Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ושבוע טוב לכולם!

יש לדוד שלי מיצובישי לנסר 2010, ואיך להגיד את זה בעדינות, המושבים והפלסטיקים היו מאוד מלוכלכים אצלו באוטו.

לא מזמן,שאלתי בפורום כיצד ניתן לבצע ניקיון של המושבים והפלסטיקים באוטו,היו פה כמה חברה שהסבירו לי

לעומק, איך?כיצד?למה?וכמה? פעלתי לפי ההוראות והתוצאות הגיעו והתרשמתי מאוד.

בצעתי את הניקיון הזה פעמיים בסך הכל, פעם אחת אצל חבר, ופעם אחת אצל דוד שלי. אין לי ניסיון עבר, סך הכל, לומד מהטעויות של עצמי ולומד ומחכים מהפורום. אין פה משהו מסובך בעבודה הזאת, אבל בישביל לקבל תוצאות, צריך להשקיע בהתאם. לא יודע כמה זמן לקח לי העבודה הזאת כי חלקנו את זה לכמה ימים (לא היה לדוד שלי זמן).

אז מה שצריך:

*שפריצר(מיכל ריסוס)

*APC משופרסל מספיק

*מברשת

*מגבות מיקרופייבר 30x30 גם הם משופרסל.

והכי חשוב זמן וסבלנות.

 

y3zzunr4jgnj.jpg

 

מדללים את הAPC 1:10 כלומר כוס APC ו10כוסות מים, מי שלא נכנס לו כל כך במיכל, יכול לדלל חצי כוס APC

ו5חציים של כוסות מים.(מה שאני עשיתי).

 

-ניקיון המושבים יתבצע עם ריסוס על המושב עצמו(לא לרסס המון כי אחרי זה יהיה ריח ממש חזק) לצחצח טוב טוב עם המברשת המקום שהשפרצנו לשם את הAPC ואחרי מס' דקות להשפריץ מים ולנגב עם מטלית מיקרופייבר.

 

-ניקיון הפלסטיקים יתבצע בכך שהשפרצתי חומר על מטלית מיקרופייבר חדשה וצחצחתי טוב טוב את הפלסטיק,כל פעם שחסר חומר להשפריץ אך ורק על המטלית, כי ברגע שמשפריצים על הפלסטיק נשארים כתמים של החומר.

 

השתדלתי מאוד להביא את המושבים ואת הפלסטיקים למצב חדש, איפה יש קצת כתמים זה כבר לא הצלחתי.

אני די חדש בתחום הזה, למי שיש הערות וכו'... אני ישמח לשמוע. ועל הדרך החלפתי לו לדים באוטו :)

 

בואו ניתן לתמונות לדבר.

לפני: picsurge.com/g/d5ErXW

אחרי:http://picsurge.com/g/ahbBq3

 

שיהיה שבוע מצוין לכולם!

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

עבודה מדהימה!

כול הכבוד :).

 

המברשת הזאת לא הייתה יותר מידי גסה לריפודים?

המושבים נשארו רטובים לאחר ריסוס-ניגוב, איך ייבשת אותם באופן סופי?

פורסם

המברשת כן האמת קצת גסה, לא מצאתי אחרת.

ריססתי APC צחצחתי עם המברשת, 5דקות חיכיתי ואז ריססתי מים ונגבתי עם מטלית. ולגבי הייבוש הסופי, הם התייבשו לבד.

פשוט את המים צריך לנגב ממש ממש טוב, אפשר לקחת גם מגבת UBER שמגנבים איתה את הרכב ולנגב את המושבים היא סופגת יותר והתוצאה תהיה יותר יעילה. ויקח למושבים פחות זמן להתייבש.

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

תודה רבה לכולם, אין לי כנראה שואב אבק רטוב, וגם לא הבנתי מה זה ומה הוא עושה.

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
יפה מאוד

מברשת נעליים יכולה להיות עדינה ויעילה יותר למטרה זו.

את הקשה שמור לשטיחים

 

אלי, אפשר קישור למברשת סופר רכה ועדינה?

במגאן הריפודי בד מאוד עדינים ורכים.

פורסם

יפה מאוד,עכשיו בטח הרבה יותר נעים לנסוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכולם על העזרה, ועל הפרגון :) כיף לשמוע את זה!

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

×
×
  • תוכן חדש...