Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורית שמן דולקת לסירוגין בפורד פוקוס


nivshemer
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

מה המשמעות או ההשלכות של הנורית שמן?

הנורית אינה דולקת קבוע(רק לשבריר שניה לקראת עצירה או הורדת הילוך).

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרטים נוספים,IMG-20150622-WA0003.jpg

א. מצ"ב תמונה.

ב. בנוסף לנורית, הרכב לא סוחב בסל"ד גבוה(מעל 5K).

ג. הטורים בסל"ד נורמטיבי(0.8K).

ד. לא חסר שמן ואין נזילת שמן, המנוע יבש לחלוטין.

 

התחושה שלי שמדובר במשאבת שמן או מיסבים.

דעתכם? האם אני יכול להמשיך לנסוע או לקחת את הרכב למוסך?

אני מדגיש זה לא קורה כל הזמן, הנורית מבזיקה לפחות משניה ונעלמת, מדי פעם לקראת עצירה.

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי nivshemer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח למוסך. יש סיכוי שהמנוע לא מסוכך כראוי.

אם לא חסר שמן ואין נזילות (בהנחה שאין נזילות) יכול להיות שמשאבת השמן תקולה ו/או צינורית יניקת השמן/רשת הצינורית סתומה מסיבה כלשהי ושמן לא מצליח לעבור בה, מה שמוביל לסיכוך לא תקין ובלאי גבוה.

 

אני במקומך הולך למוסך קודם כל לבדוק עם סורק תקלות לראות אם יש תקלה ספציפית ואז לפרק את הקרטר שמן ולבדוק מה המצב שם עם צינורית היניקה.

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא חסר שמן - כנראה באמת בעיית לחץ שמן (נמוך מדיי).

להגיע בהקדם למוסך.

(זה קרה אחרי טיפול וכיו"ב ? האם מורכב פילטר שמן מקורי ?)

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המענה.

אני משתמש בשמן 5/30 סינטטי מלא של valvoline וכל הפילטרים מקוריים.

אתמול כשבדקתי שמן, המדיד היה ריק לחלוטין(אני לא מתרגש מזה, תמיד הוא מראה שאין שמן למרות שיש. המדיד מקורי וזו הפוקוס השנייה שלי וגם לקודמת הייתה את הבעיה הזו).

בכל אופן, הוספתי ליטר שמן והבעיה לא חזרה על עצמה. אקח את הרכב למוסך בהקדם ואשוב לעדכן.

הרכב עבר טיפול לפני 6k.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול כשבדקתי שמן, המדיד היה ריק לחלוטין(אני לא מתרגש מזה

אם הרכב חשוב לך כדאי שתתחיל להתרגש מזה קצת יותר.

ברר מדוע ולאן נעלם השמן ואף פעם אל תתן למפלס לרדת מתחת למינימום במדיד

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^ יגאל צודק .

 

לא צריך להיות מחסור בשמן במנוע, המחסור בשמן אומר כי המנוע שורף את השמן או יש נזילה.

יש לך בעיה ואפשר לנסות לסדר אותה.

שריפת השמן מזהמת את הסביבה ופוגעת גם בממיר, ולבסוף תהיה תקלה גם בממיר.

אם יש נזילה - שוב אתה מזהם את הסביבה ולבסוף יגרם נזק רציני למנוע.

קח בחשבון כי לבסוף התקלות הללו יעלו לך אלפי שקלים.

 

בד"כ במצב הנ"ל אפשר לנסות להציל את המנוע ולהוריד את צריכת השמן.

גש למוסך טוב לאבחנה.

 

א - לבדוק אם יש נזילות שמן מהמנוע - במידה ויש לסדר אותן.

ב - במידה ואין נזילות, כנראה הצטברה לך בוצה במנוע ואין אטימה טובה - והמנוע שורף את השמן.

 

יש לבצע פלאשינג למנוע , ולעבור לשימוש בשמן מנוע בצמיגות 10W-40 ואו 5W-40 בתקן SL ומעלה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן.

הייתי אתמול במוסך על מנת לקבל דיאגנוזה על מצב המנוע(מנוע מייבוא לפני 5 שנים שעבר 100K).

לדברי המוסך, המנוע ללא נזילות שמן כלל, השמן לא שרוף ובאופן כללי המנוע נשמע מצוין.

לא ברור מדוע היה חסר שמן - יכול להיות שלא מילאו עד הסוף פעם קודמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...