Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי א' אם היית יודע לקרוא ולהבין היית רואה שזה לא קריאה לאיזה ויכוח חוזר גם פה רק אמרתי את המגבר שלך כדוגמא אם היה מגבר כזה לעוד מישהו היתי אומר לו את זה אני מבין שפיספסת כמה כיתות ואתה מתוסכל מזה אבל ידידי שלוט בעצבייך יעזור לך אם אני יגיד 501X אני יגיד 501X נתתי אותך כדוגמא לבחור עם מגבר אם לאברי היה מגבר אז הפניה הייתה לאברי...

ב' אני מוכן לעשות את זה בין אם זה להתערבות או לפאן...

ג' אתה לא יודע מה הניסיון שלי ובנתיים מכמות השטויות שאתה מדבר בפורום הניסיון שלך הוא נראה לי האומלל כאן...

תלמד לקרוא להבין לעכל לחשוב מה אתה רוצה להגיד ואז גם לחשוב אם אתה נשמע טיפש או לא...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדי זה הופך להיות אישי ואני כאן יעצור את זה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אדי, בעבר גם שמעת שינוי בין כבלים של טוויטרים, אתה זוכר שרצת להמליץ על שימוש של כבל 12GAUGE עבור טוויטר, בגלל שההבדלים הם שמיים וארץ ?

מתי תתעורר ?

אני מציע לך 500 שקלים, ואתה גם מצפה ממני לבוא אליך הביתה ? צר לי ... לי יש פה מה להפסיד, לך יש מה להרוויח.

אני לא מתכוון לעשות נסיעה לצפון, בשביל ללמד אותך..... אם היית בעל היגיון פשוט היית מבין שאם באמת דברייך היו נכונים, אז כבר היית בדרך לכאן כי אתה תרוויח 500 שקל לכיס.

 

לגבי המדידה איל, אם הוא אומר, אני יאמין לי.... איפה חלקתי על מה שנאמר שמה ?

דבר ראשון, אין לי מושג על המגבר הנמדד.

דבר שני,הוא לא הסביר את ההתנגדות שהוא השתמש בה בשביל המדידה, ולכן אינני יכול להעיד על טיבה, וזה מה שקובע.

 

וצר לי שאני חולק עליך, מהפתאום אתה טוען שהמדידות שאני מתכוון לערוך אינם נכונות ?

אם המדידות שלי למציאת הספקים של מגברים לא נכונות, אז מה כן נכון ? ההצהרות של רוקפורד?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

MDMA ההודעה האחרונה שלך לא הועילה ולכן נמחקה.

 

שי, הבאתי לך לינק, למה שלא תשאל את הבחור, הרי לפי ההודעות פה בפורום הנושא מאוד מעניין אותך.

 

אתה מודד THD, SNR, DAMPING FACTOR וכו'? נכון שמנתון מסויים זה לא משפיע אבל איך תדע שאכן אותו מגבר מספק את הנתון הזה?

 

לפחות תמדוד THD זה המינימום, בלי זה למדידות אין ערך לטעמי.

פורסם

אייל היא הועילה לסגור את זה ושאדי לא יכתוב עוד ועוד הודעה בנושא הזה לא בא לי לדרדר את הפורום

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

איל, לא מעניין אותי ה THD של המגבר, מעניין אותי כמה הספק הוא מפיק ביחס לאחרים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

איל ? אני יכול למדוד הספק גבוה יותר של מגבר, עם THD גבוה יותר ?

אתה מוכן להסביר על מה מדובר ?

 

התייעצתי עם כמה וכמה אנשים שונים, והם לא הגיעו למסקנה הזאתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כן!

זאת אחת הנקודות שהעלתי בדיון (אחד מיני רבים) על הרוקפורד.

אם דנת בכך אם אנשים, אני מניח גם ששניכם מודעים לכך כי מדובר על מגברי CLASS AB...

פורסם

אברי, כפי שאמרתי. (גם בעבר)

התייעצתי עם מספר אנשים שקצת יש להם עיניין בתחום, והמסקנות שלהם שנויות במחלוקת.

אלה אם כן תביא מישהו ברמתם שיבוא ויגיד אחרת, או הסבר מדעי והגיוני לדברייך, אתה עדיין תישאר בגדר השערה.

 

ואני מזכיר שוב, אני מודד הספק בלבד לשם אינדקציה בין מגברים שונים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אברי, כפי שאמרתי. (גם בעבר)

התייעצתי עם מספר אנשים שקצת יש להם עיניין בתחום, והמסקנות שלהם שנויות במחלוקת.

אלה אם כן תביא מישהו ברמתם שיבוא ויגיד אחרת, או הסבר מדעי והגיוני לדברייך, אתה עדיין תישאר בגדר השערה.

 

ואני מזכיר שוב, אני מודד הספק בלבד לשם אינדקציה בין מגברים שונים.

טעות - דברייך הם בגדר השערה.

א. תביא הוכחות לדברייך.

ב. בכדי לומר שדברי הם השערה אני מאוד ממליץ לך ללכת ולקרוא קצת חומר בנושא מגברי הספק.

אם תרצה אני מוכן לחפש עבורך ספר שלמדתי איתו עוד בימי התיכון. הספר יתן לך רקע בחשמל

ובמגברי הספק, דבר שאין לך היום ואתה עוד בא ואומר שדברי בגדר השערה. דבר שלכשעצמו

אבסורד.

תבין - אתה לא מתווכח איתי - בדברייך אתה פשוט מתווכח עם מתמטיקה פשוטה ואלקטרוניקה

בסיסית. שני דברים,שבנינו, עוד רחוק היום שאתה תוכל לגלות סתירות באחת מהן.

כל הידע שלך מבוסס על ציטוטים והוכחת מעבר לכל ספק אפשרי שרמת ההבנה שלך מאוד קלוקלת

ומאוד לא מדוייקת. היא בגדר - "מה שנכון הוא מה שבא למיקמיק להבין".

 

בקיצור - לעולם אל תאמר שדבריי הם בגדר השערה כל עוד אין לך ידע בסיסי לטעונם - שים לב שאני אפילו לא דורש הוכחה לכך שדברי לא נכונים או השערות (זה יהיה בשלב הבא) - רק שיהיה לך את המעט בכדי לומר את אותם הדברים שאתה אומר.

 

ובוא רק נתן דוגמא לכמה אתה קשקשן - כשההספק עולה, עוצמת השמע עולה.

מתי מתחילים לשמוע עיוותים בסאונד? כשההספק עולה/עוצמת השמע גבוהה.

לזה לא צריך אפילו ידע בסיסי בחשמל, אז מה אתה נסמך על דעת גדולים שאין זה כך?

 

בקיצור - כרגיל ידידי - עשית את הפאדיחה שלך...

פורסם

לא מעניין אותך ה-THD של המגבר?

חייב להיות מן גבול מסוים שבהשוואה בין מגברים אתה לא תעבור אותו. אחרת מה עשית פה? המטרה למצוא את ההספק הגבוה ביותר בגבול עיוות מסוים.

 

אפילו אחי הקטן יכל לרשום את זה.

הימים הקשים חלפו :-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...