Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לרכוש פיג'ו 206cc שנת 2002, יש לציין שזה רכב ראשון והייתי רוצה לדעת ממה כדאי לי להיזהר.

גם נלך טרם הרכישה למכון שיבדוק את הרכב כראוי, אני לא יודע מה צריך להדליק אצלי נורה.

כמו כן, מה ידוע שיש להיזהר ספציפית ברכב הזה? אילו תיקונים עלולים להיות יקרים?

 

בגלל שזה רכב ראשון מצטער מראש אם יהיו לי שאלות מעט נאיביות, כל פרט מידע יכול להועיל.

תודה רבה. 8)

פורסם
ידני\אוטומט?

אתה מתכוון לגג נפתח?

יש להן לא מעט מחלות בגג הנפתח, ואני רואה לא מעט נכנסות למוסך עקב זה.

מקווה למצוא ידנית אבל כנראה אוטומט.

 

איזה מחלות בגג? מה מחירי התיקונים ובאיזו תדירות?

פורסם

אם אתה מאיזור המרכז, עדיף לך להיכנס לאחד המוסכים המתמחים בפיג'ו בפורום מאשר לבצע בדיקה במכון כללי.

תקבל בדיקה מקצועית יותר, מה גם שחלקם מבצע את הבדיקה ללא תשלום.

באופן כללי הגיר האוטומטי ברכבים האלו הוא נקודת תורפה.

  • ספונסר פורום
פורסם

לצערי מגיעים אלי מידי שבוע רוכשים צעירים(בדרך כלל מלווים באימא או אבא) ממררים בבכי לאחר שקנו רכב כזה עם חלום לנהוג ברכב קבריולט במחיר בר השגה, רק שלאחר הרכישה התברר שרכשו גרוטאה, עם גג לא עובד, מנוע גמור ולאחר תאונות.

 

ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה להגיע אלינו עם הרכב *לפני* הקניה ולקבל חוות דעת מקצועית הכוללת מחירי התיקונים הנדרשים.

 

ד"א , איני מחייב בתשלום עבור הבדיקה כך שאתה נהנה מ100% רווח.

אורן

פורסם
לצערי מגיעים אלי מידי שבוע רוכשים צעירים(בדרך כלל מלווים באימא או אבא) ממררים בבכי לאחר שקנו רכב כזה עם חלום לנהוג ברכב קבריולט במחיר בר השגה, רק שלאחר הרכישה התברר שרכשו גרוטאה, עם גג לא עובד, מנוע גמור ולאחר תאונות.

 

ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה להגיע אלינו עם הרכב *לפני* הקניה ולקבל חוות דעת מקצועית הכוללת מחירי התיקונים הנדרשים.

 

ד"א , איני מחייב בתשלום עבור הבדיקה כך שאתה נהנה מ100% רווח.

אורן

קודם כל, להצעה שכזאת כמובן שאי אפשר לומר לא.

עם זאת, השאלה היא האם בכלל ניתן למצוא רכב מהדגם הזה במצב די טוב?

  • ספונסר פורום
פורסם

בהחלט, יש כאלו שמטופלים ושמורים,ויש כאלו שמצאיכים יישור קו מסויים, אך תמיד עדיף לדעת מה המצב לפני שרוכשים.

אורן

פורסם
בהחלט, יש כאלו שמטופלים ושמורים,ויש כאלו שמצאיכים יישור קו מסויים, אך תמיד עדיף לדעת מה המצב לפני שרוכשים.

אורן

 

מסכים עם אורן לחלוטין, חייבים לבדוק לפני קנייה ולבצע יישור קו בהתאם לבדיקה.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

בתור מישהו שיש לו את הרכב הנ"ל אני חייב לציין שאין לו בעיות מיוחדות וגם כל הסטיגמות על רכבים צרפתיים לא נכונות. יותר מזה, מדובר על אחד הגגות הנפתחים החשמליים היותר אמינים שקיימים. הדבר היחיד שצריך לבדוק הוא מצב הרכב וזה פועל יוצא של היחס שהרכב קיבל מהבעלים הקודמים (וזה נכון לכל רכב)

פורסם
בתור מישהו שיש לו את הרכב הנ"ל אני חייב לציין שאין לו בעיות מיוחדות וגם כל הסטיגמות על רכבים צרפתיים לא נכונות. יותר מזה, מדובר על אחד הגגות הנפתחים החשמליים היותר אמינים שקיימים. הדבר היחיד שצריך לבדוק הוא מצב הרכב וזה פועל יוצא של היחס שהרכב קיבל מהבעלים הקודמים (וזה נכון לכל רכב)

קודם כל תודה רבה על שבירת הסטיגמות.

איזה שנה הרכב שלך?

הוא עשה לך אי אילו בעיות "מיוחדות"?

באופן כללי, מה החוות דעת שלך על הרכב?

פורסם

זו לא סטיגמא.

אני מאוד אוהב רכבים צרפתיים+עובד במוסך שההתמחות שלו היא בפיז'ו,רנו,סיטרואן.

בנוסף גם אורן ספץ ברכבים האלו.

אני בערך חודש עובד שם, והגיעו לפחות 4-6 רכבים עם בעיות בגג.

כל מיני בעיות למינהן.

הגג הזה לא אמין.

המנוע nfu (במידה והרכב 1600 סמ"ק) הוא דווקא אמין במידה ומטופל כמו שצריך.

לכן, כנס למוסך שיעבור טוב טוב על הרכב ותשמע מהנסיון שלו מעבר לפורום עם הרכבים הללו.

(ממליץ בחום על אורן).

רועי

פורסם

מדובר על רכב בן 13 עם מנגנון גג יקר. היה רכב כזה ומאוד נהנתי ממנו, אבל קניתי אותו כמעט חדש.

קח בחשבון שתקלות בטוח יגיעו וזול זה לא יהיה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • ספונסר פורום
פורסם

אז ככה, הגג הזה אמין בטירוף!

 

בוכנה שנוזלת או מיקרוסוויץ שכשל אחרי 15 שנה של מיליון פתיחות וסגירות הופך את הגג הזה מבחינתי לגג אמין מאוד.

 

רוב המכוניות שהגיעו אלינו (לדעתי אני מטפל בחלק גדול מהרכבים האלו שנוסעים בישראל) עם תקלות בגג היו תקלות שנגרמו כתוצאה מניסיונות תיקון של אנשים לא מקצועים, שבמקום לפתור תקלה פשוטה יצרו בלאגן שלם

 

לגג הזה יש 3 תקלות אופייניות:

 

1.משאבת פתיחחת מדף נוזלת.

2.מתג חשמלי (מיקרו סוויץ) לא תקין

3.מנגנון חלון אחורי תקול.

 

אורן

×
×
  • תוכן חדש...