Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר מזוייף ?

סבבה, אז בכלל יהיה יותר קל לכם לזהות את המגבר שלכם, הלא כך ?

 

:| אז כפי ש MAC AUDIO ציין, ההגברה שמשווים אליה היא אכן אלפיין מזוייפת :|

 

mac audio, אתה מוזמן לערוך חיפוש בנושא, ולהשכיל בכל נוגע להגברות של אלפיין ...

 

 

רציתי להוסיף עוד משהו לנושא הפסיכולוגיה בגרוש, בזמנו ערכתי מבחן מאוד מאוד יוצא דופן לחברי הפורום.

נתתי להם לשמוע כל מיני סוגים של MP3, שהיה כתוב עליהם BITRATES מסויימים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46060&page=3

אם תשקיעו קצת זמן, ותקראו בלינק, תגלו שכולם שמעו עם העיניים שלהם.

למרות ששחור על גבי לבן, השירים היו שונים לחלוטין ממה שהיה כתוב עליהם.

 

מבחן פשוט שכזה, המוח הפשוט לא הצליח לעבור, אז האוזניים.. כן ?!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, רק רציתי לציין שכרגע אין מועמדים בכלל.

זאת אומרת, נועם עדיין ברשימה, אך כרגע אין לי תוכניות לגבי הצפון.

ומאפיסטו, גם כן ברשימה, אך איננו פנוי זמנית.

 

אין לי בעיה להתפנות אליך אברי, אך הבעיה שאינך משאיר פרטים ואינך עונה להודעה בפרטי ששלחתי לך.

אז אם מישהו מעוניין, שיתן קצת תזכיר מהיכן הוא, איזה אפליקציה יש לו, ואיזה מגבר הוא מעוניין להעמיד מול ה"סאונד" של האלפיין שלי ..

 

תודה מראש.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אח שלי בדגם של האלפיין שלך בכלל מזוייף!!!

אין דגם כזה.. והאיכות שלו סבבה..היה לי כזה פעם

זה מגבר אורגנלי של אלפיין, מי כמוני ראה את כול החיקויים שיש בשוק.

אל תראה את שי ככה, הוא תחון בכסף. :-P

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תגיד לי תמיר, זה נשמע לך הגיוני ?

בתרד השני אני מספר לכולם שמדובר ברכיבים שניכנסים לתקציב שלי.

ואתה בא ומספר לכולם שיש לי הרבה תקציב ?!?!

 

אז כניראה אתה לא מכיר אותי מספיק, כי אם היה לי יותר תקציב, תסמוך עלי , היתי מביא עוד פיוניר :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תמיר מה שאמרת לא קשור..

 

זה שהוא מפוצץ בכסף כולם יודעים

אבל את הדבר הכי חשוב אתה שוכח.. שי תימני !

בקשר לחיקוי...המגבר של שי הוא ממש לא חיקוי..ההפך יש חיקויים של המגבר הזה

שי אני מוכן להשתתף במבחן רק בשביל הספורט...אני יודע שאין הבדל...אבל בכול זאת מעניין אותי...

יום שישי אתה קופץ אלי ולתמיר ?

פורסם

את האמת, קבעתי עם מישהו למבחן ליום שישי.

 

(לא, זה לא מישהו מהפורום, וזה מישהו עם הרבה הגברות, והרבה קומפוננטים, ושני מגברים בינאריים !)

 

דרך אגב, זה בבוקר.

אולי לאחר מכן יהיה מצב !,מקוה מאוד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא הכי קשור, אבל אולי מישהו יוכל לענות לי על זה:

אם מגבר תפקידו רק להגביר את הסיגנל- משמע כל המגברים נשמעים אותו הדבר.

ורמקול תפקידו רק לזוז קדימה ואחורה בהתאם לחשמל שהוא מקבל, למה רמקולים כן נשמעים מאד שונים אחד מהשני?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אינני מומחה בתחום, אך מגברים נועדו להגביר סיגנל.

ואכן יש ביניהם המון הבדלים.

הבעייתיות פה, שהאוזן שלנו איננה מספיק מדוייקת כדי לחוש את ההבדלים הדקים הללו.

 

רמקולים לעומת זאת, נועדו לשחזר מוסיקה, וכניראה רמת הדיוק שלהם , או האופי המסויים של כל סט, שונה אחד מן השני, וזה מתבטא באיכות צליל.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

רמקולים שונים אחד מהשני, העולם האקוסטי הוא ממש לא סלחני כמו העולם החשמלי.

