Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-Power editor זה עורך מודעת מתקדם. הוא אחלה והוא מאפשר לך להתשמש בכלים שאין בעורך הרגיל, רק שאם התקציב פרסום שלך הוא כמה עשרות שקלים ליום כנראה שזה ממש לא הכרחי להשתמש בו.

 

21 אלף זה נחמד, אבל שוב - זה תלוי תקציב. אם התקציב שלך הוא 300-400 ש"ח ליום אתה מהר מאוד "תשרוף" את הקהל הזה ותתחיל לטחון אותו ברוטציה גבוהה (אתה תראה שיש frequency של קרוב ל-2, מה שאומר שבממוצע כל בן אדם ראה את המודעה שלך פעמיים, מה שאומר שיש הרבה אנשים שאתה "חופר" להם). אם התקציב שלך נמוך זה יכול להחזיק איזה שבוע עד שתתחיל לטחון את אותו קהל שוב ושוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ה-Power editor זה עורך מודעת מתקדם. הוא אחלה והוא מאפשר לך להתשמש בכלים שאין בעורך הרגיל, רק שאם התקציב פרסום שלך הוא כמה עשרות שקלים ליום כנראה שזה ממש לא הכרחי להשתמש בו.

 

21 אלף זה נחמד, אבל שוב - זה תלוי תקציב. אם התקציב שלך הוא 300-400 ש"ח ליום אתה מהר מאוד "תשרוף" את הקהל הזה ותתחיל לטחון אותו ברוטציה גבוהה (אתה תראה שיש frequency של קרוב ל-2, מה שאומר שבממוצע כל בן אדם ראה את המודעה שלך פעמיים, מה שאומר שיש הרבה אנשים שאתה "חופר" להם). אם התקציב שלך נמוך זה יכול להחזיק איזה שבוע עד שתתחיל לטחון את אותו קהל שוב ושוב.

 

אבל למה זה חופר לאותו קהל אם יש עשרות אלפים פוטנציאלים ?

פורסם
שלום,

השבוע חפשתי בגוגל מידע על מכונת תספורת, היום קמתי בבוקר וראיתי בפייסבוק פרסומת בדיוק למכונת תספורת שחפשתי.

כנראה שפייסבוק שיפרו את המערכת שלהם בטירוף.

השאלה איזה פרמטרים אני צריך לסמן כשאני פותח קמפיין פרסום בשביל שיגיע לאנשים הנכונים ?

הדבר היחיד שאני עושה היום זה לסמן איזור מגורים.

אולי אתה צריך לייעל את מילות המפתח שלך. יש אנשים שמחפשים "חתונה בכפר" ולא "אולם בכפר" (לצורך הדוגמא) ועוד כמה וכמה הטיות שונות ומשונות.אולי המודעות שלך מוגבלות למילים בודדות מהבחינה הזו?

תשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל לקבלת מושג לגבי כמות חיפושים של המילים שאתה משתמש בהם, ולקחת ממנו רעיונות למילים חדשות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לחברי הקבוצה שמבינים משהו בנושא:

פייסבוק דחו את הפרסום שלי .

בפוסט המקורי נתתי קישור לסט שלי, שבתמונה שלו היה בין היתר לוגו של פייסבוק (סוג של CONTACT US)

קבלתי מהם מייל ששללו את המודעה והחלפתי תמונה לכזו שאין בה לוגו! פתחתי קמפיין חדש וגם אותו שללו

מישהו מבין למה לעזאזל ?

 

זאת לשון ההודעה:

Untitled.png

פורסם
אבל למה זה חופר לאותו קהל אם יש עשרות אלפים פוטנציאלים ?

יש לך קהל פוטנציאלי של 21 אלף איש. חלק מהם מתחברים לפייסבוק פעם בחודש, אחרים פעם בשבוע ואחרים פעם ביום.

אתה שם תקציב מסוים שמספיק כדי להציג את המודעה שלך 1000 פעם ביום.

בשלב כלשהוא חלק מהגולשים יראו את המודעה שלך פעמיים בזמן שאחרים עוד לא ראו אותה בכלל.

בשלב הבא חלק מהגולשים יראו את המודעה שלך 50 פעם בזמן שאחרים לא ראו אותה בכלל. בשלב הזה אתה חופר להם עם המודעה שלך וצריך "לרענן" את הקהל.

 

אגב זאת התמונה המקורית שהועלתה, מדגיש שוב, בפעם השניה שפרסמתי את הפוסט מחקתי את הלוגואים של האתרים הנ"ל

 

https://www.dropbox.com/s/782w9jsr7s6tllb/soundcloudcd.jpg?dl=0

תמונה כזאת לא תאושר בדרך כלל בפייסבוק בגלל שיש בה יותר מידי חלקי גוף חשופים.

חוץ מזה הממדים של התמונה לא תואמים את הגודל המומלץ על ידי פייסבוק. זאת לא סיבה לפסילה אבל זאת סיבה שיכולה להוריד מהאפקטיביות של המודעה שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש לך קהל פוטנציאלי של 21 אלף איש. חלק מהם מתחברים לפייסבוק פעם בחודש, אחרים פעם בשבוע ואחרים פעם ביום.

אתה שם תקציב מסוים שמספיק כדי להציג את המודעה שלך 1000 פעם ביום.

בשלב כלשהוא חלק מהגולשים יראו את המודעה שלך פעמיים בזמן שאחרים עוד לא ראו אותה בכלל.

בשלב הבא חלק מהגולשים יראו את המודעה שלך 50 פעם בזמן שאחרים לא ראו אותה בכלל. בשלב הזה אתה חופר להם עם המודעה שלך וצריך "לרענן" את הקהל.

 

 

תמונה כזאת לא תאושר בדרך כלל בפייסבוק בגלל שיש בה יותר מידי חלקי גוף חשופים.

חוץ מזה הממדים של התמונה לא תואמים את הגודל המומלץ על ידי פייסבוק. זאת לא סיבה לפסילה אבל זאת סיבה שיכולה להוריד מהאפקטיביות של המודעה שלך.

 

היי, אני בכלל לא פרסמתי את התמונה, פרסמתי קישור להאזנה והורדה לסט.

פרסמתי את זה:

https://soundcloud.com/djrechnitz/dj-shahar-rechnitz-sounds-of-summer-2015

 

התמונה היא פשוט חלק ממלבן קטן שמאפשר האזנה, אבל התמונה היא לא האישו.

 

יש סיבה להחליף תמונה לדעתך ?

פורסם (נערך)

טוב הפרסומת אושרה.

יש דרך להסתכל על הממוצעים שמוצגים ב ADS MANAGER

בשביל להבין אם אני משיג את המטרה?

 

ומה יותר מומלץ ?

optimize for post engagements

או

optimize for clicks ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...