Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אודיופילים יקרים שלי,בזמן שאתם חורשים על חוקי EMMA,עבדכם הנאמן חרש פה על האינטרנט,ומכוון שהייתם מספיק רצניים בשביל לציין בפני הפורום הנכבד הזה את דגמי הפריטים של המערכת, אני פשוט לקחתי את היקרים ביותר...

בטח תתפלאו לדעת שהסכום הכולל (ללא הF1 האגדי) הוא סה"כ אחרי העברה לשקלים כמובן 20,700 ש"ח, אני מאמין בכל ליבי שהבחור שלכם קנה את המערכת בדרך חוקית לכן נוסיף לזה 35% מס.

מה קיבלנו? 27,945 ש"ח נעגל את המספר ל30,000 ש"ח כדי שיהיה יפה (וגם אני לארג' היום) מוסיפים לזה את ה10,000 שציינתם עבור כבלים ומה לא.... ומה קיבלנו? 40,000 ש"ח רבותי!!!

ועכשיו לשאלת מליון דולר: איפה עוד 90,000 ש"ח?*

 

 

*שלא תעיזו להגיד בהתקנה.

חחח אתה ציינת רק את המכשיר האגדי והחשמל.. יש לו עוד 3 מגברים בשווי 45,000 2 סאבים של פוקאל בשווי 15,000 קומפוננט האוטופיה החדש של פוקאל עולה 10,000 ק קיטים של דינמט בשווי 7000 לפחות ו3 מסכי דיוידי 2 לקדימה ו1 לתא המטען בשביל הפוזה.. הוא בונה הכל לבד מפיברגלאס כל מה שנשאר זה לחומרים של הבניה.. עכשיו אני רוצה מליון דולר!

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוי ואבוי הבנת הנקרא זה לא הצד החזק שלך....

שהסכום הכולל (ללא הF1 האגדי)
פרושו כל (ואני ידגיש כל) הציוד :roll: תלמד לקרוא את מה שאחרים כותבים ואחרי זה תקבל מליון דולר!

אתה לא רק מוזמן אלא מתבקש לסתור אותי ולהביא בפני הפורום את הלינקים/מידע שבו מצוינים המכירים של הרכיבים של המערכת הנ"ל. אני טוען שלא תעבור את ה 22 אלף שקל (לפני המס). אגב זה לדברים שציינת בהתחלה,עכשיו אתה מוסיף לזה מסכי דיוידי,עוד מעט תטען שיש בעצם עוד רכיבים,ועוד ועוד.

תהיה רציני לרגע,אם אתה כבר מייצג את המערכת המכובדת הזאת, תיצג אותה בכבוד.

פעם שניה עיון נעים (עדיין מחכה להוכחה של השטות הראשונה שרשמת או שזה היה צחור11).

פורסם

בקשר למה שרשמתי על אלפיין F1 (שאסור להתחרות בתחרויות SQ)

אני לא יודע אם זה נכון או לא ולפי דעתם של כולם פה ובאוטוסאונד זה לא נכון

אבל הבנאדם שאנחנו מדברים עליו (יריב-BOMB BASS) אמר לי את זה , גם אני בהתחלה לא האמנתי ממש , למרות שכל דבר שהוא אמר לי עד היום היה נכון גם אם הוא נשמע מוזר!

לאחר שבועיים בערך ביקרתי אצלו בחנות ובדיוק היה אצלו נציג מכובד מאוד יש לומר של אלפיין בישראל (נציג של אפריל טרקלין) כאשר הם דיברו על מחירים ודגמים הם נכנסו לשיחה על הF1....

ואני שמעתי באוזניים שלי שהנציג אמר ואני יצטט "אתה יודע שלמכשיר הזה אסור להתחרות בכלל ב SQ"

עכשיו אתם יכולים להגיד שזה רק "נציג" ואני יצדיק אתכם...בסך הכל העלתי את זה כדי שתדעו את הסיפור של "הבדיחה" הזאת איך שקראתם לזה...ולשמוע את דעתכם...וקיבלתי את דעתכם בצורה חד משמעית!

ואתם צודקים קיבלתי הוכחה כתובה...ושם זה היה רק בע"פ!

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

הרבה זמן לא היו בפורום ילדי ה"מערכת ב-100 אלף שקל!!!!"

 

לא שהתגעגתי, אבל אני חייב לשאול את הבחור.

איך בדיוק האוטופיה עולים 10,000 שקל?עם כל הכבוד לזה שזה סט 3 חלקים, איך הגענו לסכום הזה?

2 סאבים של פוקאל בשווי 15,000 שקל? פששש....

 

הכי אהבתי את ה-"3 מגברים ב45,000 שקל".

חזק!

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

כי אולי יש דברים שהוא שם שאני לא יודע עלייהם... בכל מקרה אם אתה מתעקש לדעת תיפנה אל המוכר אני יביא לך אפילו את הפלאפון שלו רק שלא תחשוב שאני איזה פלצן "ילד של מערכת ב100,000שקל" שמתלהב משטויות.. תצאו מהסרט אני מסתפק במערכת של לא משנה כמה תעלה העיקר ישמעו ברמת הסיפוק פשוט עלה הנושא על מה שהמתקין שלי הזמין לרכב שלו

פורסם

טוב, בזמן שאתם נהנים לכם מהויכוח של המערכת ב130 אלף דולר,

ובזמן שר-ו-ב האנשים שסותרים את דבריי, נשארים בביתכם, ורק מבטיחים לבוא ולהוכיח לי שאתם צודקים.

 

אז מה לעשות, יש אנשים יותר רציניים, ויותר אמיתיים, כגון NEMESIS, שלא מדברים באויר.. ומאחורי הכינוי שלהם עומד בחור נחמד ורציני :)

 

ביזבזתי עם הבחור קרוב ל6-7 שעות אתמול בלילה, עד לשעה בקירוב 3 וחצי בלילה.

אבל אתם יודעים מה ? זה היה אחרי בערך 30 שעות ללא שינה, וזה היה שווה את זה ..

יש לנו מספיק ממצאים ומספיק מסקנות שהגענו אליהם, בצורה -ח-ד-ה- כסכין.

 

רק בשביל להשאיר אותכם במתח, אזכיר לכם את הסטאפ שלו:

פאנל, PIONEER P8MP

מגבר, XETEC PRESTIEGE REFERENCE

זוג וופרים נחמדים של DEGO.

וכמובן.... הטוויטרים של מורל סופרימו.

 

כניראה תצטרכו לחכות שהוא יעלה ויתן תוצאות. :)

 

רק אתן לכם טיפ על הציוד שאני השתמשתי בו.

לא הבאתי את האלפיין V12, מפני שאז הייתם אומרים שהוא המגבר הכי איכותי בעולם וזאת לא אינדקציה.

אז באתי עם הMAGNAT TRAXX, אני בטוח שאף אחד לא יטען שהוא המגבר הכי איכותי בעולם.

 

ומול הHU, אתם יודעים מי עמד ? :) ווינאמפ, עם שיר שהורד למחשב מדיסק בפורמט MP3, 256KBPS.

ד-ר-ך הכרטיס קול המובנה של המחשב, כן כן ..... הכרטיס קול המובנה, לא האודיגי2.

 

יום נעים, ושבת שלום לכולכם. :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...