יש רמקולים עם היענות תדרים שטוחה, לכל רמקול יש היענות יחודית משלו, לכל רמקול יש את מאפייני התהודה שלו... (Qes, Qms...)

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

מיקמיק יקירי,

 

לפני שאתה קורא לאנשים לאתגרים לא הגדרת את הסטאפ של הבדיקה.

 

אני מוכן להענות לאתגר הזה רק שהמגבר שלך לא יגביר סט ברכב אלה מערכת גדולה של אלמנטים גדולים..

אלמנטים שרגילים לעבוד בהספקים גבוהים באופן קבוע ולא סט טוב ככל שיהיה בגודל 6.5 אינטש.

ואז, שהגודל הפיזי שהמגבר שלך מזיז יקח אותו לקצה היכולת שלו ומנגד האלמנטים יקבלו דיגדוגים נחמדים מהמגבר שלך - אז פתאום תוכל להבדיל בהבדלים משמעותיים.. פתאום הטרבל ישמע לך חזק.. המיד פתאום יצרום והבאס יתעוות.

 

בכל מקרה הבדלים בטוח יהיו, והאוזן בטוח תבחין בהם כי כמות ההפרעות שבדרך מהאלמנט לאוזן תהיה פתאום גדולה בהרבה, וכל שינוי קטן בהענות יורגש בלי קושי רב.

אם להיות יותר פרקטיים, דיי יהיה קשה לארגן את הניסוי הזה, אשמח לקבל רעיונות.

פורסם

שינוי ברמקול אחד לא יהיה, אבל שינוי ה10 בו זמנית, כן יהיה ?

 

תחשוב בהיגיון, אם האוזן שלך לא יכולה לקלוט רעש אחד, באלמנט בודד, אז לקלוט בעשרה בו זמנית, היא כן תקלוט ?

 

מן הסתם אתה צריך להבין שלא ניתן להביא את ההגברה לגבול היכולת שלה, לעשות השוואה הוגנת, משום שלא מדובר במגברים עם הספקים זהים.

אם היית מביא מגבר עם הספק -זהה- (לא הצהרה) לאלפיין שלי, היתי מוכן לעשות את המבחן עד גבול היכולות -הסופי- של כל הגברה, עם כמה אלמנטים שרק תבחר, וכל מה שיהיה לי להגיד לך ..... "ב-ה-צ-ל-ח-ה"

 

דרך אגב, סטאפ הבדיקה הולך להיות מה שהמשתמש יבחר לנכון, כמובן בתנאי שהוא יהיה מספיק לגיטימי ואיכותי, אחרת אינני חושב שאנשים יקחו זאת ברצינות ...

ועוד משהו, אם אתה מתאר את "הרעשים" הללו, ככאלה שתצטרך כל כך הרבה אפליקציות, רק בשביל לשמוע אותם, אז מי אמר שהם כאלה "משמעותיים" שתשמע אותם ביומיום, ברכב ?

בכל אופן, הם כלל לא קיימים, ולכן אני עדיין מוכן לעמוד בדרישותייך, בתנאי שתעמוד בדרישותיי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
פה העניין ! אתה לא תשמע את זה !

למה שאני ישלם כסף על משהו שאני לא ישמע הבדל ???

אני ממש לא נגד גנסיס

אבל זה בדיוק העניין של המגברים של זטק שמוכרים אותם ב 3000

אתה רוצה להגיד שהאיכות חומרים טובה יותר ! אני אומר שלא....אתה אומר שכן? תוכיח

פה בדיוק טמונה הבעיה - אין לך (וכל עוד לא תלמד חשמל/אלקטרוניקה גם לא יהיו לך) הכלים להכריע בקשר לאיכות החומרים/רכיבים/תכנון המעגל ועוד אלף ואחד גורמים שמבדילים בין מעגל אנאלוגי איכותי למעגל גרוע.

פורסם

אוקיי אז המגבר בנוי מחומרים טובים יותר... אפשר להשיג מגבר שמוציא את אותו העוצמה ב-1000 שקל... ושל חברה נורמלית ומכובדת לגמרה.

השאלה אם הוספת 2000 שקל מוצדקת בשביל לקנות את הקזטק?? במקום שהמגבר ב-1000 יחזיק לי 5 שנים אז המגבר ב-3000 יחזיק 10 שנה..? זה מצדיק ת-3000 שקל? לא ניראה לי..

 

אנחנו צריכים לחפש מגברים אמינים שמוציאים את המוצהר וזה הכל.. אין טעם להשתגע ולקנות מגבר באלפי שקלים. זה עוד אחד מן הדברים שהאתגר של RC מלמד.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...