הזו.

 

בנוסף לכל הסיפור המסורבל הזה אין שילוח דרכם לארץ אז אצטרך חברת שילוח שתשלח לי את המוצר ואין לי מושג אם יהיה מכס? ואם כן כמה? ואם המערכת הזאת שווה את ההשקעה!

אשמח מאוד אם תעזרו לי בנושאים אלו.

 

קישור לאתר של המערכת עם כל הפרטים

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/DVD-Receivers/AVH-X3700BHS

דרך אגב למערכת זו עומד להתווסף גם סאב ומגבר

עריכה אחרונה על ידי ofekr
הוספה
פורסם

לגביי המשלוח - תנסה לברר את המידות של הקופסה ותזין אותן באתר של BUY2USA, שם גם תזין את סוג המוצר ומחירו, ובהתאם לכך יוצע לך סוג המשלוח (ימי או אווירי) ובנוסף תדע מה העלויות שתצטרך לשלם למכס. (אתה משלם לBUY2USA והם שוברים את הראש מול המכס ומביאים לך את החבילה עד הבית)

השתמשתי לפני שנתיים כמעט בשירות הזה ברכישת מצלמה בארה"ב וזה עבד פיקס.

 

לגביי הרדיו - לא רוצה להטעות אותך ולא מצאתי לזה אזכור במדריך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

 

לגביי הרדיו - לא רוצה להטעות אותך ולא מצאתי לזה אזכור במדריך.

 

גם אני מחפש להביא מערכת מארה"ב...

 

לצערי גם אני עדיין לא מצאתי דגם ספציפי שמבטיח שידור תדרי הרדיו כמו בארץ (זוגי או לא זוגי ?)

 

אם יש למישהו רעיון .. אשמח...

פורסם

רעיון?

לבצע רכישה מאירופה או אזור אחר בעולם שתומך בתדרים מתאימים.

 

היחידה הזו זקוקה למודול חיצוני עבור ניווט GPS (להוציא ענייני מירור לינק ואפרדיו).

 

לא התעמקתי במפרטים, אבל מה היתרון שלה ע"פ ה-2750 או ה-5750 שנמכר בארץ?

פורסם

ב 99 % רדיו של ארצות הברית לא תומך ברדיו ישראלי.

כמו שנאמר, להזמין אותו דגם מאירופה, לרוב סיומת באמריקה היא 00 ואותו דגם באירופה הוא עם סיומת 50.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

זה כבר לא נכון לגמרי להגיד זאת.

 

במכשירי סינגל דין (לאחר מספר יש סיומת אותיות שיכולה להיות שונה, תלוי בסדרה):

DEH-4700 - דגם אירופאי.

DEH-X4700 - דגם אמריקאי.

DEH-X4750 - דגם שנמכר במספר מדינות אחרות בעולם (ישראל, דרום אמריקה, מזרח רחוק, אוסטרליה וכו').

 

במכשירי דאבל דין:

דגם אירופאי ודגם אמריקאי מסתיימים ב-00, אבל סיומת אותיות באירופה לרוב BT או DAB ובארה"ב BS או BHS.

יש כמה מקבילות בסיומות, ובשורה התחתונה צריך למצוא מאפיינים שייחודיים לאותו אזור, למשל בארה"ב SiriusXM ו-HD Radio.

דגמי שאר העולם (או מרביתו) מסתיימים אכן ב-50.

 

כמובן שיש סייגים לכל דבר.

פורסם

אצלי למשל

יש לי מישהו שכל חודש נמצא על הקו ישראל/ארה״ב

והמחירים שם זולים משמעותית מישראל וגם מאירופה

התכתבתי עם פיוניר ארה״ב לגבי שני דגמים ואכן יש בעיה עם תדרי הרדיו

אני באופן אישי לא מחפש דגם איכותי, כי המטרה באופן עיקרי היא לשגר למסך תקרה מאחורה ברכב גדול, לכן אני מנסה למצוא גם דגמים זולים יותר שאולי יתאימו ?

