Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא לכלוך חד פעמי , לכלוך שוקע לתחתית ונשאב הרבה לפני ששאר הדלק נשאב.

ולכן כן תרגיש את האפקט שלו כמה דקות לאחר התדלוק וזה יעבור אחרי שכולו יפלט החוצה.

מדברייך אני מבין שאתה מדבר על לכלוך מוצק. שאלה פשוטה, לאן הלכלוך או מהיכן הלכלוך נפלט ?

איזה כייף לי :)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פילטר בנוי להעביר חלקיקים מגודל מסויים ומטה , אם יש לך חלקיקים לא רצויים שעוברים בפילטר אז נדפקת.

כמובן שיש גם את הצד השני של המשוואה הזאת , כל מה שלא עובר את הפילטר נשאר תקוע עליו וזה יכול לגרום לסתימה של הפילטר.

 

מצאתי נתונים של פילטר דלק לדוגמא , הוא מסנן 98% מהחלקיקים בגודל של 4 מיקרון ומעלה ( עמוד 4 ).

http://www.parker.com/literature/Racor/Racor_Fuel_Filtration_-_Pump_System_Products_-_7683.pdf

 

ועוד משהו קטן:

https://en.wikipedia.org/wiki/Grain_size

 

אז בהחלט ישנם חלקיקים בגודל שיכול לברוח דרך הפילטר.

 

האם אני יכול להוכיח שזה מה שקרה , כבר אמרתי שלא.

אבל לדעתי צירוף המקרים ופרטי המקרה לא משאירים יותר מידי אופציות אחרות.

 

בכל מקרה, לי אין שום הסבר לצירוף המקרים המדהים הזה ,

 

1. בדיוק - פילטר מיועד להיסתם מאשר להעביר אלייך את הלכלוך.

2. החליקים שכן עוברים, הם מספיק קטנים בכדי שהרכב שלך ידע להתמודד איתם, לרכב שלך ישנו מסנן דלק עוד יותר אגרסיבי ממה שיש במשאבת הדלק

3. ייתכן במשאבות ישנות הפילטר לא מוחלף בזמן או פגום ואז בהחלט חליקים יכולים לעבור, אבל זה נדיר מאוד.

פורסם

^^^^

צודק, נתקלתי במוסך בפורטה שלא יודע איפה הבעלים תידלק ומה אבל לרכב הייתה בעיה של הנעות קשות וגמגומים עד שהרכב מגיע לטמפ'

עבודה.

רוקנו את המערכת דלק, תידלקנו מחדש, והתקלה נעלמה.

רועי

פורסם

מצאתי נתונים של פילטר דלק לדוגמא , הוא מסנן 98% מהחלקיקים בגודל של 4 מיקרון ומעלה ( עמוד 4 ).

http://www.parker.com/literature/Racor/Racor_Fuel_Filtration_-_Pump_System_Products_-_7683.pdf

 

אף פעם לא ראיתי פילטר דלק כזה ברכב פרטי עם מנוע בנזין בארצינו.

 

ועוד משהו קטן:

https://en.wikipedia.org/wiki/Grain_size

 

אז בהחלט ישנם חלקיקים בגודל שיכול לברוח דרך הפילטר.

אם החלקיקים היו עוברים את הפילטר מהר מאוד המזרקים היו נסתמים לגמרי.

 

בכל מקרה, לי אין שום הסבר לצירוף המקרים המדהים הזה ,

הצירוף היחיד שאני רואה בהקשר של ההודעות שלך שאינך מבין מאומה בתחום הרכב לא במכניקה ולא בחשמל.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא סביר שזאת בעיה ברכב , זה קרה בדיוק 5 דקות אחרי תדלוק וזה מעולם לא קרה , לא לפני , לא אחרי ולא באף רכב אחר שהיה בבעלותי או שנסעתי בו.

זה טבען של תקלות. הן לא קורות, ובכן, עד שהן קורות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אתם מתעלמים ממשהו חשוב - אף תחנת דלק לא רוצה כותרות בעיתונים על כך שנתגלתה אצלה מהילה של דלק זול בדלק יקר וכיו"ב. אף בעל תחנת דלק לא רוצה אפילו בשבריר של תלונה, שכן אם זה במקרה מישהו מהסביבה שתדלק ויצא לא מרוצה, צ'יקצ'ק כולם יודעים ומפסיקים להכנס אליו.

 

עד כמה שאני יודע הדלק זהה בכל התחנות, רק שיש תחנות שכדי להגדיל את המחזור מורידות מחירים... וזה עובד. אני מתדלק שנים רק בתחנות זולות, כל מיני, ולא נתקלתי בבעיה מעודי.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.


×
×
  • תוכן חדש...