Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תראה אתה מדבר שטויות מכיוון שככול שהענות התדרים שטוחה יותר כך הוא יוציא צליל יותר שווה ופחות מרוח.

 

לגבי מתן, תפתח מגבר של קליפורניה בום ושל רוקפורד ותגיד לי אתה אם אלו אותם חלקים אחד לאחד.

גם עם חלקים שונים אפשר להגיע לתוצאות שוות. ואתה אין לך מושג בזה.

גם אם תפתח את שני המגברים אתה ! לא יהיה לך אפילו שמץ של מושג מה הולך בפנים,

אז אתגרים תיתן רק לעצמך. אין לך מושג אפילו באלקטרוניקה אז אל תזכיר שום דבר שקשור לזה.

 

זה לא משנה אם אחד מיוצר בסין, או אחד מיוצר בירח, השאלה פה האם יש הבדל באיכות צליל שלהם.

אם אתה מאמין שכן, תוכיח זאת, ותקבל משי 500 שקלים חדשים דנדשים.

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

רן, אתה רוכש הבדלים שאתה לא יכול להנות מהם ?

אז איך אתה יודע שהם שמה ?

:|

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עוד משהו חזק. אני ישים 4 מגברים של קליפורניה בום, אני ישים מגבר אחד של רופוקד.

יחביא אותם מתחת לקופסאות... ישמיע כול אחד, אף אחד לא יכול לדעת בחיים איפה הרוקפורד נימצא.

אף אחד לא ישמע הבדלים ואני סגור על זה.

 

והתוצאה שתהייה ---> אם לא רשום רוקפורד הם לא ידעו מה יהיה יותר טוב

 

ופה אני בא להגיד שלא תשמעו הבדלים ממשיים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר אתה מעצבן אותי, מי אתה שתקבע במה אני מבין ובמה לא.

 

אני די מבין האלקטרוניקה, וכשאני לא מבין משהו יש לי את סבא שלי שהו מהנדס חשמל ואלקטרוניקה ואת אבא של חברה שלי שין לו תואר שני באלקטרוניקה ובטוח יודע כפול ממך.

 

;אני יודע רק דבר אחד שלא חייב להיות קשור, יש רכבים שאחרי שמיעה בווליום גבוה כואבות לך האוזניים ויש כאלה שלא, עד כמה זה קשור למגבר זו שאלה אחרת.

פורסם

רן, אני חוזר על עצמי, התרד לא נועד להתנצחויות אישיות.

דבריו של תמיר אכן נכונים, ובלי שום קשר לידע שלך.

 

הנקודה הסופית פה, שאם מישהו חושב שיש מגבר איכותי יותר משלי, הוא מזמן לבוא ולהוכיח זאת, ולקבל 500 שקל עבור ההוכחה הזאתי.

 

אני מבקש, להשאיר התנצחויות פרטיות בחוץ, או בפרטי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
רן, אתה רוכש הבדלים שאתה לא יכול להנות מהם ?

אז איך אתה יודע שהם שמה ?

:|

 

תגיד לי אתה ילד קטן, איפה כתבתי שבגלל זה אני קונה מגבר יותר יקר.

 

הסיבות לקנית מגבר יותר יקר הם כמו שכתבת מקודם

"מדברים על עוצמה, מדברים על חיתוכים, אפליקציות, עמידות, בנייה, אריכות ימים,הספקים, התנגדויות, יופי, מותג, תיכנון,ופיתוח! וכו וכו וכו.".

פורסם
עוד משהו חזק. אני ישים 4 מגברים של קליפורניה בום, אני ישים מגבר אחד של רופוקד.

יחביא אותם מתחת לקופסאות... ישמיע כול אחד, אף אחד לא יכול לדעת בחיים איפה הרוקפורד נימצא.

אף אחד לא ישמע הבדלים ואני סגור על זה.

 

והתוצאה שתהייה ---> אם לא רשום רוקפורד הם לא ידעו מה יהיה יותר טוב

 

ופה אני בא להגיד שלא תשמעו הבדלים ממשיים.

