Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוצאות ידועות מראש :)

אבל שי שתדע, אתה לא תשנה את העולם (אני יודע כבר ניסיתי ;) ) אז אולי אתה תהיה עקשן ממני אבל עדיין לא תוכל "להמיר את דתם" של כולם וקח את זה בחשבון אחרת מהר מאוד תהיה תשוש מכל העניין וזאת אני אומר מניסיון. תעשה מבחנים, תעלה אותם, אבל אל תטרח לנסות להכניס את זה לכל אחד לראש כי זה לא ילך ורק ישאיר שני צדדים מיואשים ופורום כשדה קרב.

 

אם אתה רוצה לפתוח ת'רד חדש אז תפתח כי זה כבר הגיע לעמודים רבים וסטה מהנושא. אבל המטרה היא שיהיה ת'רד אחד בנושא ולא להיכנס לויכוח בכל ת'רד שני.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איל אתה צריך לזכור שהסיבה שאני זאת, היא חס וחלילה בשביל להתנצח עם מישהו.

אני מסתכל על זה בצורה שNEMESIS מסתכל על זה. צריך לזכור שהוא לא בא בקטע של התערבות, הוא בא בשביל לבדוק לשמוע ולהיווכח בגוף ראשון.

 

ואני מרשה לעצמי לצטט אותו.

"אם היתי יודע שזה המצב, היתי מביא קומפוננט יוקרתי יותר."

 

המבחן העיוור הזה לא נועד לבעס אף אחד, ולא בא לטעון שאין סיבה לרכוש מגבר יקר, או מגבר בעל איכות רכיבים טובה, או קרוס משוכלל.

 

המבחן נועד לתת לקהל היעד אינדקציה, על מה הם שומעים ועל מה הם משלמים.

ובעצם לתת להם להחליט, היכן הם רוצים להשקיע יותר.

אז אני חוזר שוב עבור מי שלא הבין והסיק שמדובר בשדה קרב.

 

==לא מדובר בהתנצחות, מדובר בהבנת הנשמע - והשלכותייה ברכבנו==

 

תודה על האישור לפתוח תרד חדש, אני חושב שאפשר לנעול כאן ..

עברנו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=62092

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אפשר לנעול אבל רציתי להגיב.

אני לא חושב שאתה עושה את זה בשביל להתנצח אתה עושה את זה מאותה סיבה שאני תמיד התווכחתי בנושא. אני רק אומר לך אחרי כמה שנים של ויכוחים בנושא שיש אנשים שלא משנה מה, לא תצליח לשנות את דעתם ומבחינתי אני משווה את זה לניסיון של אדם שלא מאמין לבוא ולשכנע אדם מאמין שאין אלוהים. תאמין לי שהרבה פעמים זה ממש ככה ולכן הויכוח אבוד מראש.

כשכותבים על זה בכל ת'רד שני למרות שכביכול מבחינתך אולי אתה המחזיר בשאלה, זה ממש הופך לפעילות מיסיונרית. כל דבר צריך לבוא במידה ובטעם. תפתח ת'רד אחד בכל פעם שיש לך מה לומר, כתוב בו את דעותייך מי שרוצה לשמוע ישמע ומי שלא לא.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...