Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנב נתפס גונב לי את המגיני רוח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת היום לקנות רכב חדש זה דאגות

פשוט דאגות יש לי רכב נורא ישן

ובאמת שאני מאוד אוהב אותו אז יוצא לי לחשוב על אנשים שמתמודדים עם כל הניקלים וכל התוספות

התרבות פה בארץ

האנשים פה פשוט תת רמה ולא רק ברמלה ולוד אני מדבר על כמעט כל מקום היום בארץ

לתחזק רכב היום זאת בעיה .

 

כל רכב מכל שנה מייצר בעיות ודאגות, כמו ששמת לב דאגות יש גם ברכב ישן. הפתרון הוא חניה סגורה לרכב עם גדרות ברזל בצדדים ושער חשמלי (אם ניתן לסגור את החניה הפרטית שלך כי צריך אישורים), ואם אין אפשרות או אין חניה פרטית - עוברים לבית עם חניה סגורה.

 

אם אין אפשרות ממשיכים לדאוג. לצערי זה המצב היום.

פורסם
כל רכב מכל שנה מייצר בעיות ודאגות, כמו ששמת לב דאגות יש גם ברכב ישן. הפתרון הוא חניה סגורה לרכב עם גדרות ברזל בצדדים ושער חשמלי (אם ניתן לסגור את החניה הפרטית שלך כי צריך אישורים), ואם אין אפשרות או אין חניה פרטית - עוברים לבית עם חניה סגורה.

 

אם אין אפשרות ממשיכים לדאוג. לצערי זה המצב היום.

 

חוץ מחנייה פרטית יש עוד דרך לאבטח את הרכב מנזקים כאלו? של גניבה השחטה?

נניח ברגע שיש נגיעה הכי קטנה ברכב אתה מקבל צפצוף בשלט? (שריטות לדוגמא)

 

שמעתי על ביפר אבל נראלי זה רק כשיש פתיחת חלון ודברים יותר רציניים

פורסם

את הביפר אפשר לכוון לרגישות מסויימת, אני פשוט הייתי משקיע במצלמת אבטחה שאשכרה תתן משהו, ומכוון אותה כך שיראו לוחית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ביפר זה פחות אפקטיבי, מכיוון שיש התראות שווא בהתאם לרמת הרגישות שאתה מכוון - האזעקה (השקטה) עלולה לפעול במקרה של ברד כבד, רעמים, משאית שעוברת בסמוך לרכב וחתול שמטפס עליו. חוץ מזה, אם יבוא גנב תצא מהבית באמצע הלילה כדי לריב איתו? ואם יש לו סכין?

 

הפתרון הוא רק חניה פרטית אבל לא סתם: חניה סגורה. אין פתרון קסם אחר (אה, חוץ משומר ליד הרכב).

 

מצלמה מסייעת לך בדיעבד - לך תרוץ אחרי גנב של מגני רוח גם לאחר שתפסת אותו במצלמה. אתה צריך למנוע את הגניבה מבעוד מועד ולא בדיעבד, אחרת חבל על הכסף. זו דעתי בכל אופן.

×
×
  • תוכן חדש...