Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמש פורסמה כתבה בגלובס על יבואני הרכב, היקף העסקים והיעילות, על פי מה שניתן היה להבין.

כלמוביל מובילה עם הכנסות של 6.457 מיליארד שקלים

מאיר חברה למכוניות ומשאיות במקום השני עם מכירות של 4.543 מיליארד שקלים

דלק שלישית עם 3.678 מיליארד שקלים.

 

אבל זו תמונה חלקית.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, שנמצאת במקום השביעי מבחינת היקף מכירות, מובילה עם מכירות של 15.21 מיליון שקל בשנה לעובד, וטלקאר (קיאה) שבמקום התשיעי בהיקף מכירות, שניה במכירות לעובד עם 13.01 מיליון שקל לעובד

דלק עם 10.33 מיליון שקל לעובד.

 

מהצד השני של מכירות לעובד,

לובינסקי עם 2.24 מיליון שקל לעובד, מאיר עם 2.14 מיליון לעובד ו UMI (במקום הרביעי הכולל בהיקף מכירות) עם 2.54 מיליון לעובד.

 

הנה הכתבה והנה הסיכום:

דירוג סוכנויות &#1.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כמה דברים שעלו לי במהלך הכתבה..

1. צ'מפיון כנראה יעלו השנה בזכות קמפיין אגרסיבי ופאביה ופולו GTI אטרקטיביות, צעירים שירצו לקנות גולף לדעתי יעדיפו ללכת על הפולו GTI

2 .שירות לקוחות קרסו זוועה כנראה בגלל הון עצמי של מיליארד שקל וכנראה מנותב עכשיו לשיווק ובגלל זה פתחו עוד סוכנות ויש נציג בפורום

3. למה UMI לא מייבאת את הדגמים האמריקאיים? האירופאים יותר זולים?

4. לובינסקי כנראה עדיין שקועים בתדמית של פיגו וסיטרואן זה זבל אבל השנה עם ריענון הדגמים כנראה יעלו

פורסם

עוד דירוג חסר תועלת. הדברים הללו לא שווים כלום בלי חלוקה לפרטי/ליסינג.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יש הפרדה בין תחום מכירת רכב חדש לבין תחום השירות לרכבים (מוסכים)?

 

חסרים פה הרבה נתונים וגם אלו שיש הן הערכות (בטח שאין נתונים לגבי שירות).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כמה דברים שעלו לי במהלך הכתבה..

1. צ'מפיון כנראה יעלו השנה בזכות קמפיין אגרסיבי ופאביה ופולו GTI אטרקטיביות, צעירים שירצו לקנות גולף לדעתי יעדיפו ללכת על הפולו GTI

2 .שירות לקוחות קרסו זוועה כנראה בגלל הון עצמי של מיליארד שקל וכנראה מנותב עכשיו לשיווק ובגלל זה פתחו עוד סוכנות ויש נציג בפורום

3. למה UMI לא מייבאת את הדגמים האמריקאיים? האירופאים יותר זולים?

4. לובינסקי כנראה עדיין שקועים בתדמית של פיגו וסיטרואן זה זבל אבל השנה עם ריענון הדגמים כנראה יעלו

אני מניח שזה היה בהומור הקטע עם מכירות הGTI?

×
×
  • תוכן חדש...