Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה 170 TCT - שרשור מתגלגל


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 2286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך הגעת למסקנה שיקבל 20k הנחה ועוד אגרת רישוי, מיגון וכו׳ בחינם? מההיכרות שלי, ההנחה ברכב הזה קטנה מאוד.

 

מי אמר 20K?

 

התקציב שלו הוא בין 150-160K...

 

במציאות התחרותית של היום - וברכב לא כל כך מבוקש, אף אחד לא יתן לו לעזוב את אולם התצוגה כל כך מהר.

 

רק באולמות התצוגה של פולקסווגן, שם לקוחות רבים הם בבחינת תינוקות שנשבו, מתקיימת מציאות אלטרנטיבית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר 20K?

 

התקציב שלו הוא בין 150-160K...

 

במציאות התחרותית של היום - וברכב לא כל כך מבוקש, אף אחד לא יתן לו לעזוב את אולם התצוגה כל כך מהר.

 

רק באולמות התצוגה של פולקסווגן, שם לקוחות רבים הם בבחינת תינוקות שנשבו, מתקיימת מציאות אלטרנטיבית.

 

ה-v40 בגרסת ה-t4 לא תיכנס לתקציב הזה. נקודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, בדקת כמה הנחה עושים בוולוו על רכבים חדשים?

 

הT4 מתומחרת ב169 אלף ש"ח, לפני אגרת רישוי ומיגון נגד גניבה. זה יוצא בערך 177 אלף ש"ח כולל הכל, לפני הנחות כמובן.

 

מההיכרות שלי עם וולוו, בהחלט יכולה להיות שם הנחה שתכניס את הרכב לתקציב, או לפחות ממש תקרב אותו אליו.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, בדקת כמה הנחה עושים בוולוו על רכבים חדשים?

 

הT4 מתומחרת ב169 אלף ש"ח, לפני אגרת רישוי ומיגון נגד גניבה. זה יוצא בערך 177 אלף ש"ח כולל הכל, לפני הנחות כמובן.

 

מההיכרות שלי עם וולוו, בהחלט יכולה להיות שם הנחה שתכניס את הרכב לתקציב, או לפחות ממש תקרב אותו אליו.

 

הוא עובד שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה נוספת למומחים.

מבחינת התנהגות, הנאה מנהיגה, שלדה... איזה רכב עדיף: גולף 150, לאון fr, גוליטה 170, וולוו t4 ?

 

תפתח שרשור בפורום ייעוץ. לא זה המקום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RK תודה על הסקירה.

סוף סוף סקירה ממישהו שנוסע ברכב שלו, ולא אדם שעשה 10K בשנה ובהלם שאין תקלות.

כמובן ש30K זה עדיין מעט אבל אני מאחל לך שאלילת האמינות תמשיך לחייך אליך, ואין סיבה שלא.

בעוד שנתיים אני מקווה שישברו כאן סטיגמות שנוגעות לתוצרת האיטלקית.

מהנסיון שלי עם הדגמים המאוד פשוטים התוצרת הנוכחית אמינה מאוד.

 

הפלאגים יקרים גם בפונטו איבו, לא מבין על מה ולמה.

אם זה היה מוסך אחר ובנאדם אחר יש סיכוי שהיינו קונים אותם בעצמנו.

 

*תמונות נוספות הן תמיד דבר טוב לצרף לעידכונים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, וזה אומר שאין הנחות בוולוו?

 

זה לא אומר שאין הנחות, אבל לא במספרים שרשמו כאן.

אני חושב שכדאי לבצע נסיעת מבחן בכל אחת מהמתמודדות ולקבל החלטה. בסכומים כאלה, גם סטייה של 5k מהתקציב שווה את הרכישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן...

אתמול עשיתי מחקר קטן לגבי הגוליטה,

נכנסתי לכמה אתרים בריטים ורוסים וקצת יוטיוב. לצערי סימתי עם רגשות מעורבים...

רוב הבוחנים אמרו שהגוליטה מאוד יפה, השלדה והמנוע הכי טובים בקבוצת הפרימיום קומפקטי ( a3, סדרה 1, a קלאס), תיבה חלקה ומהירה ומתלה אחורי מצויין.

 

אבל בכול מה שקשור בארגונומיקה (מיקום דוושות צפוף מידי, מיקום כפתורים ומנופי שליטה של האיתות וכיוון מושב) מרווח מאחורה ומקדימה, איכות חומרים (חלק מהבוחנים אמרו שיש ריח של פלסטיק כמו במכוניות סיניות זולות) האלפא גרועה אפילו ממכוניות קוריאניות שזולות בהרבה...

גם לגבי המתלים הדעות היו לא חד משמעיות, במסלול או בכביש סלול היטב האלפא זרחה והיתה יותר מהירה מהגולף אבל ברגע שהכביש נהיה קצת משובש האלפא התפזרה וההתנהגות נפגעה ואז הגולף היתה מהירה יותר.

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
9
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - תנהג במכונית, ואז תבין האם היא מתאימה לך, ולא לג'ון או לאיוון פלוניים. זה נכון לכל מכונית באשר היא, לא רק ג'ולייטה. מבחני דרכים נותנים רק so far, מבחנים מחו"ל אפילו פחות (לא פעם יש שוני מהותי באבזור ואף בכיול מתלים). שוב, נכון לא רק לג'ולייטה ולא רק לאלפא.

 

לגופו של עניין:

 

A1? יחד עם ג'ולייטה וסדרה 1? A3 כנראה.

 

מיקום דוושות צפוף מדי? נהגתי בידנית פעם אחרונה די מזמן, לא זוכר שום בעיה. נפתר בקלות על ידי נסיעת מבחן.

 

מיקום כפתורים - דווקא מיקום כפתורים ומנופים נוח, כולל איתות, אורות וכו'. ממש נופל ליד. גם מגבים.

 

מיקום מנופי כוונון מושב? שום נסיעת מבחן לא תציל אותך מזה. מיקום גלגלת הכיוון של זוית המשענת זוועה. עדיף לכוון בלי שעון.

 

מרווח? אם זה מה שאומרים על הג'ולייטה, מעניין מה יש להם לומר על הסדרה 1 או ה-CT200H או ה-A-קלאס... מכל הקבוצה, היותר מרווחות הן ה-A3 וה-V40. היתר +/- אותו הדבר.

 

איכות החומרים לא אחידה - יש חומרים מצוינם, יש הרבה פחות. מכל מקום, אחרי מתיחת הפנים המצב השתפר בהרבה, אין לי מושג אילו מבחנים ראית.

 

התנהגות כביש וכבישים משובשים - שוב, הכיול לאחר מתיחת הפנים שונה וטוב יותר. שווה ניסיון.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...