Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שלRC יש מגברים זולים והוא לא אמר שהוא לא בעד רכישת מגברים יקרים. הוא פשוט לא בעד טענות לצלילם כאלו ואחרים שנשמע כי השקענו במגבר יקר.

בכל מוצרי היוקרה התמורה לכסף קטנה, אין מה לעשות. אני בטוח שסקסופון ב10000 ש"ח נותן תמורה טובה יותר לכסף מכזה ב40000 (ואני בטוח שרבים לא יבדילו בצליל בינהם).

 

מעטים המגברים היום שמספקים תמורה טובה לכסף והמצב רק מתדרדר. כשRC התחיל עם המבחן היו הרבה חברות טובות, היום כבר פחות (ולא אציין אלו אבל אני כותב את זה בתור מישהו מתוך התחום) ולדעתי בשביל לקבל מגבר טוב, צריך לשלם.

גם ברמקולים שבהם אתה מסכים שיש הבדלים שמיעים יש מחירים מטורפים. איפה שמים את הגבול? האם שווה להשקיע 100K ברמקול? (לא נדיר כל כך, יש יקרים פי הרבה) האם הוא ישמע פי 2 טוב יותר מרמקול אחר ב50K? האם ניתן למצוא אולי רמקול ב50K שההבדלים בינו לבין זה ב100K יהיו זניחים?

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצד אחד אני רואה את הטענה של אלון כרלוונטית בהחלט.

מצד שני גם הטענה שלך איל, מאוד קולעת ונכונה.

 

לפי דעתי, הלקוח-הצרכן, הוא זה שצריך להחליט על מה הוא משלם, ולדעת, מה בעצם הוא מקבל.

 

כל עוד הצרכן יודע, מה הוא מקבל, והוא מוכן להשקיע בזה סכום כסף כזה או אחר... זאת החלטה אינדווידואלית.

ולכן איל, אף אחד לא יכול לבוא ולהגיד לך, ששילמת כסף רב על מגבר, משום שזאת החלטה שלך.

בדיוק כפי שאף אחד לא יכול ללכת לבעלי התקציב הנמוך, ולטעון שהם רכשו מוצרים "לא רלוונטיים"

 

אך לבוא ולהגיד, שבגלל שמישהו רכש מוצר כזה או אחר, המוצר נשמע פחות טוב, (גוון צליל, כפי שכמה וכמה טענו פה, חם, קר, וכדומה)

זה לא במקום ..

(לפחות זה מה שהתרד בא ללמד, התרד לא בא להשפיע על הקהל שקונה מגברי יוקרה חס וחלילה, הוא בא להשפיע על הקהל שאיננו יודע מה בעצם הוא מקבל כשהוא קונה מגבר שכזה, ולטעון לאיכות צליל טובה יותר, וגוון בריא יותר.. זה לא נכון)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אדי, אתה כניראה הבנת אותי לא נכון.

אני לא חולק עליך, באמת השמיעה שלי לא משהו מיוחד.....

הבעיה פה, שאני לא מבקש ממך ללמד אותי לשמוע, אני מבקש ממך לשמוע.

 

בוא לאיזור המרכז, אני יעשה לך מבחן עיוור.. בכל הנושאים שאתה מעוניין .. ואתה במבחן עיוור תוכיח לי שבאמת אתה "יודע לשמוע".. מה אתה אומר ?

אם אכן תצליח ללמד אותי שאתה אכן משהו מיוחד, ויש לך אוזניים מיוחדות .. אני מוכן לעמוד בכל הצעה כספית שהצעתי בעבר..

אז מתי אתה מגיע?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

היום נכנסתי לקארסאונד אחרי שלא נכנסתי המון זמן ומצאתי במקרה ת'רד של מישהו שמדד את ההספק של הרוקפורד שלו:

http://www.carsound.com/UBB/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=1;t=023263;p=1#000000

 

מה אתה אומר שי?

 

אומנם הוא לא בודק THD אבל גם אתה לא מתכנן לבדוק במדידות שלך.

פורסם

יאללה שי תתחיל להודות שאתה סתם נגד רוקפורד וזהו:-P

 

שי אני לא מלמד אותך שום דבר ואם זה רק נולדים ...

