Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה 170 TCT - שרשור מתגלגל


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לג'ולייטה יש מספיק פאקים אמיתיים, בשביל שלא יצטרכו להמציא פאקים דמיוניים. איכות חומרים שנופלת ממשפחתיות קוראניות? give me a break.. טוב שלא.

איכות ההרכבה טעונה שיפור, ויש חלקים (במיוחד כאלו שדי נסתרים מהעין, באזור הרגליים) מפלסטיק סטנדרטי קשיח ולא "פרימיומי", והשימושיות שלה בהחלט לוקה בחסר (גג משתפל נמוך, מחזור בתאי אכסון, סף הטענה גבוה בתא מטען) - אבל מכאן עד הביקורת שנרשמה לעיל המרחק ענק.

הקונסולה המרכזית בנויה טוב, איכות החומרים בדשבורד ובדלתות מצוינת וממש לא נופלת מהגולף ושות' (לטעמי לפחות) - ותודות לעיצוב היא גם הרבה יותר מרשימה, ואם משווים עיצוב מול עיצוב אני דווקא נותן לג'ולייטה יתרון על מרבית המתחרות שהזכרת (במיוחד אלו שאינם בקטגורית הפרימיום, נניח גולף ושות') - אבל עיצוב זה סובייקטיבי. כשאני נכנס לגולף (או לפאסאט) אני מרגיש כמו בג'טה של חמותי ותכלס זה קצת מבאס, האחידות הזו עושה טוב בעיקר לשכבות הנמוכות (קרי: כשאני נכנס לג'טה של חמותי אני מרגיש ברכב איכותי יותר מאשר המתמודדות הישירות שלו).

 

בכ"א אני רואה תגובות של אנשים שנכנסים אלי לרכב, ולא, הם לא דומות במקצת לתגובות של כאלו שנכנסים לקיה פורטה. ההקצנה בארגומנט שציטטת נועדה לצרכי בידור, לא לצרכי ביקורת מקצועית.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המבחנים בוצעו בסוף 2014 אז מדובר על דגם אחרי מתיחת פנים.

אני מסכים שנסיעת מבחן זה דבר מחייב, מישהו יאהב/ירגיש משהו אחד ושני בדיוק ההפך...

נזכרתי בעוד דבר, חלק מהבוחנים צינו שהפלסטיק שמכסה את לוח השעונים מורכב בזוית לא נכונה שיוצרת השתקפויות. דבר שני זה שאי אפשר להרים את הבלם יד עד הסוף כי הוא מתנגש במשענת יד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת יש השתקפויות בזויות מסוימות. לא כל הזמן, אבל יש. לגבי בלם היד - אני מפחד לחשוב כמה הם היו צריכים למשוך אותו כדי להביא אותו קרוב למשענת היד. בכמעט 10 חודשים, שזה אומר באזור ה-200 ימי נהיגה, נניח 500 משיכות בלם יד, לא הצלחתי. שאפו לבוחנים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבלם באמת ממוקם במיקום לא נוח. לגבי השאר, תבצע נסיעת מבחן ותראה אם טוב לך. לדעתי הג'ולייטה לא מרגישה זולה בפנים בכלל.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד ראוי לזכור שבאנגליה ההגה הוא בצד ימין. במכוניות שמגיעות במקור עם הגה שמאלי, כמו זו שבה עוסקים כאן, היצרן לרוב לא יטרח וישקיע בהעתקת ראי של כל לוח השעונים, הקונסולה וכל הבקרים, יחד עם ההגה. לכן בכל מה שקשור לארגונומיקה צריך להתייחס בחשדנות מתבקשת כשקוראים מבחן שנערך באנגליה. זו למשל הסיבה שאחת הביקורות הקשות שהטיחו שם ב 208 ( אם אני לא טועה בדגם ), היתה על זערוריותו של תא הכפפות, שפשוט הועבר לצד שמאל, בלי להזיז את תיבת הפיוזים יחד איתו וזו פשוט תופסת חלק נכבד ומעלה מנפחו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה נוספת למומחים.

מבחינת התנהגות, הנאה מנהיגה, שלדה... איזה רכב עדיף: גולף 150, לאון fr, גוליטה 170, וולוו t4 ?