 

תמיר

תמיר אני מסכים איתך !

ההבדלים בין רוקפורד לקליפורניה בום הם רק מה ששי ציין !

מדברים על עוצמה, מדברים על חיתוכים, אפליקציות, עמידות, בנייה, אריכות ימים,הספקים, התנגדויות, יופי, מותג, תיכנון,ופיתוח!
אין ספק שרוקפורד יותר אמינים...יותר יפים...ותר עם שם...עם האפשרויות חתיתוך טובות יותר...

עם הרבה תכנון לפני הבניה...ערכות ימים...

 

אבל איכות ? ! באאאא:evil: זה מרגיז אותי!

פורסם

מתן, העובדה שהמגבר עולה 2000 שקל, לא אומרת שיש לו אפשרות חיתוך טובה יותר.

 

לדוגמא רוקפורד 301X, רוקפורד 501X, אין לך בכלל משחק עם התחימת תדרים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מניסיון שלי לא היו הבדלים בין המגבר שנמכר בדיוטי פרי של JBL ב200 דולר לבין מגבר של אוריון שנחשב למגבר מעל הממוצע ומחירו אחרי הנחה 6000 ש"ח שכחתי את הדגם,ולא היה שום הבדל באיכות הצליל בין המגברים.

פורסם

שי ותמיר, צר לי לבשר לשניכם, אך מי שמדבר בצורה כזו, אינו מבין דבר, וחצי דבר.

יש הבדלים שמיעים בין מגברים. בעבר גם אני חשבתי כמוכם, אך אתם כנראה לא שמעתם מספיק.

המגברים הנפוצים בשוק (גם הרוקפורד) אינם מגברי היי-אנד, וההבדל בין שכאלה הוא שמים וארץ.

שניכם מכוונים את המערכות שלכם ל SPL. שמבחינה מוזיקלית, היא עיוות. פה, ההבדלים בין המגברים

השכיחים בשוק, יהיו פחות מורגשים.

 

עם מערכת אמיתית שמכוונת נכון, קל יותר להבחין בהבדלים.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

לרוב המגברים היום יש היענות שטוחה.

במבחן של RC הוא בדרך כלל משווה גיינים בין שני המגברים הנבדקים לרמה של 0.01dB ואז 99% שנגמר הסיפור לבן אדם שעובר את המבחן.

 

רן, אם אתה מבין באלקטרוניקה אתה אמור לדעת שתפקידו של מגבר הוא לקחת סיגנל נמוך ולהגביר אותו.

הוא לא עורך את הסיגנל, לא משנה אותו, אך ורק מגביר אותו.

קיימים מגברים עם אקולייזר פנימי או כאלה שמשנים את ההיענות... ואז צריך כמובן לתקן את זה מפני שזה ההבדל שהנבדק ישמע.

 

בקשר למגברי שפורפרות, אלו הם מגברים מיושנים, לרובם יש יותר דיסטורשן מאשר למגברי טרנזיזסטורים למרות שזה עדיין מתחת ליכולות השמיעה שלנו.

ההבדל העיקרי בינם לבין מגברי טרנזיזסטורים רגילים הוא התנגדות גבוהה כתוצאה מליפופי השנאי שלהם, שגורמת לשינוי קליל בהיענות התדרים.

השינוי נשמע, וכל מה שצריך בשביל לגרום לשינוי דומה במגבר טרנזיזסטורים רגיל הוא הוספת נגד שעולה כמה שקלים בטור על הרמקול... ואז המגבר הרגיל שלנו ישמע בדיוק כמו מגבר שפורפרת שעולה אלפי שקלים.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

המשפט הזה אומר הכול !

אם אתה מבין באלקטרוניקה אתה אמור לדעת שתפקידו של מגבר הוא לקחת סיגנל נמוך ולהגביר אותו

בלי הרבה משחקים זה התפקיד של המגבר....( כשמו כן הוא...)
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...