Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המגבר יחסית ישן, קשה למצוא אותו..

ולא ענית על השאלה, איזה נתון במגבר יעיד על כמה איכותי הוא ?

 

אתה שומע מגברים עם האוזניים, או רואה אותם עם העיניים ?

אני לא מצליח להבין איך נתון שכותבים לך על דף, יכול להצביע משהו על איכות הצליל שהוא יתן .... אבל שיהיה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
המגברים V12 של אלפיין הם מפלצות ונחשבים לבין הטובים בעולם!! מגבר יותר טוב מזה שכתבת תמצא אולי 20,000 ש"ח של ZAPCO שהם נכון להיום מייצרים את מגברי האיכות הטובים בעולם! 20,000 ש"ח בח"ול! קבל קישור למגבר SQ הטוב בעולם!!.. (יותר טוב מהאלפיין) אלפיין לאחרונה ייצרו מונובלוקים שלדעתי אין מגבר מונו יותר טוב ממנו נכון לעכשיו

http://www.woofersetc.com/product.asp?0=490&1=491&3=2048

קשקוש.

אני לא מכיר אף תחום שבו אפשר לומר שחברה מסויימת היא הטובה ביותר. אפשר לומר בין הטובות. המחיר דרך אגב הוא למגבר הכי יקר שהוא מגבר SPL, מגברים רגילים יותר שלהם עולים הרבה פחות.

 

סתם מעניין אותי איך הגעת למסקנה שהמגבר מונו שאתה מדבר עליו הוא הכי טוב בשוק.

פורסם

התייעצתי עם בחור שמתעסק בתחום שנים ואלה המגברים שהראה לי.. המגברים של זאפקו זכו כנראה באיזה פרס על איכות סאונד מקום ראשון וגם המגברים מונו החדשים של אלפיין

פורסם

אין לי מושג על איזה פרס מדובר.. והמתקין שלי בנה לעצמו מערכת עם מגבר 2 ערוצים של זאפקו 2 מונובלוקים של אלפיין 2 סאבים של פוקאל האוטופיה הישנים וקומפוננט פוקאל אוטופיה 3 חלקים בסך הכל יוצא 130 אלף ש"ח לדעתי לא תהיה מערכת עם ציוד יותר טוב ממה שהוא מביא.. אם יש ציוד יותר טוב לדעתך למה שלא תראה לי?

פורסם

אם אפשר להוסיף כמה דברים מדובר במאזדה MX3 שהוא אטם אותה בצורה מדהימה עם דיינמיט אקסטרים ובנה דשבורד חדש מפיבר העביר את הסקלה לאמצע ובשתי הצדדים של הדשבורד יהיה מסכי דיוידי

 

רק על מצברים אלטרנטורים חיווט וקבלים הכל של סטינגר הוא הוציא 10,000 ש"ח בהחלט זה הולך להיות רכב מדהים גם מבחינת הרכיבים של המערכת וגם מבחינת הקוסמטיקה...הולכת להיות בנייה מדהימה עם ציורים מיוחדים תאורה וכו... וכו...

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

איך שכחתי את ההד יוניט שהולך להיות אז כן....אלפיין F1 אבל זה עדיין לא סגור כי הוא שמע שאסור להד יוניט הזה להתחרות בתחרויות SQ

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

אתה מתכוון תמיד "יהיה" יותר טוב כל שנה יוצא מגבר חדש\חברה חדשה!!! נכון לעכשיו לדעתי זה הטופ של הטופ! וזה המחיר של הציוד שלו לא הזכרתי את כל הדברים שהוא מזמין מSTINGER ורק החוטים הקבל המצבר הRCA ועוד מלא מלא דברים זה המחיר אין מה לעשות זה לא סתם מערכת ממוצעת שאנחנו רגילים לראות ב5000 ש"ח

פורסם

אסור להתחרות עם F1? זו בדיחה טובה. 130K? אל תאמין לכל מספר שאומרים לך.

 

ציוד זה עניין של טעם, אין הכי טוב. יש בחור בפורום שמוכר אוטופיה לאחר מספר חודשים כי זה לא הטעם שלו. אמרת פרס? תראה, לא הראת - קשקשת. הרבה חברות זוכות במקומות ראשונם במגזינים. צאו קצת מהבועה שלכם. מה יותר טוב פרארי או פורשה?

 

תעשה חיפוש בפורום על "היי אנד" או "high end" ואני מאמין שתמצא עוד שמות של חברות טובות.

פורסם

אודיופילים יקרים שלי,בזמן שאתם חורשים על חוקי EMMA,עבדכם הנאמן חרש פה על האינטרנט,ומכוון שהייתם מספיק רצניים בשביל לציין בפני הפורום הנכבד הזה את דגמי הפריטים של המערכת, אני פשוט לקחתי את היקרים ביותר...

בטח תתפלאו לדעת שהסכום הכולל (ללא הF1 האגדי) הוא סה"כ אחרי העברה לשקלים כמובן 20,700 ש"ח, אני מאמין בכל ליבי שהבחור שלכם קנה את המערכת בדרך חוקית לכן נוסיף לזה 35% מס.

מה קיבלנו? 27,945 ש"ח נעגל את המספר ל30,000 ש"ח כדי שיהיה יפה (וגם אני לארג' היום) מוסיפים לזה את ה10,000 שציינתם עבור כבלים ומה לא.... ומה קיבלנו? 40,000 ש"ח רבותי!!!

ועכשיו לשאלת מליון דולר: איפה עוד 90,000 ש"ח?*

 

 

*שלא תעיזו להגיד בהתקנה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...