 

ג'ולייטה ללא עוררין.

 

הוא עובד שם.

 

בפעם האחרונה שבדקתי, בוולבו יש הנחות שיכניסו את הרכב לטווח או מאוד יקרבו אותו. אם זה מה שאתה מחפש. אניירדתי את בית אורן וסיימתי עם בחילה קלה.

 

עדכון קטן...

אתמול עשיתי מחקר קטן לגבי הגוליטה,

נכנסתי לכמה אתרים בריטים ורוסים וקצת יוטיוב. לצערי סימתי עם רגשות מעורבים...

רוב הבוחנים אמרו שהגוליטה מאוד יפה, השלדה והמנוע הכי טובים בקבוצת הפרימיום קומפקטי ( a3, סדרה 1, a קלאס), תיבה חלקה ומהירה ומתלה אחורי מצויין.

אבל בכול מה שקשור בארגונומיקה (מיקום דוושות צפוף מידי, מיקום כפתורים ומנופי שליטה של האיתות וכיוון מושב) מרווח מאחורה ומקדימה, איכות חומרים (חלק מהבוחנים אמרו שיש ריח של פלסטיק כמו במכוניות סיניות זולות) האלפא גרועה אפילו ממכוניות קוריאניות שזולות בהרבה...

גם לגבי המתלים הדעות היו לא חד משמעיות, במסלול או בכביש סלול היטב האלפא זרחה והיתה יותר מהירה מהגולף אבל ברגע שהכביש נהיה קצת משובש האלפא התפזרה וההתנהגות נפגעה ואז הגולף היתה מהירה יותר.

 

שטויות בכמויות. אני כבר עם השניה שלי. אין שום בעיה עם המנופים למיניהם או הכפתורים. הבעיה היחידה היא באמת בכיוונון זווית המשענת, שהגלגלת שלה לא נוחה. אני גם לא מתחבר לתלונות של OR. אבל, כל אחד ומה שמפריע לו. נהגת כבר על הרכב? זו חוויה כיפית מאוד לעומת הדברים האחרים ששקלת פה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן להגיע לאחת הסוכניות ולקבל הצעת מחיר.

בנוגע לבחילה אחרי הנסיעה, היית צריך לגשת לבדיקה, כי זה ממש לא מהוולוו [emoji6].

תבדוק מבחני דרכים בחו״ל ותבדוק מי ההאץ׳ המהנה ביותר. רמז: זו לא האלפא.

אין שום בעיה שתרשום שהיא באופן חד משמעי עם ההתנהגות, השלדה ועם הכי הרבה פאן, אבל כדאי שתוסיף שזו דעתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכדאי שאתה תוסיף שזו דעתך כמוכרן של הרכב המדובר או דעתם של כתבי רכב, ואלה לא בהכרח הולמות להעדפותיו של מי מקוראי השרשור.

 

"מבחני דרך"... מינימום ג. יפית...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת יש השתקפויות בזויות מסוימות. לא כל הזמן, אבל יש. לגבי בלם היד - אני מפחד לחשוב כמה הם היו צריכים למשוך אותו כדי להביא אותו קרוב למשענת היד. בכמעט 10 חודשים, שזה אומר באזור ה-200 ימי נהיגה, נניח 500 משיכות בלם יד, לא הצלחתי. שאפו לבוחנים.

 

לא נתקלתי מעולם בהשתקפות - אולי זה עניין של גובה הכסא/נהג. אם כבר, שמתי לב אתמול שמה שמפריע לי זה שבתנוחת הנהיגה שלי ברך ימין קרובה מידי לדש. לא נוגעת, אבל בתאונה (טפו טפו טפו) עשויה לגעת.