 

שמעתי את הדוטק ב3 רכבים שונים וקיים הבדל יחסית גדול בין האוטו של מתן ולאוטו עם הרכיבים שציינתי בתרד הקודם. הבחור לא אמר לי בהתחלה שזה דוטק והקומפוננט נישמע מאוד חמוד ביוחד הטוויטר שלו אבל המיד לא משהוא ואחרי זה שהוא אמר לי שזה דוטק ממש היתלהבתי יחסית מהאיכות כי ברכב של מתן ותחת הציוד שיש לו הוא לא נישמע זהה.....

שי,תבוא לצפון תישמע את ההבדל ותביא לי 500שקל אני ישמח....

אז אני כבר אומר לך ששמעתי הבדל...

 

מתן שיגיעה למיפגש ביום שישי הזה בצפון ישמיעה את ההבדל(אני מקווה שיגיעה וישמעה)....

פורסם
היום נכנסתי לקארסאונד אחרי שלא נכנסתי המון זמן ומצאתי במקרה ת'רד של מישהו שמדד את ההספק של הרוקפורד שלו:

http://www.carsound.com/UBB/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=1;t=023263;p=1#000000

 

מה אתה אומר שי?

 

אומנם הוא לא בודק THD אבל גם אתה לא מתכנן לבדוק במדידות שלך.

מדידה לא נכונה בגלל שהוא לא מדד את 4 הערוצים עובדים ביחד. הוא לא מדד עומס.

ובכך הנתון שהוא רשם יהיה נכון אם הוא יחבר רק רמקול אחד למגבר.

 

תמיר

פורסם

באמת אני לא מבין את הקטע הזה שי.

 

מה צריך להתווכח על כול דבר שקשור בהספקים, כולה מגבר. ההספק שלו לא ניראה לך?

תביא חזק יותר. חזק מידיי בשבילך תקנה חלש יותר. רוצה להשוויץ ? תביא מותג.

 

כול דבר עכשיו צריך למדוד ולהתערב. כולה כמה טרנזיסטורים ונגדים.

חברה משקרת בהספקים לא משקרת זה לא בעיה שלך. לא צריך לתחיל לבדוק כול מגבר ומגבר.

 

תמיר

פורסם

אדי אני ישאל בצורה מאוד קולעת פשוט תענה בכן או בלא...

נראה לך שרוקפורד בעל אותו הספק אותו אחוז עיוותים אותם תנאי קירור יתן תמורה טובה יותר מקליפורניה או כל מגבר אחר שאיננו מותג בעל אותם נתונים?

אני בכוונה לא עונה פה כי אני חושב שאתה כבר יודע את התשובה לבד...

אתה חושב שכן אני מוכן לקחת איתי את שי עם כל המיכשור

אני מוכן להגיע עם המגבר שלי שבערך מוציא ממוצע כמו שאר המגברים בשוק(נתוני מעבדה) 80RMS ליציאה אם תצליח להוכיח על הRTA ועל המחשב של שי נראה שינוי כל שהוא קבל את הכסף...

אל תגיד לי שאתה מעמיד את המגבר שלך מול שלי אבל זאת ממש לא השוואה שלי יותר חזק עם קרוס מלא ואחוז עיוותים יותר נמוך אז בשביל זה אני יתן לך את הנתונים:

אחוז עיוותים 0.001%

RMS לכל יציאה כבר אמרתי...

אבל תקפיד גם שיהיה קרוס מלא שיהיה השוואה הוגנת...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

שוב יאא חתיכת אטום אני לא מכניס את המגברים שלי לתמונה פה ובכלל...

אתה רוצה לישמוע שהמגבר שלך טוב יותר אז יופי לך יש לך מגבר טוב יותר בעל קרוס טוב!

למה אתה קנית מותג ולא קליפורניה בום? למה? בוא תגיד לי? אתה כניראה מעדיף קליפורניה בום על רוקפורד?

אני רואה שיש לך ניסיון עומלל רק עם סידרת פנאצ' בוא ניראה אותך מעביר ביקורת על הסדרות החזקות יותר בתחום כמו POWER וכו' מה שם יהיה לך מה להגיד מעניין אותי.....

קח מגבר של רוקפורד ואת המגבר שלך ותעשו מדידות אבל לא את סידרת PUNCH אלה משהוא ברמה כדי שיהיו כוחות....

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...