Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

ברשותי רנו מגאן 2 דיזל ידני מודל 2007 עם צמיגים מידה 195/65 קוטר 15

 

וכרגע יש לי צמיגים מסוג NEXEN וכבר שניים שחוקים

 

ועוד חודשים טסט ואני מעוניין להחליף אבל מתלבט איזה צמיג לקנות כי יש מלא סוגים.

 

אני רוצה שיחזיק לי לפחות שנה וחצי-שנתים אוטוטו אני גם ככה מחליף רכב. לא רוצה להשקיע יותר מידיי כסף עכשיו

 

תודה רבה

 

ראיתי כל מיני מבצעים באוטו דיפו מה אתם אמרים.

פורסם (נערך)

אם אתה לא רוצה להשקיע הרבה, תחפש falken ze 914 בפנצ'ריות רגילות.

על רוב המבצעים של אוטו דיפו אפשר לוותר.

 

אופציות נוספות:

Kleber hp3

Goodyear eagle sport

Toyo cf2

Pirelli p1

Bridgestone b250

 

שים לב לקוד מהירות - שלא יהיה פחות ממה שרשום ברישיון הרכב.

וגם על תאריכי הייצור שמודפסים על הצמיגים ( רצוי מ 2015 ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

התרחק מצמיגים סיניים ו"מבצעים" למיניהם ברשתות הגדולות.

ההמלצה בימינו היא הפאלקן ZIEX ZE914. במחיר של 280-300 שקלים לצמיג, הם מציעים המון מעבר לכל סיני בשוק.

אישית מרכיב רביעייה כזו על האימפרזה שלי בחודש הקרוב.

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם

אני אומר שהנושא כבר נלעס ונשחק מכל כיוון אפשרי ועל אחת כמה כשמדובר במידה הנפוצה הזו.

הצמיגים הנורמליים הכי זולים (פחות מ-300 ש"ח לצמיג) שתוכל לרכוש הם קלבר דינקסר HP3, פאלקן ZE914, יוקוהמה AE01, פירלי P1.

פורסם

אני לא מחליף את כל ה 4 כי יש לי שני צמיגים שהם כבר שחוקים ו 2 האחרים שהם בסדר יש להם בשר ...האם זה משנה שיהיו 4 צמיגים אבל לא מאותו חברה ?

פורסם (נערך)
אני לא מחליף את כל ה 4 כי יש לי שני צמיגים שהם כבר שחוקים ו 2 האחרים שהם בסדר יש להם בשר ...האם זה משנה שיהיו 4 צמיגים אבל לא מאותו חברה ?

מזה כל הצמיגים הזולים פה

 

http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=5&aspectRatio=15&width=17&type=1_0

 

יש החל מ 190 ש"ח מה הכי מומלץ ? ונותן תמורה למחיר אם יש אופצייה אני רוצה צמיג שיאחוז טוב ויעזור כמה שאפשר בצריכת דלק

אני לא רוצה להשקיע הרבה אני גם ככה מחזיק את האוטו שנה וחצי שנתיים ומוכר

עריכה אחרונה על ידי ramos7626
פורסם

אלה כל הצמיגים שעדיף לדלג עליהם עד ל kleber hp3. ואת ההמשך כבר רשמתי לך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אלה כל הצמיגים שעדיף לדלג עליהם עד ל kleber hp3. ואת ההמשך כבר רשמתי לך.

 

 

 

אוקי אז אחרי שבדקתי פה http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=2832&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=17&type=1 הצמיג הכי זול זה kleber hp3 האם הפנצ'ריות שרשומות שם אמינות ? אני מחפש קרוב להרצליה

פורסם

מתוך הפנצ'ריות שמפרסמות באתר הזה היה לי ניסיון טוב עם צמיגי המגן ( בית דגן ) וצמיגי שואף (רמת גן ).

עם יתר בתי עסק מהאתר לא היה לי ניסיון בכלל'

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מתוך הפנצ'ריות שמפרסמות באתר הזה היה לי ניסיון טוב עם צמיגי המגן ( בית דגן ) וצמיגי שואף (רמת גן ).

עם יתר בתי עסק מהאתר לא היה לי ניסיון בכלל'

 

איך האתר הזה

 

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/FILTERS.TAF?PRO4=&did=1518&_UserReference=4E3D1AC34D27E57C5610C5DD&Type=&Attribute1=195&Attribute2=65&Attribute3=15&search=%E7%F4%F9

 

ראיתי שהמחירים קצת יקרים שם.

פורסם (נערך)

יש כאן חברי הפורום שקונים מאתרים, כולל טייר דיל ומרוצים.

אני אישית מעדיף להתקשר לצמיגיה, לבדוק מה יש במלאי, מה אפשר להזמין וכמה זמן ייקח עד שהצמיגים יגיעו. כאשר אני מגיע לפנצ'ריה, אני בודק את הצמיגים, כולל קוד עומס ומהירות, וכמובן תאריכי ייצור. כל זה בשביל למנוע טעויות.

אני לא רואה סיבה להעדיף רכישה מאתר בו המחירים יותר גבוהים. אולי, אם אין לידך פנצ'ריה עם מחירים טובים, כדאי להזמין מאחד האתרים, לשלם ולנסוע לפנצ'ריה הקרובה ביותר שעובדת עם האתר. אבל מהרצליה אפשר להגיע לרמת גן או לבית דגן. בכל מקרה, לפני שמתחילים לנסוע, מדברים בטלפון עם בית העסק.

המידה שלך נפוצה מאוד, ורוב הפנצ'ריות מחזיקות במלאי דגמים שונים מהמידה שלך.

אני רק יכול לקנא בזה ( עם הרכב שבתמונה).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לי יש ניסיון טוב עם CONTINENTAL ECOCONTACT 3 על הרכב הזה.

 

אז בעקבות המחיר הנוח של צמיגי הפלקן שעולים 275 נראה לי שאלך עליהן

 

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=4927&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=17

 

דיברתי עם פנצ'ריית דורון הדרך בראשון לציון מישהו יודע איך הם ? אמינים ? ואם מקבלים כיוון פרונט חינם ? אני מציין שאני קונה רק 2 צמיגים ולא 4(קיבלתי הודעות פרטיות מבעלי עסקים שמוכרים לי 4)

×
×
  • תוכן חדש...