לגבי בלם היד - לא הוא הבעיה, אלא שאם רוצים לעשות שימוש במחזיק הכוסות אזי לא ניתן במקביל גם להוריד את משענת היד. OR כבר כתב על זה בעבר, שהתכנון הזה לא ברור. כאילו - אם אתה נהנה מקפה - אסור לך להנות במקביל גם ממשענת יד :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד ראוי לזכור שבאנגליה ההגה הוא בצד ימין. במכוניות שמגיעות במקור עם הגה שמאלי, כמו זו שבה עוסקים כאן, היצרן לרוב לא יטרח וישקיע בהעתקת ראי של כל לוח השעונים, הקונסולה וכל הבקרים, יחד עם ההגה. לכן בכל מה שקשור לארגונומיקה צריך להתייחס בחשדנות מתבקשת כשקוראים מבחן שנערך באנגליה. זו למשל הסיבה שאחת הביקורות הקשות שהטיחו שם ב 208 ( אם אני לא טועה בדגם ), היתה על זערוריותו של תא הכפפות, שפשוט הועבר לצד שמאל, בלי להזיז את תיבת הפיוזים יחד איתו וזו פשוט תופסת חלק נכבד ומעלה מנפחו.

 

מעניין מאוד. לא חשבתי על זה. תודה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן להגיע לאחת הסוכניות ולקבל הצעת מחיר.

בנוגע לבחילה אחרי הנסיעה, היית צריך לגשת לבדיקה, כי זה ממש לא מהוולוו [emoji6].

תבדוק מבחני דרכים בחו״ל ותבדוק מי ההאץ׳ המהנה ביותר. רמז: זו לא האלפא.

אין שום בעיה שתרשום שהיא באופן חד משמעי עם ההתנהגות, השלדה ועם הכי הרבה פאן, אבל כדאי שתוסיף שזו דעתך.

 

*לא הצלחתי לצרף ציטוטים ולכן בתגובות נפרדות*

ראשית, בוודאי שאני כותב את דעתי, וגם לאחר שנהגתי בכל הרכבים הללו. כאשר זו *אינה* דעתי - אני מציין. למשל מה שכתבו משתתפים אחרים או ביקורות. תניח גם, שהייתי במו"מ לגבי ה- V40, פעמיים, ולכן גם פה אני מדבר מניסיון. לגבי הנקודה האחרונה, ההתנהגות, קטונתי מלהציע הצעות, אבל כדאי אולי להתרכז ביתרונות הרכב האמיתיים ולא למכור אותו בתור משהו שהוא לא. למשל - מנוע ה- T5 הוא מנוע פצצה, שקול ומפתיע מאוד אפילו לתלתן. אבל לכתור לה כתרי התנהגות זה מיותר. לא שם היא משחקת. עיצוב הפנים נהדר - וחביב עלי במיוחד כבר קרוב לעשור, למשל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה אתה משווה. אומרים שם שהיא הבטוחה ביותר בקלאס שלה (אגב לדעתי מאז הנתונים שלה הושוו על ידי הגולף והלאון החדשות, אבל לא הלכתי לבדוק לאחרונה, ובכל מקרה גם אם יש הבדל הוא באחוזים בודדים - כאילו שזה מבטיח משהו לכאן או לשם). מדברים על חסכון שהיא מציגה (חולמים לדעתי, בנהיגה מהנה היא לא חסכונית בכלל). הם טוענים שההגה לא טוב כמו בגולף GTD - של 2010. בתור מי שהיו לו גולף 2007, 2009, 2011 - דעתי שונה משלהם - לגבי הרכבים שיש בארץ... , אבל כמובן שהם מקצועיים יותר, אז נניח. הם משבחים את ה- RIDE ואת זה שאין זוויות גלגול - אלמנט מאוד ניכר מול המתחרות, אפילו קלאס אחד מעל. בקיצור, כל מה שהיה להם להגיד לרעתה זה ההגה. איפה הבנת מזה שבלאון/גולף 150/כל דבר אחר, המצב טוב יותר? רק אלוהים יודע. בכל מקרה, נהגת והעדפת משהו אחר? תתחדש. רוץ וקנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכדאי שאתה תוסיף שזו דעתך כמוכרן של הרכב המדובר או דעתם של כתבי רכב, ואלה לא בהכרח הולמות להעדפותיו של מי מקוראי השרשור.

 

"מבחני דרך"... מינימום ג. יפית...

 

אני ממש לא סוכן מכירות ולא מוכר את הרכב.

מבחני דרכים אמורים להיות הרבה יותר אובייקטיבים ממני או ממך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...