Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Aviram-C, מאחר וחזרת בדיוק על דברי אני מניח שדברייך כוונו למיקמיק.

 

אכן - אתה צודק!

כל הדיוט (ולא אדיוט למי שצריך הבהרה) יכול להבין זאת.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, מאחר ואתם כל כך בטוחים שאתה מבינים על מה אתם מדברים.

ומאחר שאני התייעצתי עם מספיק אנשים שיכולים להיות ההורים שלכם בתחום.

 

אני מרשה לעצמי להשאיר את הראש באדמה, ולפעול לפיהם, ולא לפי החבר'ה המלומדים פה שמעדיפים להיות עם הראש בקיר..

 

 

*אין צורך בהסברים, אני את שלי הבנתי , תודה.*

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אותם אנשים שהסבירו בצורה חד משמעית.

שהTHD לא קובע את ההספק. הTHD הוא השלכה של הספק X.

זאת אומרת שזה לא משנה אם יש לי 50% THD, ההספק "הנקי" בתדר המסויים עדיין ייחשב הספק נקי בתדר המסויים הזה.

 

ולכן אין שום מניעה לעשות השוואת כוחות בין שני מגברים, כשמגדירים הספק נקי בתרד מסויים.

 

אתם טוענים שזה משנה ? סבבה, תעשו את המבחן שלי נראה אם תשמעו את המגבר עם הTHD הגבוה יותר ..

אני בא למדוד הספקים, אתם טוענים שההספקים שאני מודד גובלים בגדר עיוות שמיע ?

אז למה שלא תעשו את המבחן וזהו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עם כל הכבוד את המבחן "שלך" להזכירך עשיתי לפני שנים וכתבתי עליו כאן כשהפורום רק קם (ובאוטוסאונד לפני כן) ואני מעריך שהפעם הראשונה ששמעת עליו הייתה אחרי שקראת כאן בפורום, לפני כחצי שנה בלבד, ככה שאני לא חושב שיש לך מה לחדש לי בנושא.

 

לגבי המדידות, 50% THD זה לא הספק נקי. בשביל להגדיר מה זה הספק נקי אתה צריך להגדיר גם THD או THD+N. זה לא מתקשר למבחן, מדובר כאן על מדידת הספק.

פורסם

מיקמיק - אם כך, איכן אתה מותח את גבול המדידה ומכריז שהגעת לשיא ההספק?

עד שהמגבר בקליפינג של 100% (בלשון הגזמה כמובן)?

 

אתה צריך רף/מדד אחיד לכל בדיקה ובדיקה. מהו?

פורסם

איל, אתה לא מסכים, מקובל עלי.... אחרים כן מסכימים איתי.

כמו שאמרת בעבר בהרבה נושאים, יש חילוקי דיעות ..... במקרה הזה העדיף לקחת את הדיעה של מישהו אחר.

 

אברי, הרף הוא גל סינוס נקי, קצה גל הסינוס....ה THD הוא השלכה של ההגברה, ולא ההיפך.

אני לא מגביר את ההגברה עד לTHD מסויים, וזה מה שלא הבנת ..

וזה בעצם מבטא את המקסימום כוח של המגבר בתדר מסויים.

איל טוען אחרת, שזה לא מספיק בשביל מדידת הספק נקי, מקובל עלי .... זאת דעתו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

המגברים V12 של אלפיין הם מפלצות ונחשבים לבין הטובים בעולם!! מגבר יותר טוב מזה שכתבת תמצא אולי 20,000 ש"ח של ZAPCO שהם נכון להיום מייצרים את מגברי האיכות הטובים בעולם! 20,000 ש"ח בח"ול! קבל קישור למגבר SQ הטוב בעולם!!.. (יותר טוב מהאלפיין) אלפיין לאחרונה ייצרו מונובלוקים שלדעתי אין מגבר מונו יותר טוב ממנו נכון לעכשיו

http://www.woofersetc.com/product.asp?0=490&1=491&3=2048

פורסם

תומאס, ואיך המגברים של מאגנט ? גם הכי טובים בעולם ?

אתה מוזמן להעמיד מול המאגנט TRAXX שלי, איזה מגבר שתבחר.

שישמע -איכותי- יותר.

 

רק תיתן תאריך ושעה.. (ויותר פרטים על הציוד שאתה מתכוון לנדב)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חחחחח גבר אתה לא רוצה להיכנס לכזה דבר... צריך להתקין את שניהם על אותה מערכת בשביל לדעת ואני יכול להביא אותך למקום שבו מאוחסנת המערכת הכי טובה בארץ! עוד לא סיימו את העבודה אבל כשיסיימו אני יודיע לך ותגיע ותראה וחוץ מזה אני בכיף יראה לך מגבר יותר טוב מהמגאנט שלך ! יש לך לינק למפרט של המגאנט שלך?

פורסם

אין בעיה, להעביר חיווט, זה הסרט שלנו ?

אני יעביר את החיווט, אני יכייל את שני ההגברות.

כל מה שאתה תצטרך לעשות, לעצום עיניים ... ולהגיד לי מתי אתה שומע את המגבר "האיכותי יותר" מבין שני ההגברות שאתן לך לשמוע.

מקובל עליך ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

טוב, חבל ...

כשתהייה לך גישה למגבר כזה, תודיע לי ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...