Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה בשתי בידוריות או 500 VS פג'ו 107


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עם גיר ידני הרכב הזה ממש כיפי. רק ההגה האולטרה קל מבאס קצת אבל בגדול זו מכונית קטנה ונהדרת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא שיכוח מהמורות היה סביר, הגוף שלה נוטה קצת לקפץ אבל לא משהו שהציק לי. בגרסאות העקרב אני הייתי מצפה לבכות מכל מהמורה, לא ההפך.

 

האדם בהחלט מתחרה מעניינת והתגובה שלך לגביה עוד יותר אבל עד כמה שזכור לי היא מגיעה רק עם מנוע 1.4 לא?

 

לגבי בידוד הרעשים נכון, הוא סביר ולא יותר אבל טוב ביחס לרוב המתחרות בקטגוריה.

 

כשהגיר על מצב אקו אז באמת עקיפה דורשת תכנון מקדים אבל ללא מצב אקו מופעל, לא היתה לי שום בעיה לעקוף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

107 אוטו ספרטני ובסיסי ביותר מה עוד יש לאמר עליו?

אני מחזיק באחת כזו רובוטית, וחוץ מנתון צריכת הדלק שלה 1/14 (הכי גרוע) 1/18 הכי טוב.

אין בה שום דבר מלהיב במיוחד.

פורסם

RS - התיבה הרובוטית באדם היא לא מוצלחת לטעמי. נהגתי על 500 עם 17,000 ק"מ ועד אדם עם 3000 ק"מ - זו של פיאט משמעותית יותר מוצלחת.

 

ועוד דבר, אם כבר דחפת את האדם (בצורה מאולצת, בכוח, פעמיים! ) לשרשור הזה, גילוי נאות לא יהיה ראוי כאן?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

המנוע חזק משמעותית מזה של ה-500, כך שהביצועים עדיפים והיא מרגישה בהחלט מרגישה זריזה יותר בכל מצב.

 

כמה דברים לא מתיישבים לי כאן.

נכון שהמנוע של האדם חזק יותר, אבל יחסי הספק משקל מאוד קרובים (כאשר ל500 יש יתרון קל מימין לנקודה העשרונית, כי האדם שוקלת כ250 ק"ג יותר) ונתוני המיאוץ הקלאסי ל100 דווקא מראים שה500 זריזה בשניה אחת מהאדם, למרות המומנט הגבוה יותר באדם אשר מגיע 1000 סל"ד מאוחר יותר מאשר ב500.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

דיסקו, אני חולק עליך, אבל כל אחד ודעתו שלו וזה לגיטימי.

 

לטעמי דווקא זו של האדם נעימה יותר לתפעול. הספיק לי חודש עם התיבה של הפיאט בכדי לא לחבב אותה במיוחד.

 

לגבי הגילוי הנאות - לא בטוח שהוא יהיה רלוונטי בשבוע הבא (מחוסר שביעות רצון שלי). אם יהיה, אתם תדעו. אל דאגה.

 

 

Murzilka, עזבי כרגע את הנתונים היבשים, סעי בהן. ה-500 מרגישה עצלנית הרבה יותר מהאדם.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אחלה כתיבה!

האמת שכל מה שאתה אומר על ה 1.2 זה בדיוק מה שהיה לי כשהשכרתי אחת (אחרי השכרת פיקנטו) כדי ללכת ולקנות אחת יד שניה אבל עם מנוע 1.4, שלצערי גם רובוטית אבל שם הגיר מתפקד הרבה יותר טוב, אם כי במצב הספורט הוא מעט יותר קופצני / אגרסיבי ומהיר.

 

ללא ספק ה 1.4 הרבה יותר כיפית מה 1.2 בין אם רובוטית או ידנית וכמובן שעדיפה הידנית.

המהמורות בכביש אכן מורגשות עם הג'נטים 15 לעומת ברזלי ה 14 שמגיעים בגרסה הרגילה.

אגב מהו הכפתור ה E ליד גיר ההילוכים? אצלי זה לא קיים מלבד זה שיש לו הכנה ופלסטיק מעל ללא הכיתוב - כמובן לא ניתן ללחיצה :p

 

נהגתי על ה 107 משנתון 2011 של משפחה, במשך כמה ימים סבלתי ומה שיש לי לומר על הגיר הרובוטי הזה שהוא מזעזע, אין גז ביניים בהורדת הילוך והטילטול והאיטיות שם בלתי נסבלת, האיטיות דומה למצב החיסכון ב 1.2/1.4 רק בתוספת בעיטה מוזרה וטלטולים, לא ברור לי איך הוא סובל אותה - אולי השתפר בדגמים החדשים?

 

האופל אדם מגיעה עם 1.4 ו 87 כוח סוס לא? ברור שתהיה עדיפה מה 1.2 ב 500.

Opel Adam S 2017

פורסם

ליאב, ה-E אומר ECONOMY כמובן. ההעברות הילוכים מוקדמות (מידי). האוטו מרגיש מאוד "עייף" לטובת חסכון בדלק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

בהשכרה קיבלתי 107 ו-500 ואפילו יונדאי i10 ברמת גימור Supreme. אין ספק ה-500 3-4 רמות מעל 107. אבל ה-500 בפני עצמה רכב בינוני לחלוטין. העיצוב יפיפה ונראה רענן גם אחרי שמונה שנים, אבל המנוע חלש, האבזור בסיסי והמחיר מופרז ביחס לתמורה. עם כל הכבוד לפיאט ב-80 אלף שקל אפשר לקנות יונדאי i10 ברמת גימור Supreme שמתעלה על ה-500 בכל פרמטר למעט העיצוב. (לטעמי)

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בהשכרה קיבלתי 107 ו-500 ואפילו יונדאי i10 ברמת גימור Supreme. אין ספק ה-500 3-4 רמות מעל 107. אבל ה-500 בפני עצמה רכב בינוני לחלוטין. העיצוב יפיפה ונראה רענן גם אחרי שמונה שנים, אבל המנוע חלש, האבזור בסיסי והמחיר מופרז ביחס לתמורה. עם כל הכבוד לפיאט ב-80 אלף שקל אפשר לקנות יונדאי i10 ברמת גימור Supreme שמתעלה על ה-500 למעט העיצוב. (לטעמי)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אמנם הפיאט 500 והיונדאי I10 באותה קטגוריה כללית אבל אין מה להשוות בניהן, הן לא מיועדות לאותו קהל. יותר נכון להשוות את הI10 לפנדה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

i10, הרכב הזול ביותר של יונדאי, יותר טוב מ-500.

 

מנוע - ביונדאי יותר חזק.

 

גיר - אוטומט פלנטרי חלק ונעים בהשוואה לגיר הרובוטי ב-500.

 

אבזור - יונדאי מאובזרת מכף רגל ועד ראש. ה-500 הבסיסית ערומה.

 

תא נוסעים - יונדאי יותר מרווחת. תא מטען ביונדאי הרבה יותר גדול.

פורסם
בהשכרה קיבלתי 107 ו-500 ואפילו יונדאי i10 ברמת גימור Supreme. אין ספק ה-500 3-4 רמות מעל 107. אבל ה-500 בפני עצמה רכב בינוני לחלוטין. העיצוב יפיפה ונראה רענן גם אחרי שמונה שנים, אבל המנוע חלש, האבזור בסיסי והמחיר מופרז ביחס לתמורה. עם כל הכבוד לפיאט ב-80 אלף שקל אפשר לקנות יונדאי i10 ברמת גימור Supreme שמתעלה על ה-500 בכל פרמטר למעט העיצוב. (לטעמי)

 

אז אתה קונה? :)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...