Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר מבט בספר רכב זה התקן שמופיע שם:

Ford WSS-M2C913-C



בנוסף פניתי לפורד אירופה לקבל תשובה,והסבר למה המוסכים בארץ משתמשים בשמן לא מתאים,גם לא סינטטי מלא וגם לא בתקן הנכון.

מנסה למצוא מוסך מורשה שיתן לי להביא שמן שלי,או לחילופין לספק לי שמן סינטטי מלא בתקן המתאים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אכן מוזר, כי באוטודאטה כתוב במפורש סינטטי. אבל מילא זה, הם דורשים שם תקן שהמוטורוקראפט החצי סינטטי לא עומד בו:

 

[ATTACH=CONFIG]428384[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]428385[/ATTACH]

 

אני אישית הייתי קונה שמן שכן עומד בתקן הזה:

 

http://www.justmotor.co.il/products/666918/

 

ומבצע את הטיפול במוסך מורשה משרד התחבורה, כך עדיין תישמר האחריות.

 

 

:wave2:

Stay Dirty

פורסם

טוב פורד אירופה די ניפנפו אותי ואמרו לי לדבר עם השירות לקוחות של היבואן בארץ.

יום ראשון אני ארים שיחה למוסך המרכזי ונראה מה יש להם להגיד.

יש להם גם נציג בפורום לא?

בנוסף הבנתי שיש להם שמן של דלק שעומד בכל התקנים והוא סינטטי מלא אך אני מרשה לעצמי לפקפק באיכותו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...