Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנב נתפס גונב לי את המגיני רוח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלןן שלום לכולם

אז הפעם דפקו לי את המגיני הרוח המסכנים שהיו לי בטויוטה קורולה 2001

 

 

למדתי כבר כמה פעמים מונדליזם פנצ'רים וכל מני

שעשו לי ברכב

לצערי אני גר ברמלה

אז התקנתי מצלמת אינטרנט קטנה וחמודה שמשמשת אותי כמצלמת אבטחה לרכב

 

 

היום שמתי לב שהמגני רוח חסרים

התחלתי לחפש לחפש ומצאתי את הגנב

 

לא רואים אותו כ"כ אבל אני בטוח שאתם תזהו את סוג הרכב ואולי זה גם יקדם אותי לגנב

אתם חושבים שאם אלך למשטרה עם התיעוד הזה הם יכולים למצוא את הגנב ? יש תועלת?

 

פשוט לא אכפת לי מהמגנים האלו באמת שלא הם היו רופפים והיה רעש מעצבן כשהייתי נוסע במהירויות גבוהות

 

 

איזה סוג של רכב זה?

לפנות למשטרה ?

 

 

פורסם

לא רואים כלום בבירור בסרטון, הסיכוי למצוא את הגנב לדעתי אפסי.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי לא יעשו עם זה כלום.

תתנחם בזה שלא נגרם נזק לרכב שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מעניין מי גנב לך ועוד ברמלה... לא צריך משטרה כדי לדעת.

 

מה שמעניין אותי איך שהם יצאו והוא לקח אותם מבלי לשבור אותם ?אשכרה הם היו יכולים ליפול בנסיעה גם ככה, לא?

 

קשה מאוד להוציא מגני רוח עם דבק מבלי לשבור אותם כל עוד הם דבוקים עם 3M.

כל חלק שמודבק עם 3M מודבק מאוד חזק ואם לא עבר יותר מדי זמן יהיה מאוד קשה לשחרר.

פורסם (נערך)

ברמת העיקרון סוג של עשו לי טובה שהוציאו לי אותם

הדבר הזה מיותר לחלוטין

הבנתי מחבר שזה טוב לאלו שמעשנים

לי זה רק גרם לרעש בנסיעה והיה מבזבז לי זמן לניקוי שלו שהיה מתמלא באבק

 

אבל מה שמעצבן זה , גם אם הרכב לא היה שלי לראות מישהו פשוט גונב זה מציק

זה רכוש של מישהו , להסתכל ? אה זה מוצא חן בעיניי יאללה ניקח את זה

 

ולזה שמעלי

זה לא היה דבוק פשוט היה תקוע כזה במסילה אין לי מושג איך :D

העיקר שבאמת לא הרסו לי את החלון ולא גרמו נזק

באמת אני צריך להתנחם בזה

מה נשאר כבר לטויוטה הישנה והמסכנה שלי ? גלגלים מנוע ופח לא השאירו כלום

מכות חניה , פנצ'רים (את כל הארבעה צמיגים שהיו אצלי חודש)

 

איקסים על המכסה מנוע המקולף שלי

ניסו לדפוק לי את הסמל ואז פשוט הדבקתי אותו עם אפוקסיי :)

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

גם מגן רוח אחד שלי כבר רופף ומרעיש בנסיעה אבל הוא רופף רק בקצה שלו וזה עם הדבקה של 3 שנים ויותר כבר.

 

אגב, יכול להיות שהם הצליחו להוציא מכיוון שעם מגני רוח במסילה החלון לא נסגר ממש עד הסוף...אולי זה ההגיון.

 

וגבר, באותה מידה שהבני...האלה כולה לקחו לך את המגני רוח ולא גרמו נזק, הם יכולים לגנוב גם ג'אנטים, לפרוץ למכוניות וכו'. רמלה זה לא עיר סימפטית.

פורסם

באמת היום לקנות רכב חדש זה דאגות

פשוט דאגות יש לי רכב נורא ישן

ובאמת שאני מאוד אוהב אותו אז יוצא לי לחשוב על אנשים שמתמודדים עם כל הניקלים וכל התוספות

התרבות פה בארץ

האנשים פה פשוט תת רמה ולא רק ברמלה ולוד אני מדבר על כמעט כל מקום היום בארץ

לתחזק רכב היום זאת בעיה .

×
×
  • תוכן חדש...