פורסם (נערך)

רוב הדאבל דינים מציעים לדעתי גם יציאת AV (צריך כמובן לבדוק במפרטים ספציפיים).

הפונקציה היותר ייחודית היא Dual Zone שמאפשרת לשלוח מקור AV אחד לאחור ולהמשיך עם מקור אחר בחזית.

 

לענין תדרי הרדיו, יש תוסף FM Shifter/Expander שמסיט את התדר ועוזר לקלוט תחנות זוגיות.

איני יודע להעיד לגבי טיב הפתרון.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

היי,

 

לגביי ייבוא אישי, מנסיון שווה להביא מכשיר רק אם הפער עלות שלו+משלוח הוא מעל ה 700 שקל, מתחת כבר אין טעם, עדיף לקבל אחריות מלאה בארץ..

 

שילוח מכשיר מארה"ב הולך לפי רמת עלות המכשיר -לדוג' משלוח של פריט: עד 120$ יעלה כ70$ +מס' קניה ,

פריט של 250$ יעלה כ-100$ +מס קניה , ומעל 300$ יש קפיצה - 60$ משלוח+ מס כ 120$ =180-200$.

 

עכשיו לגבי HU - רדיו דיסק ספציפי לדעתי לא כדאי להביא, כמו שנאמר ישנה תאימות לתדרים - במכשיר מUS.

לגבי כל הרכיבים האחרים - מגבר , קומפוננטים - ניתן למצוא פריטים שווים בעיקר בזמנים שיש סיילים ומחירי חיסול! .

אני משתמש בשירות של גלובל אקספרסס - דרך אמריקן אקספרסס, אתה מקבל כתובת למשלוח שלשם שולחים לך את המוצר שקינת בארה"ב ומשם שולחים אליך לארץ. :)

אתה מוזמן לבדוק מחשבון עלויות שלהם לחישוב מכס, שים לב חשוב לבחור את הפריט-קטגוריה , לציין ערך$$$ ומשקל :

https://www.globalshop.net/df_user_pages/login_ship_detail.aspx?13009974

 

בהצלחה!

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם

מכיוון שאני רוכש המון בחול מצאתי לכם את הדגם x3700bhs שפותח השרשור מתעניין.

אמאזון ארצות הברית מחיר עד הבית כולל הכל 1406 שח חיסרון אין אפשר לשנות תדרי רדיו.

אמאזון איטליה 1823 שח עד הבית יתרון תומך בתדרים של הארץ.

פורסם

שוב אזכיר, יש לבדוק איזה יתרון קיים אם בכלל במפרט המכשירים שמיובאים מחו"ל (פרט למחיר לכאורה).

ה-2750BT נמכר בארץ החל מכ-1400 ש"ח.

ה-5750BT נמכר בארץ החל מכ-2000 ש"ח.

פורסם

* נקודה למחשבה - במכשירים מעין אלה ,יש לא מעט הגדרות ו"משחקים", זה כמו מחשב..

 

לכן במקרה שיש איתם בעיה אין מי שיתן מענה ותמיכה אם נקנה מחו"ל,

לכן אני שוב מדגיש וממליץ בחם למי שלא מכיר ומהתחום לא כדאי לייבא בהפרש כזה,

אם צריך לשדרג למכשיר גירסה (FIRMWARE) וכו' , אין הרבה מתקינים מקצועיים שיודעים להתעסק עם זה\לקחת אחריות ,

אני מציע לנסות להיוועץ עם מתקין בארץ שכן יוכל להמליץ לכם קודם על דגם ספציפי, שהוא מנסיון לא נתקל בבעיות וכו, כדי שלא תתקעו במצב לא נעים.

 

מהכירות שלי עם מתקין שהסתבך בהתאמת BLUE TOOTHעם דאבל דין של PIONEER, " בעית גרסה" ,

במקרה הזה היבואן מביא חדש..

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

×
×
  • תוכן חדש...