Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין ברכישת רכבת שנגמר לו הטסט לפני 8 חודשים ממכרז ממשלתי.

 

האם יש כאן מישהו שמכיר את נוהל העברת הבעלות במקרה הנ"ל, האם האגרה על 8 החודשים שעברו והרכב עמד בהם ללא טסט חלה עליי?

פורסם

תוכל בבקשה לפרט, או לתת לדוגמא מה הכוונה החלק היחסי?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

אתה משלם אגרת רישוי מרגע שרכב עבר על שמך. במקרה שלך, אתה תשלם עבור 4 חודשים עד למועד רישוי הבא.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אם הרכב היה ממשלתי תשלם רק עבור 4 חודשים

 

אם הרכב היה שייך לחברה / אדם פרטי תשלם את מלוא האגרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה רבה על התשובות. אני יודע שבהעברת בעלות מול קונה פרטי טסט בתוקף הוא תנאי מחייב. מישהו יודע איך מתבצעת העברת בעלות כשקונים רכב ממכרז ללא טסט בתוקף?

פורסם

המכרז עושה עבורך, אתה מקבל את הרשיון עם שמך עליו, לא משולם. תוקף הרשיון הוא מרגע שהונפק ועד מועד הטסט הבא

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
תודה רבה על התשובות. אני יודע שבהעברת בעלות מול קונה פרטי טסט בתוקף הוא תנאי מחייב.

לא מדויק.

ניצן לבצע העברת בעלות לרכב בבעלות פרטי גם ללא טסט.

את ההעברה מבצעים במשרד רישוי מחוזי כאשר הקונה חותם על מסמך, כי הנו יודע שהרכב אינו תקין(ללא טסט).

המכרז עושה עבורך, אתה מקבל את הרשיון עם שמך עליו, לא משולם. תוקף הרשיון הוא מרגע שהונפק ועד מועד הטסט הבא

בכפוף לתשלום אגרה ומעבר טסט.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית, האם תוכל להבהיר מה תהיה הפרוצדורה במקרה הנ"ל?

 

האם אדרש לבצע טסט לפני העברת הבעלות? ידוע לי שלא משחררים רכבים לפני שהשולמה העברת הבעלות, מה ש"קצת" מקשה...

 

האם אדרש לבצע העברת בעלות במשרד רישוי מחוזי?

פורסם

קראתי את תנאי המכרז לפחות 3 פעמים לפני שפירסמתי את הפוסט המקורי. המידע שם לא ברור. אגב, בתנאי המכרז כתוב שאגרות הרישוי החסרות צריכות להיות משולמות רטרואקטיבית ע״י הזוכה אבל כבר נתקלנו באנשים (כולל כמה תגובות מעליי) שטוענים מניסיון כי הדבר לא כך...

 

בקיצור, מאוד מבלבל והעובדה שהם לא עונים לטלפונים לא תורמת להפגת הבלבול. אנסה לשאול אותם מחר במקום.

פורסם

יותר ברור מזה אי אפשר לכתוב

 

14.1 אגרות ומיסים למיניהם, החלים על הרכב, או בקשר איתו, מיום בו יחתום בא-כוחהמשרד על שטר המכר, לרבות תשלום אגרת הרישוי ואגרת העברת בעלות הרכב –יחולו על הזוכה. מובהר כי על הזוכה תחול גם חובת התשלום בגין אגרות רישוי שלאשולמו בעבר החל ממועד פקיעת הרישוי לכלי הרכב האמור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה דווקא לא ברור - כתוב "אגרות שלא שולמו", אבל השאלה היא מה לגבי אגרות שלא היו אמורות להשתלם, כמו אגרת רישוי לרכב ממשלתי, שהרי הוא פטור ממנה.

 

יותר ברור מזה אי אפשר לכתוב

 

14.1 אגרות ומיסים למיניהם, החלים על הרכב, או בקשר איתו, מיום בו יחתום בא-כוחהמשרד על שטר המכר, לרבות תשלום אגרת הרישוי ואגרת העברת בעלות הרכב –יחולו על הזוכה. מובהר כי על הזוכה תחול גם חובת התשלום בגין אגרות רישוי שלאשולמו בעבר החל ממועד פקיעת הרישוי לכלי הרכב האמור.

מתנדב בארגון ידידים

פורסם

על מנת שהשרשור הזה יועיל לבאים אחרי אעדכן כאן את התשובות שקיבלתי היום במשרד המכרז:

 

1. העברת בעלות לרכב שנגמר לו הטסט לפני יותר מ3 חודשים מיום העברת הבעלות תבוצע במשרד הרישוי באמצעות ייפוי כח שינתן כנגד שובר תשלום מחיר הזכייה.

 

2. חובת האגרה על התקופה שלפני הזכיה היא (ואני מצטט את הפקיד) תלוייה בשכנוע שלי את הפקידה במשרד הרישוי... לתפארת מדינת ישראל...

 

במידה וזכיתי אעדכן כאן גם בפרטי המשא ומתן מול משרד הרישוי.

×
×
  • תוכן חדש...